Hvor fanger man Geder omkring Aalborg-områ~
Fra : Martin Jørgensen

Dato : 15-05-04 00:26

Ja som overskriften lyder - så søger jeg efter gode steder og fiske efter
geder i Aalborg-området ( Er rimelig mobil men ser gerne i en rimelig
afstand indenfor Aalborg).

Mig og en kammerat har nemlig fiske lidt rundt omkring men det er kun blevet
til et par meget små geder - i søer vi har konkluderet som udfisket .

Håber på at få nogle gode tips...

/Jørgensen

Fra : SB

Dato : 15-05-04 00:52

"Martin Jørgensen" <Vipergvd@fjerndettehotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
blevet
> til et par meget små geder - i søer vi har konkluderet som udfisket .

Du mener vel gedder, som er en fisk, geder er noget helt andet
(sorry, kunne ikke dy mig

Søren

Fra : Calle.

Dato : 15-05-04 11:47

Martin Jørgensen wrote:
> Ja som overskriften lyder - så søger jeg efter gode steder og fiske
> efter geder i Aalborg-området ( Er rimelig mobil men ser gerne i en
> rimelig afstand indenfor Aalborg).

Geder med et d er ikke sådan lige at fange med stang, du skal ihvertfald
passe på det ikke er dem der stanger dig. Mon ikke det er gedder i vil fange
Kunne ikke dy mig
--
Calle.