S: Dykkerudstyr
Fra : Dennis W. Hansen

Dato : 18-05-04 11:18

Hej NG

Da jeg har valgt at lægge dykningen lidt på hylden, sælger jeg lidt ud i mit
udstyr.

Alt udstyr står som nyt og er kun blevet brugt under 15 dyk.

BCD: Mares Frontier m. integreret bly. Str. L. Nypris 3600,- sælges:
2000,-

Regulator: Agualung Cousteau Glacia inkl. octopus og manometer. Nypris
4100,- sælges: 2600,-

Dykkercomputer: Uwatec Aladin Sport Plus med PC kit. Nypris 3000,- sælges:
1600,-

Taske: Mares, stor taske m.plads til det hele inkl. hjul og teleskop
trækstang. Kan også bæres som rygsæk. Nypris 1200,- sælges: 500,-

Finner: Mares Volo, Nypris 1200,- sælges: 500,-

12L flaske sælges: 600,-

Samlet sælges det for 7300,-

Billeder fremsendes via mail ved forspørgsel

Mvh.
Dennis Hansen
T: 56705213
M: 22865213