Min browser kan ikke huske, at jeg har slå~
Fra : Christian R. Larsen

Dato : 17-05-04 14:07

Hej

Min browser (IE 6.0) kan ikke huske, at jeg slår script debugging fra. Hvad
kan årsagen være?

Jeg kørermed Kerio som firewall og Norton AV i seneste version.

Fra : John

Dato : 18-05-04 14:22

> Hej
>
> Min browser (IE 6.0) kan ikke huske, at jeg slår script debugging fra.
Hvad
> kan årsagen være?

Husker du at klikke "anvend" og "ok" de autoriserede steder? Prøv igen! Kig
også lige her:

http://www.javacoolsoftware.com/spywareblaster.html
http://www.staff.uiuc.edu/~ehowes/resource.htm

Mvh John

---

Fra : Maxi

Dato : 19-05-04 15:50

> Min browser (IE 6.0) kan ikke huske, at jeg slår script debugging fra.
Hvad
> kan årsagen være?

Jeg har haft det samme problem. Under installationen af Office pakken kan
man vælge at slå Script debugging fra eller til. Hvis man slår den til så
kan man ikke umiddelbart slår den fra i explorer. Det skal gøres i Office.
Muligvis kan det hjælpe.