Webmin oh Suse 9.1
Fra : Jesper

Dato : 17-05-04 11:05

Hejsa...

Jeg har installeret Webmin fra Suse 9.1 dist. men kan ikke få den til at
virke. Min browser siger bare "siden kan ikke vises".

Nogle forslag til noob'en?

/jesper

Fra : Carsten Holck

Dato : 17-05-04 21:42

Heldigvis faldt Jesper <Glem_det_sp@m.dk> over tastaturet og skrev i
> Hejsa...
>
> Jeg har installeret Webmin fra Suse 9.1 dist. men kan ikke få den til
> at virke. Min browser siger bare "siden kan ikke vises".
>
> Nogle forslag til noob'en?

kører miniserv.pl ( tror jeg den hedder)
har du angivet den rigtige port
står der noget i loggen

/carsten

Fra : Jesper

Dato : 17-05-04 22:09

"Carsten Holck" <cholck@malling.com.invalid> skrev i en meddelelse

> Heldigvis faldt Jesper <Glem_det_sp@m.dk> over tastaturet og skrev i

> kører miniserv.pl ( tror jeg den hedder)
> har du angivet den rigtige port
> står der noget i loggen
>
> /carsten

Jeg har konkluderet at YaST ikke har installeret den rigtigt. Jeg har ikke
kunnet finde den noget sted på harddisken. En manuel installation fik den op
at køre, men den kunne ikke finde nogle af de installerede programmer -
apache osv.

øv, øv..... jeg kan ikke finde ud af skidtet :(

/jesper

Fra : Carsten Holck

Dato : 17-05-04 22:21

> [...]
> installerede programmer - apache osv.
>
> øv, øv..... jeg kan ikke finde ud af skidtet :(
surt, jeg kender ikke suse, webmin har jeg altid installeret direkte fra
webmin.com - og det har altid virket både på MDK, RH, Debian - så held ok
lykke

/carsten