|  | 		    
					
        
         
          
         
	
          | |  | Så blev det forår :) Fra : Morten Lorenzen
 | 
 Dato :  16-05-04 22:46
 | 
 |  |  |  |  | 
  Bjørn Jørvad (16-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bjørn Jørvad
 | 
 Dato :  16-05-04 22:53
 | 
 |  | 
 "Morten Lorenzen" <MortenLorenzenSPAM@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
 news:40a7e11e$0$11572$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
 KLIP
 > Og fælgene blev sat på, bilen vasket osv :)
 Tillykke med både potte og fælge.
 Det ser alt sammen rigtig nydeligt ud...   -- 
 Med venlig hilsen
 Hr. Bjørn
            
             |  |  | 
  Uffe Bærentsen (16-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Uffe Bærentsen
 | 
 Dato :  16-05-04 23:42
 | 
 |  | 
 "Morten Lorenzen" <MortenLorenzenSPAM@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
 news:40a7e11e$0$11572$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
 > Og fælgene blev sat på, bilen vasket osv :)
 Tillykke, den er jo rigtig nysselig    > I'll show you mine, if you'll show me yours    Sorry, billeder mangler    -- 
 mvh Uffe
 Sierra 2,0i DOHC
            
             |  |  | 
  Folmer Rasmussen (17-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Folmer Rasmussen
 | 
 Dato :  17-05-04 15:50
 | 
 |  | 
 "Morten Lorenzen" <MortenLorenzenSPAM@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
 news:40a7e11e$0$11572$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
 > Og fælgene blev sat på, bilen vasket osv :)
 >
 > I'll show you mine, if you'll show me yours    >--
 Det er jo rigtigt godt for øjnene.    Dog er jeg glad for at det ikke er mig der skal holde de fælge rene.    Venlig hilsen
 Folmer
            
             |  |  | 
  Mogens Knudsen (17-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Mogens Knudsen
 | 
 Dato :  17-05-04 16:28
 | 
 |  | 
 
            On Mon, 17 May 2004 16:50:20 +0200, "Folmer Rasmussen"
 <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:
 >Dog er jeg glad for at det ikke er mig der skal holde de fælge rene.    Sonax og Harald Nyborg er din ven. Det er intet problem, Folmer.
 /Mogens
 Biler fra  @lfa til Omeg@ - og glad for min TT3 :)
            
             |  |  | 
  Bjørn Jørvad (17-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bjørn Jørvad
 | 
 Dato :  17-05-04 17:26
 | 
 |  | 
 "Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i en meddelelse
 news:40a8d12e$0$166$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
 KLIP
 > Det er jo rigtigt godt for øjnene.    Har lagt de sidste nye billeder af Mortens Silvia på dk.binaer.motor
 > Dog er jeg glad for at det ikke er mig der skal holde de fælge rene.    Vi skal ved lejlighed have Mortens glasblæst og lakeret op igen.
 Men de kan gå an pt.
 -- 
 Med venlig hilsen
 Hr. Bjørn
            
             |  |  | 
  Per Beer Hansen (17-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Per Beer Hansen
 | 
 Dato :  17-05-04 16:34
 | 
 |  |  |  |  | 
  Cosworth POWER (17-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Cosworth POWER
 | 
 Dato :  17-05-04 18:22
 | 
 |  |  |  |  | 
  Morten Lorenzen (17-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Morten Lorenzen
 | 
 Dato :  17-05-04 19:33
 | 
 |  |  |  |  | 
   Cosworth POWER (17-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Cosworth POWER
 | 
 Dato :  17-05-04 19:55
 | 
 |  | 
 
            > Og med ét fik du alle andre biler(inkl. min) til at ligne trætte
 > gangere :)
 Ro på mester ;)
 -- 
 Thomas Krath
http://tkrath.dk/bilimport/  - importguide
            
             |  |  | 
   Martin Johansen [600~ (18-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Martin Johansen [600~
 | 
 Dato :  18-05-04 22:07
 | 
 |  | 
 
            On Mon, 17 May 2004 20:33:02 +0200, Morten Lorenzen wrote:
 > Og med ét fik du alle andre biler(inkl. min) til at ligne trætte gangere
 > :)
 Den er bare _så_ flot den Sierra... savle savle    -- 
 Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk  - "Carpe Aptenodytes!"
 Mandrake Linux 9.2 med Fluxbox 0.9.6devel
 Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org) |  |  | 
    Cosworth POWER (19-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Cosworth POWER
 | 
 Dato :  19-05-04 22:07
 | 
 |  | 
 
            >> Og med ét fik du alle andre biler(inkl. min) til at ligne trætte
 >> gangere :)
 >
 > Den er bare _så_ flot den Sierra... savle savle    Haha tak, tak - af en Sierra at være ser den meget fin ud synes jeg :)
 -- 
 Thomas Krath
http://tkrath.dk/bilimport/  - importguide
            
             |  |  | 
     Martin Johansen [600~ (19-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Martin Johansen [600~
 | 
 Dato :  19-05-04 22:24
 | 
 |  | 
 
            On Wed, 19 May 2004 23:06:47 +0200, Cosworth POWER wrote:
 > Haha tak, tak - af en Sierra at være ser den meget fin ud synes jeg :)
 Jeg kan ikke lige fortælle hvorfor, men den har et eller andet over
 sig... på et punkt ser den anonym ud og på et andet punkt ikke... den er
 lidt mystisk    Flot er den ihvertfald!
 -- 
 Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk  - "Carpe Aptenodytes!"
 Mandrake Linux 9.2 med Fluxbox 0.9.6devel
 Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org) |  |  | 
      Cosworth POWER (19-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Cosworth POWER
 | 
 Dato :  19-05-04 22:34
 | 
 |  |  |  |  | 
       Martin Johansen [600~ (20-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Martin Johansen [600~
 | 
 Dato :  20-05-04 08:34
 | 
 |  |  |  |  | 
  Anders Sørensen (18-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Anders Sørensen
 | 
 Dato :  18-05-04 21:39
 | 
 |  | 
 
            Den Sun, 16 May 2004 23:46:11 +0200, skrev "Morten Lorenzen"
 <MortenLorenzenSPAM@yahoo.dk>:
 >Og fælgene blev sat på, bilen vasket osv :)
 >
 >I'll show you mine, if you'll show me yours    >
 >-M
 >http://home1.stofanet.dk/mlorenzen/Ford.jpg >
 Jow-jow, den er da fin hvis man er til den slags. Jeg har bare aldrig
 rigtigt forstået hvad folk ser i en "gammel" Sierra som i bund og
 grund er opbygget over en Taunus fra 70'erne.    Mvh.
 Anders Sørensen
 Fjern NejTakTilSpam. i e-mail adressen ved svar
            
             |  |  | 
  jan@stevns.net (18-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : jan@stevns.net
 | 
 Dato :  18-05-04 22:02
 | 
 |  | 
 
            Anders Sørensen <anders@NejTakTilSpam.torp-sorensen.dk> skrev :
 >Jeg har bare aldrig
 >rigtigt forstået hvad folk ser i en "gammel" Sierra som i bund og
 >grund er opbygget over en Taunus fra 70'erne.    Din Ford historie er noget på afveje 
 Taunus'en havde ikke Mc'pearson fortøj, ej heller separat hjulophæng
 bagtil - så "bund" og "grund" er ikke korrekt ;)
 -- 
 jan@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"
 Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.dkfritidbil.dk Nu med HP Ipaq H2210 - X-Road og NavTech kort - Bwadrrr !!
            
             |  |  | 
   Anders Sørensen (19-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Anders Sørensen
 | 
 Dato :  19-05-04 14:43
 | 
 |  | 
 
            Den Tue, 18 May 2004 23:02:20 +0200, skrev jan@stevns.net:
 >Anders Sørensen <anders@NejTakTilSpam.torp-sorensen.dk> skrev :
 >
 >>Jeg har bare aldrig
 >>rigtigt forstået hvad folk ser i en "gammel" Sierra som i bund og
 >>grund er opbygget over en Taunus fra 70'erne.    >
 >Din Ford historie er noget på afveje 
 >
 >Taunus'en havde ikke Mc'pearson fortøj, ej heller separat hjulophæng
 >bagtil - så "bund" og "grund" er ikke korrekt ;)
 Også de første versioner? Nå, jeg har nok misset et eller andet der,
 men jeg mener heller ikke jeg er gået glip af noget særligt.   )
 Mvh.
 Anders Sørensen
 Fjern NejTakTilSpam. i e-mail adressen ved svar
            
             |  |  | 
    jan@stevns.net (19-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : jan@stevns.net
 | 
 Dato :  19-05-04 19:00
 | 
 |  | 
 
            Anders Sørensen <anders@NejTakTilSpam.torp-sorensen.dk> skrev :
 >Også de første versioner? Nå, jeg har nok misset et eller andet der,
 >men jeg mener heller ikke jeg er gået glip af noget særligt.   )
 Det er jo ikke til at vide ....
 Meget kommer jo an på hvad man bruger bilen til
 -- 
 jan@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"
 Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.dkfritidbil.dk Nu med HP Ipaq H2210 - X-Road og NavTech kort - Bwadrrr !!
            
             |  |  | 
  Martin Johansen [600~ (18-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Martin Johansen [600~
 | 
 Dato :  18-05-04 22:06
 | 
 |  | 
 
            On Tue, 18 May 2004 22:38:47 +0200, Anders Sørensen wrote:
 > Jow-jow, den er da fin hvis man er til den slags. Jeg har bare aldrig
 > rigtigt forstået hvad folk ser i en "gammel" Sierra som i bund og grund
 > er opbygget over en Taunus fra 70'erne.    Tja.. har du nogensinde _kørt_ i en Sierra?
 Hvia ja, så vil du selv vide, at de ligger p*sse godt på vejen...
 -- 
 Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk  - "Carpe Aptenodytes!"
 Mandrake Linux 9.2 med Fluxbox 0.9.6devel
 Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org) |  |  | 
   jan@stevns.net (18-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : jan@stevns.net
 | 
 Dato :  18-05-04 22:21
 | 
 |  | 
 
            "Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.invalid> skrev :
 >Hvia ja, så vil du selv vide, at de ligger p*sse godt på vejen...
 Det er vist lidt af en sandhed med modifikationer - den kan komme til
 det, ja - men gør det så absolut ikke som standard
 -- 
 jan@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"
 Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.dkfritidbil.dk Nu med HP Ipaq H2210 - X-Road og NavTech kort - Bwadrrr !!
            
             |  |  | 
    Martin Johansen [600~ (18-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Martin Johansen [600~
 | 
 Dato :  18-05-04 22:44
 | 
 |  | 
 
            On Tue, 18 May 2004 23:21:24 +0200, jan wrote:
 > Det er vist lidt af en sandhed med modifikationer - den kan komme til det,
 > ja - men gør det så absolut ikke som standard
 Jeg bør måske præcisere mit indlæg... jeg har været passagerer i en
 (!) og jeg synes den var utrolig komfortabel og lydsvag.
 Men hvordan den er i race ved jeg så ikke    -- 
 Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk  - "Carpe Aptenodytes!"
 Mandrake Linux 9.2 med Fluxbox 0.9.6devel
 Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org) |  |  | 
   Anders Sørensen (19-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Anders Sørensen
 | 
 Dato :  19-05-04 14:41
 | 
 |  | 
 
            Den Tue, 18 May 2004 23:05:43 +0200, skrev "Martin Johansen [6000]"
 <visit_my@website.invalid>:
 >On Tue, 18 May 2004 22:38:47 +0200, Anders Sørensen wrote:
 >
 >> Jow-jow, den er da fin hvis man er til den slags. Jeg har bare aldrig
 >> rigtigt forstået hvad folk ser i en "gammel" Sierra som i bund og grund
 >> er opbygget over en Taunus fra 70'erne.    >
 >Tja.. har du nogensinde _kørt_ i en Sierra?
 Ja, og jeg har aldig været imponeret.
 >
 >Hvia ja, så vil du selv vide, at de ligger p*sse godt på vejen...
 Ikke dem jeg har prøvet. Min Ascona fra '86 kører bedre. Og jeg er
 ikke specielt Opel fan.
 Mvh.
 Anders Sørensen
 Fjern NejTakTilSpam. i e-mail adressen ved svar
            
             |  |  | 
    Martin Johansen [600~ (19-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Martin Johansen [600~
 | 
 Dato :  19-05-04 16:48
 | 
 |  | 
 
            On Wed, 19 May 2004 15:41:12 +0200, Anders Sørensen wrote:
 > Ja, og jeg har aldig været imponeret.
 OK.
 > Ikke dem jeg har prøvet. Min Ascona fra '86 kører bedre. Og jeg er ikke
 > specielt Opel fan.
 Okay - Ascona synes jeg så ikke er noget specielt.. sådan må vi jo
 være forskellige    -- 
 Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk  - "Carpe Aptenodytes!"
 Mandrake Linux 9.2 med Fluxbox 0.9.6devel
 Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org) |  |  | 
     Anders Sørensen (19-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Anders Sørensen
 | 
 Dato :  19-05-04 22:29
 | 
 |  | 
 
            Den Wed, 19 May 2004 17:48:28 +0200, skrev "Martin Johansen [6000]"
 <visit_my@website.invalid>:
 >On Wed, 19 May 2004 15:41:12 +0200, Anders Sørensen wrote:
 >
 >> Ja, og jeg har aldig været imponeret.
 >
 >OK.
 >
 >> Ikke dem jeg har prøvet. Min Ascona fra '86 kører bedre. Og jeg er ikke
 >> specielt Opel fan.
 >
 >Okay - Ascona synes jeg så ikke er noget specielt.. sådan må vi jo
 >være forskellige    Det synes jeg heller ikke den er. Det er også kun som nummer 2 bil jeg
 har den. 
 Mvh.
 Anders Sørensen
 Fjern NejTakTilSpam. i e-mail adressen ved svar
            
             |  |  | 
    Morten Lorenzen (19-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Morten Lorenzen
 | 
 Dato :  19-05-04 19:13
 | 
 |  | "Anders Sørensen" <anders@NejTakTilSpam.torp-sorensen.dk> skrev i en
 meddelelse news:sroma0tg33lqrvm2mmicb689ogk89f72dv@4ax.com...
 
 > Ja, og jeg har aldig været imponeret.
 
 Jeg har aldrig ejet andet, men jeg har kørt et hav af biler, men synes i
 bund og grund at en Sierra med den rette opsætning er noget at det fedeste,
 der er til at betale sig fra.
 
 -M
 
 Mercedes E 320 CDI, 2000
 
 Mercedes E 300 Turbo Diesel 1998
 
 BMW 528i 1999
 
 BMW 328i 1999
 
 BMW 320i (2,7) 1986
 
 BMW 323i 1983
 
 BMW 525 tds 199x
 Jaguar E-type Cabriolet, 4,2 liter 1965
 
 Alfa Romeo Sud 1982
 
 Alfa Romeo GTV 2,0 TS 1999
 Alfa Romeo 156 2,0 TS 1999
 
 Alfa Romeo 156 1,8 TS 2002
 
 Alfa Romeo 155 2,0 Sport 1995
 
 Alfa Romeo 146 2,0 Ti 1997
 Alfa Romeo 147 2,0 Selespeed 2001
 
 Alfa Romeo 147 1,6 TS 2001
 
 Alfa Romeo 33 1,7 QV 1989
 Mazda MX-5 1,8 (140hk) 2000
 
 Mazda MX-5 1,8 (140hk) 2001
 
 Mitsubishi Pajero 3,0 24V, 1998
 
 Mitsubishi Pajero 3,0 24V, 2000
 
 Nissan Primera 1,6 2000
 Toyota Celica 1,8 2000
 Toyota MR-2 1,8 2000
 Seat Leon 1,8 T 180hk 2000
 Fiat Bravo GT 1999
 Audi A4 2,8 Quattro 1996
 
 Audi A4 1,8 T 1999
 Audi A4 1,6 1996
 Audi A3 1,6 1999
 Citroën Xantia 3,0 Activa 1998
 Citroën Xantia 2,0 Turbo 1996
 Citroën AX GT 1991
 
 Citroën AX 1,1 1991
 Citroën Saxo VTS 2000
 Citroën Saxo 1,4 1999
 
 Porsche Boxster 2,5 1997
 Peugeot 206 GTI 2000
 
 Peugeot 206 1,4 1999
 
 Peugeot 306 1,6 2000
 Peugeot 406 2,0 HDI 2000
 Peugeot 406 2,0 1996
 
 Peugeot 406 2,0 1998 (sportskit, 160 hk,)
 
 Peugeot 406 2,0 ST 2001
 
 Peugeot 406 1,8 1996
 Peugeot 406 1,8 1997
 
 Peugeot 406 TS6 2001
 VW Golf TDi 130 hk, 2002
 
 VW Golf IV GTI 1998
 VW Golf IV 1,8 1999
 VW Golf II GTI 1988
 VW Golf II CL 1986
 
 VW Polo Classic 1,4 1996
 
 VW Touareg V5 TDI 2003
 Ford Sierra 1,8 1985
 
 Ford Sierra 1,6 1988
 
 Ford Sierra 2,0i DOHC 1991
 
 Ford Sierra 2,0i DOHC GLX 1993
 Ford Mondeo 2,0 1998
 
 Ford Mondeo 2,0 2001
 
 Ford Mondeo 2,0 2002
 
 Ford Mondeo 2,0 2003
 
 Ford Focus Stationcar 2,0 2001
 
 Ford Focus Stationcar 1,6 2003
 Nissan Almera 1,8 2000
 Toyota Corolla Chaser 1,4 1990
 Toyota Corolla 1,4 VVT 2000
 Hyundai Elantra 2,0 2000
 
 Renault Megane 1,8 1997
 
 Opel Vectra 2,0 2000
 
 Saab 9-5 Aero Estate, 2002
 
 
 
 Det kan være jeg har glemt nogle, men hul i det :)
 
 
 
 
 |  |  | 
     Martin Johansen [600~ (19-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Martin Johansen [600~
 | 
 Dato :  19-05-04 20:32
 | 
 |  | 
 
            On Wed, 19 May 2004 20:13:20 +0200, Morten Lorenzen wrote:
 > Saab 9-5 Aero Estate, 2002
 Fortæl... er det bare luxus eller hvad?
 > Det kan være jeg har glemt nogle, men hul i det :)
   -- 
 Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk  - "Carpe Aptenodytes!"
 Mandrake Linux 9.2 med Fluxbox 0.9.6devel
 Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org) |  |  | 
      Morten Lorenzen (19-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Morten Lorenzen
 | 
 Dato :  19-05-04 20:47
 | 
 |  | "Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.invalid> skrev i en meddelelse
 news:pan.2004.05.19.19.31.48.617603@website.invalid...
 
 > Fortæl... er det bare luxus eller hvad?
 
 Tjaaa, lidt skuffet over præstationerne, men hvad pokker kan man forlange af
 250 hk :)
 Nej, seriøst, bilen er en perfekt langturscruiser, kvaliteten er
 overbevisende, lækker bil. Men den er for kedelig IMHO.(Vi prøvede en med
 automatgearkasse)
 
 -M
 
 
 
 
 |  |  | 
       Martin Johansen [600~ (19-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Martin Johansen [600~
 | 
 Dato :  19-05-04 20:54
 | 
 |  | 
 
            On Wed, 19 May 2004 21:46:50 +0200, Morten Lorenzen wrote:
 > Tjaaa, lidt skuffet over præstationerne, men hvad pokker kan man forlange
 > af 250 hk :)
 Tænker du nul til 100 eller mellemacc. ? Det er vel i mellemacc. at den
 knuser knogler    > Nej, seriøst, bilen er en perfekt langturscruiser, kvaliteten er
 > overbevisende, lækker bil. Men den er for kedelig IMHO.(Vi prøvede en
 > med automatgearkasse)
 Ja - det kan du faktisk godt bilde mig ind (at den er kedelig). Men et
 stage1 kit kan vel gøre meget    -- 
 Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk  - "Carpe Aptenodytes!"
 Mandrake Linux 9.2 med Fluxbox 0.9.6devel
 Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org) |  |  | 
        Cosworth POWER (19-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Cosworth POWER
 | 
 Dato :  19-05-04 22:11
 | 
 |  | 
 
            > Tænker du nul til 100 eller mellemacc. ? Det er vel i mellemacc. at
 > den knuser knogler    Knuser knogler - haha NEVER!  Lorenzen, M Knudsen, Henrik B og undertegnede
 var med ude at køre i den og den trækker altså ikke imponerende ifht. 250hk.
 Jeg vil påstå at min Cosworth kan gi' den overbevisende baghjul i samtlige
 dicipliner!  En Omega 3000 24v kører fra den, hvilket jeg selv har prøvet 3
 gange på motorvejen i mellemaccelerationerne!
 > Ja - det kan du faktisk godt bilde mig ind (at den er kedelig). Men et
 > stage1 kit kan vel gøre meget    Fremragende til cruising, men stage 1 kit er et krav for at den skal være
 hurtig!  Automatgearkassen er ikke imponerende når det skal gå hurtig!
 -- 
 Thomas Krath
http://tkrath.dk/bilimport/  - importguide
            
             |  |  | 
         Mogens Knudsen (19-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Mogens Knudsen
 | 
 Dato :  19-05-04 22:18
 | 
 |  | 
 
            On Wed, 19 May 2004 23:11:19 +0200, "Cosworth POWER"
 <tkrath@SLEThotmail.com> wrote:
 >En Omega 3000 24v kører fra den, hvilket jeg selv har prøvet 3
 >gange på motorvejen i mellemaccelerationerne!
 Nu gider vi ikke høre mere om dén Omega! - jeg har 
 gjort det een gang    >Fremragende til cruising, men stage 1 kit er et krav for at den skal være
 >hurtig!  Automatgearkassen er ikke imponerende når det skal gå hurtig!
 Moment reduceres i 1. gear, hvorfor det er skod, IMO...
 /Mogens
 som gerne ser en mail fra Hans Paulin !
            
             |  |  | 
          Cosworth POWER (19-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Cosworth POWER
 | 
 Dato :  19-05-04 22:30
 | 
 |  | 
 
            > Nu gider vi ikke høre mere om dén Omega! - jeg har
 > gjort det een gang    Haha - nej, men det er den eneste jeg kan sammenligne med.  I Cossie'en har
 jeg givet sådan en MEGA røv, hvor han var i 4. fra 120-180kmt og så i 5.
 gear op til 220kmt.  Idet han skulle til at skifte gear etc. (jeg lå i 5.
 gear hele tiden) måtte han jo ind til højre, så jeg blæste forbi og væk fra
 ham uden problemer.  Han var helt oppe at ringe da jeg kørte fra, med thumps
 op til mig - skægt :)
 > Moment reduceres i 1. gear, hvorfor det er skod, IMO...
 Men det er sgu fedt at ha' aut. gear!
 > som gerne ser en mail fra Hans Paulin !
 Nå?
 -- 
 Thomas Krath
http://tkrath.dk/bilimport/  - importguide
            
             |  |  | 
         Martin Johansen [600~ (19-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Martin Johansen [600~
 | 
 Dato :  19-05-04 22:24
 | 
 |  | 
 
            On Wed, 19 May 2004 23:11:19 +0200, Cosworth POWER wrote:
 > Knuser knogler - haha NEVER!  Lorenzen, M Knudsen, Henrik B og
 Ja okay - det skal måske nævnes, at der nok heller ikke skal så meget
 til, at imponere mig når den "vildeste" bil jeg har kørt i har haft
 under 180HK...    > undertegnede var med ude at køre i den og den trækker altså ikke
 > imponerende ifht. 250hk. Jeg vil påstå at min Cosworth kan gi' den
 > overbevisende baghjul i samtlige dicipliner!  En Omega 3000 24v kører fra
 Den Cossie er vist heller ikke tabt bag af en wuvn    > Fremragende til cruising, men stage 1 kit er et krav for at den skal være
 > hurtig!  Automatgearkassen er ikke imponerende når det skal gå hurtig!
 Ellers dejligt med tomatkasse ...    -- 
 Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk  - "Carpe Aptenodytes!"
 Mandrake Linux 9.2 med Fluxbox 0.9.6devel
 Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org) |  |  | 
          Cosworth POWER (19-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Cosworth POWER
 | 
 Dato :  19-05-04 22:37
 | 
 |  | 
 
            > Den Cossie er vist heller ikke tabt bag af en wuvn    Den har omkr. 260hk mod SAAB'ens 250hk?  Min har 4-hjusltræk at slæbe på....
 men det er pænt nice i sving og vådt vejr!
 > Ellers dejligt med tomatkasse ...    Meget!
 -- 
 Thomas Krath
http://tkrath.dk/bilimport/  - importguide
            
             |  |  | 
           Martin Johansen [600~ (20-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Martin Johansen [600~
 | 
 Dato :  20-05-04 08:35
 | 
 |  | 
 
            On Wed, 19 May 2004 23:37:29 +0200, Cosworth POWER wrote:
 >> Den Cossie er vist heller ikke tabt bag af en wuvn    > 
 > Den har omkr. 260hk mod SAAB'ens 250hk?  Min har 4-hjusltræk at slæbe
 > på.... men det er pænt nice i sving og vådt vejr!
 Din er så også bygget og sat op til race... noget Saab'en nok ikke er
 med direktionsfruen for øje    -- 
 Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk  - "Carpe Aptenodytes!"
 Mandrake Linux 9.2 med Fluxbox 0.9.6devel
 Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org) |  |  | 
      Mogens Knudsen (19-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Mogens Knudsen
 | 
 Dato :  19-05-04 20:54
 | 
 |  | On Wed, 19 May 2004 21:31:48 +0200, "Martin Johansen [6000]"
 <visit_my@website.invalid> wrote:
 
 >Fortæl... er det bare luxus eller hvad?
 
 Hvorledes definerer du det?
 
 Jeg var med, og bilen var da okay. Men tænker du på handskelæder og
 sådan noget, så glem alt om det.
 
 /Mogens
 Lupo 3L væk fra motorvejene !
 
 
 |  |  | 
 |  |