Egoistisk ctr. klog _urinering_
Fra : Bo Warming

Dato : 15-05-04 23:53

Hvis du kun tænker på dig selv, og er ligeglad med de svage i samfundet, så
går du på toilettet, tisser, trækker i snoren og føler dig hellig.
Indtil du en dag får inkontinentsproblemer og bliver ramt af andres foragt
og selvforagt, fordi det "uniformerede" træk og slip system er ondt mod
ældre (og visse yngre) afvigere

Hvis du har mod på samfundsforbedrende fornyelse og/eller er sundt doven, så
opbevarer du på de steder, hvor tissetrang oftest opstår, fx ved din seng og
ved din computer/TV nogle beholdere med låg fx agurkesalatglas og evt nogle
plastikkrus som du holder ind under urinrørets udmunding. For sjatpissere
er det for bøvlet med skruelåg af og på hver gang, for urin lugter først
efter et par døgn (når der er kommet gang i bakterievækst der danner
ammoniak), så når der er opsamlet nok til at fylde et stort agurkeglas, så
hældes det over fra småkrus, og lugttæt låg skrues på, før ammoniak har
kunne spores i rummets luft..
Jeg har de store glas stående kamoufleret i en stor skotøjsæske, og når alle
er fyldt, bærer jeg dem ud i et skyggefuldt hjørne af haven, skruer lågene
af, lægger en trådrist over dem alle, og vender det hele om med mundingen
nedad, og når det har dryppet af ned i græsset, så vendes det om igen og
placeres igen armslængde fra seng eller stol
Den femminutter-hurtige tømning skal i mit tilfælde kun ske hveranden uge,
så tidsbesparelse er enorm..

Der er tidsbesparelse for enhver aldersgruppe, og så er man beredt til
alderdommens problemer og får ikke så meget brug for hjælp til den tid, og
kan fx bedre bo længe i eget hjem. Og man kan vise børn med sengevædning en
smart måde, der er uden lugt eller andre problemer, og når metoden en dag
sejrer, så behøver vi ikke det monstrum som træk-og-slip toilettet er.

Gradvis kan man udvikle sund ublufærdighed hos sig selv og ens nærmeste, for
der burde ikke være noget at skamme sig ved, at besørgningen sker midt under
socialt samvær.Føjletonen fortsætter om lort, der ikke behøver være meget
mere problematisk end urin.

--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 16-05-04 21:04

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote in message

<snip en masse pis>
> [...]
> ved din computer/TV nogle beholdere med låg fx agurkesalatglas og evt nogle
> plastikkrus som du holder ind under urinrørets udmunding.
<snip ydrk>

Den har vi læst.
Dine sjatpisbeskrivelser bliver ikke mere lækre af at blive gentaget.

Fra : Bo Warming

Dato : 16-05-04 22:06

"Jørn Ibsen" <ji@iteration.dk> wrote in message
> Den har vi læst.

Ny erfaringer er indvundet i forskningsprojektet.
Vinklen og detaljer er anderledes - overlap med tidligere indlæg i
føljetonen er under 50%

> Dine sjatpisbeskrivelser bliver ikke mere lækre af at blive gentaget.

Er "lækkerhed" kriteriet her? Smag og behag. Læs fundatsen på
www-usenet.dk, hvis du tror, du har noget at have din kritik i.

Hvis det var en gentagelse,ville du vel have slettet straks efter at have
åbnet, og jeg havde kun "stjålet et sekund af din tid."
En ung fyr som dig, ved næppe hvad sjatpisning er eller skyldes - gør du?
Mange inkontinente er autoritetstro, og går til læge, der sender dem til
kirurg, og de får ofte resten af livet spoleret af bivirkninger ved det
operative indgreb. Det gjaldt bl.a. min far. Som var under tøflen af en
kone, der troede på læger. Mine alternativer fortjener Nobelpris! Luk dig
inde i uvidenhed og intolerance, hvis du vil, men respekter, at folk er
forskellige

" Halvdelen af menneskeheden ved ikke, hvordan den anden halvdel
lever". Francois Rabelais
"Den ene halvdel af verden kan ikke forstå den anden halvdels fornøjelser".
Jane Austen

God netikette er at svare på indlæggets indhold - eller undlade at svare.

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 17-05-04 08:19

> Luk dig
> inde i uvidenhed og intolerance, hvis du vil, men respekter, at folk er
> forskellige

Det var en bemærkning, du kan være sikker på at få smidt i hovedet igen
ved førstkommende lejlighed!

Fra : ThomasB

Dato : 17-05-04 13:26

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> skrev i en meddelelse
> Ny erfaringer er indvundet i forskningsprojektet.
> Vinklen og detaljer er anderledes - overlap med tidligere indlæg i
> føljetonen er under 50%

Men den indeholder kun ca. 5% dk.familie.barn relateret materiale....

Fra : Bo Warming

Dato : 17-05-04 13:53

"ThomasB" <tb_fjern@2ma2.dk> wrote in message

> Men den indeholder kun ca. 5% dk.familie.barn relateret materiale....

Pottetræning og bleer er et kæmpe emne på den ng, så skriv hellere 95%

"Psychiatry's chief contribution to philosophy is the discovery that the
toilet is the seat of the soul." skrev Alexander Chase

"The flush toilet is the basis of Western civilization." skrev Alan Coult

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 17-05-04 21:30

> Pottetræning og bleer er et kæmpe emne på den ng, så skriv hellere 95%

Hvor står der noget om pottetræning og bleer?

<snip>
> Og man kan vise børn med sengevædning en
> smart måde, der er uden lugt eller andre problemer
<snip>

Dette var de 5% dk.familie.barn relateret materiale. Husk at læse dine
egne indlæg, inden du kommer med efterfølgende påstande om deres indhold
(ja, jeg ved det - det er dræbende læsning).