Online test af diverse konsoller
Fra : Henning

Dato : 16-05-04 20:41

Jeg leder efter en test af diverse dykkercomputere/konsoller på
nettet. Dyk har ikke haft noget der ligner i to år!

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Bo Poulsen

Dato : 16-05-04 20:55

Hej Henning

Hvis du følger dette link er der massere af muligheder. Ikke kun med hensyn
til dykkercomputere/konsoller men med udstyr generelt. Det er et Engelsk
dykker magasin som du også kan købe i en velasoteret blad forretning.

http://www.divernet.com/equipment/equipment1.shtml

Håber det var det du ledte efter.
Bo Poulsen

Fra : Henning

Dato : 16-05-04 21:01

On Sun, 16 May 2004 21:54:42 +0200, "Bo Poulsen"
<frenning@FJERNDETTEtdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>til dykkercomputere/konsoller men med udstyr generelt. Det er et Engelsk
>dykker magasin som du også kan købe i en velasoteret blad forretning.

"Dumme dumme Henning"... Jeg abonnerer selv på bladet, men havde lige
svedt det ud - så er der noget til godnatlæsningen

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 16-05-04 21:02

Henning wrote:
> Jeg leder efter en test af diverse dykkercomputere/konsoller på
> nettet. Dyk har ikke haft noget der ligner i to år!

Hey Henning,

Hvad mener du med test af konsoller?.. så vidt jeg forstår er et konsol en
vilkårlig sammensætning af instrumenter..

Fra : KC

Dato : 17-05-04 18:37

Hey Jonas!

Manglende svar fra tidligere tråd. Var det så en Pioneer eller Eclipse?

KC

Klaus Christensen
Se mine synspunkter om dykning på www.kcdk.com
CMAS *** - Padi Divemaster
Basic nitrox CMAS og PADI
GUE Fundamental

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 17-05-04 18:50

"KC" <kc@kcdk.com> skrev i en meddelelse
> Hey Jonas!
>
> Manglende svar fra tidligere tråd. Var det så en Pioneer eller Eclipse?

Det ved jeg ikke, jeg har ikke talt med ham? Jeg skal nok poste et svar når
jeg får talt med ham.