Ikelite undervandshus til et Canon EOS500 ~
Fra : news.sunsite.dk

Dato : 19-05-04 11:09

Ikelite undervandshus til et Canon EOS500 sælges
Komplet med hus, dome,arm, kabler, og en Ikelite undervands blitz50

Sælges samlet for 5000 kr

Karsten Hansen
dyk@image.dk

Fra : Michael Hansen

Dato : 24-05-04 15:41

> Ikelite undervandshus til et Canon EOS500 sælges
> Komplet med hus, dome,arm, kabler, og en Ikelite undervands blitz50

> [...]

Hej Karsten

Har prøvet at kontakte dig ang. ovenstående, men fik mailen tilbage i
hovedet... Er der en anden adresse jeg ka bruge??

Mvh. Michael

Fra : news.sunsite.dk

Dato : 25-05-04 11:09

Ja