Rulletekst eller databasefeltl i Word
Fra : Nederbasse

Dato : 18-05-04 09:48

Hej Gruppe

Jeg har fået til opgave at lave en skabelon i Word 2000 som skal kunne
indsætte nogle ting automatisk og jeg har næsten imgen forstand på Word.

Problemet er der skal indsættes 3-4 felter som skal 'kædes' sammen
felt 1 nummer
felt 2 adresse
felt 3 kontaktperson

idden er så at man vælger et nummer enten fra en database eller i en
rulletekst felt hvorpå de ander felter bliver opdateret så man ikke kan
vælge et nummer og en kontaktperson der ikke passer sammen -håbere det giver
lidt mening

Hvordan er det bedst eller nemmest at lave det`hvis det kan laves ?

Lars

Fra : Mads

Dato : 18-05-04 11:53

"Nederbasse" <laneNOSPAM@jubiipost.dk> wrote in message
> [...]
giver
> lidt mening
>
> Hvordan er det bedst eller nemmest at lave det`hvis det kan laves ?

Jeg ville lave en skabelon med bogmærker der hvor der skal insættes tekst.
Lave en userform med tilhørende felter og kode til at styre indholdet af
felterne, evt med opslag i databaser. Lave noget kode der sætter det ind i
dokumentet.

Der er hjælp til de enkelte delopgaver at hente i nyhedsgupperne og her
http://word.mvps.org/

Mvh Mads