Folk og deres bibel
Fra : Kim2000

Dato : 17-05-04 08:45

Flere gange henvises der til biblen, jeg synes, jeg engang fandt en dansk
side med biblen, hvor man lynhurtigt kunne søge på ord og på vers. Nogle der
ved, hvilken side jeg tænker på?

mvh
Kim Ursin

--
DaMat udgiver blade, bøger og tegneserier,
og for at få smør på brødet sælger vi også helsekost produkter.

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 17-05-04 09:24

Hej Kim Ursin / Kim2000

"Kim2000" <kim2000@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> side med biblen, hvor man lynhurtigt kunne søge på ord og på vers. Nogle

Der må helt klart være tale om Det Danske Bibelselskabs side på
http://www.bibelselskabet.dk/danbib/web/bibelen.htm ikke sandt?

God fornøjelse.

Henrik, Slagelse

Fra : Kim2000

Dato : 17-05-04 09:32

"Henrik Vestergaard" <vestergaard_henr@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Der må helt klart være tale om Det Danske Bibelselskabs side på
> http://www.bibelselskabet.dk/danbib/web/bibelen.htm ikke sandt?

Lige præcis, tak for hjælpen

mvh
Kim

Fra : Peter B. Juul

Dato : 17-05-04 10:34

Eller bare http://www.bibelen.dk/
--
Peter B. Juul, o.-.o "Og hvis man vælter en planet
The RockBear. ((^)) alligevel, så smelter den."

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 17-05-04 11:27

Hej Peter

"Peter B. Juul" <p4@enzym.rnd.remove.this.part.uni-c.dk> skrev i en
meddelelse news:m265avl7ne.fsf@enzym.rnd.uni-c.dk...
> Eller bare http://www.bibelen.dk/

Tak for linket -- det er jo smart at www.bibelen.dk netop peger til samme
sted. Men det er meget nemmere at huske. Tak.

Henrik, Slagelse

Fra : Knut

Dato : 19-05-04 08:35

On Mon, 17 May 2004 09:44:42 +0200, "Kim2000" <kim2000@mail.dk> wrote:

> [...]
>side med biblen, hvor man lynhurtigt kunne søge på ord og på vers. Nogle der

Selv har jeg mye glede av å laste ned gratis bibeler og bibelverktøy
fra denne siden http://www.e-sword.net/index.html Anbefales !!
--
Yours, Knut.

Why are Unitarians so disjointed at hymn singing?
Because they are always reading a few lines ahead
to see if they agree with the words.