Skal til Samsø ????
Fra : McJohn

Dato : 19-05-04 09:08

nogle der har erfaringer i uge 42 på samsø ?

Fra : Ukendt

Dato : 19-05-04 17:36

"McJohn" skrev i en meddelelse : ...

> nogle der har erfaringer i uge 42 på samsø ?

Nej - Men har nok erfaring de andre uger ...
Nej - Nok heller ikke lige på Samsø

Fra : Michael Boysen

Dato : 19-05-04 17:41

McJohn wrote:
> nogle der har erfaringer i uge 42 på samsø ?

Ja.

Fra : Michael Boysen

Dato : 19-05-04 17:44

McJohn wrote:
> nogle der har erfaringer i uge 42 på samsø ?

Hej "den anonyme"

Jeg kender en rigtig god side, som altid kan hjælpe, hvis man
gider........?!

Siden hedder www.google.dk

Prøv at indtaste dit spørgsmål hos Google.
Altså - uge 42 + Samsø

Her får du en del sider at vælge mellem, og hvis du så samtidig
fortæller Google, at du er interesseret i at fiske f.eks. havørreder.
Altså - uge 42 + Samsø + havørred

Fantastisk redskab ik´?

Når du så har læst, hvad du kan finde (med lidt variation/opfindsomhed i
søgeordene er der en del), så kan du evt. stille et lidt mere seriøst
spørgsmål her i gruppen, hvor du evt. bruger mere end et minut på at
formulere dit spørgsmål - hvor vil du fiske, hvad kender du til
fiskeriet i forvejen, hvad vil du fange, flue/spin/bund, osv.
Det er lidt naivt at forvente, at folk gider ofre særlig meget tid på en
anonym person, som regner med at få det hele serveret uden selv at yde
lidt.....

Nu fisker jeg selv på Samsø i påsken, og har i den forbindelse skrevet
et par fangstrapporter, som du måske kan hente inspiration fra til trods
for den forkerte årstid.

http://www.rokkerne.dk/fangstrapportervis.asp?ID=127
http://www.rokkerne.dk/fangstrapportervis.asp?ID=175
http://www.rokkerne.dk/fangstrapportervis.asp?ID=176
http://www.rokkerne.dk/fangstrapportervis.asp?ID=265

Det var vist det hele - håber du fangede min pointe?!

Venlig hilsen
Michael Boysen

Fra : McJohn

Dato : 21-05-04 11:55

> Det var vist det hele - håber du fangede min pointe?!
>
> Venlig hilsen
> Michael Boysen

Hej Boysen
Jeg fik din pointe, og jeg er lidt hurtig i vendingen. Men sådan er det jo.

Jeg er fluefisker og er lige startet i år med at fluefiske, ellers har jeg
fisket som spinner og flåd fiskeri i Gelsåen, Fladsåen og Gram å i mange år.
Men nu synes jeg at tiden er inde for at sadle om til fluefiskerfi og blive
voksen.

Så nu tager jeg lidt i landet og fisker her og der og mange andre steder.

Jeg takker for linksene til jeres klub hjemmeside www.rokkerne.dk
go' information og illustration.

mvh.
/Becker

Fra : Kim Hansen

Dato : 19-05-04 19:10

On Wed, 19 May 2004 10:07:56 +0200, "McJohn" <postmaster@mlbit.dk>
wrote:

>nogle der har erfaringer i uge 42 på samsø ?

Prøv at finde Sportsfiskeren nr. 3. April 2004, på siderne 64-65-66 er
der en god artikel om lige netop fiskeri på Samsø.
Pragtfuld ø iøvrigt.

M.V.H

Kim Hansen

Suzuki XF 650 Freewind