Vis ip nr. HASTER (SVAR HURTIGT)
Fra : Christian

Dato : 17-05-04 14:03

HEJ JEG HAR BRUG FÅR SÅDAN AT MAN KAN VISSE ANDRE FOLK DERES IP
NR. JEG SKAL LIGGE MIN SIDE PÅ NÆTTET I DAG 5/17-04

SVAR HURTIGT TAK

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 17-05-04 14:13

Christian skrev:

> HEJ JEG HAR BRUG FÅR SÅDAN AT MAN KAN VISSE ANDRE FOLK DERES IP
> NR. JEG SKAL LIGGE MIN SIDE PÅ NÆTTET I DAG 5/17-04

Nu er det tredje gruppe jeg har set dit indlæg i. Du bryder de
vilkår som html.dk stiller for at benytte usenet gennem deres site
- og det ganske voldsomt.

Prøv at læse nogle af de råd du allerede har fået i andre grupper..
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Christian

Dato : 17-05-04 15:04

Det er fordi jeg ikke hved hvor dette emne høre til!

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 17-05-04 15:17

Christian <chrisson@sol.dk> wrote in news:40a8c65b$0$3049$14726298
@news.sunsite.dk:

> Det er fordi jeg ikke hved hvor dette emne høre til!

Har du set mit indlæg <Xns94EC97C674325stocholmdk@130.225.247.90> i
dk.edb.internet.webdesign.serverside?

Det er fair nok, at man ikke helt er klar over, i hvilken gruppe kan skal
poste et indlæg - men heldigvis findes der en gruppe til spørgsmål om
dette, nemlig dk.velkommen

--
Jesper Stocholm http://stocholm.dk

Programmer's code comment:
//It probably makes more sense when you're stoned.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 17-05-04 15:29

Jesper Stocholm skrev:

> Det er fair nok, at man ikke helt er klar over, i hvilken
> gruppe kan skal poste et indlæg

Bestemt.

> - men heldigvis findes der en gruppe til spørgsmål om dette,
> nemlig dk.velkommen

Desværre kan Christian ikke bruge det til så meget, så længe han
bruger html.dk til at læse/skrive på usenet (der er kun adgang til
webdesigngrupperne).

Det man i stedet kan gøre (udover at skifte usenetudbyder), er at
bruge Google til at kigge efter tidligere spørgsmål/svar om emnet.
Her kan man muligvis være heldig og finde svaret med det samme, og
ellers kan man se hvilke grupper der tidligere har haft emnet oppe.

Hvis jeg fx søger på "vis ip-nummer group:dk.*" under gruppesøgning
på Google, får jeg følgende svar: <http://kortlink.dk/5dk>.

Her er fx tredje tråd en der ser lovende ud.
--
Jens Gyldenkærne Clausen