asp.net begynderbog
Fra : Martin Ploug

Dato : 14-05-04 20:26

Hej NG

Jeg ved ikke, om dette er den rette gruppe.

Jeg har ingen erfaring med asp.net, men er blevet
lidt nysgerrig. Jeg kunne godt tænke mig at lære lidt
omkring det, og overvejer derfor at købe en bog
(jeg ved godt der findes online tutorials), men hvilken bog ?

Mine krav til bogen:

Pædagogisk gennemgang med gode eksempler
I første omgang vil jeg gerne holde prisen under ca.
250 kr. hvis det kan lade sig gøre.

Jeg har set, at Asp.Net-bogen kan fås for 200 kr.
http://www.libris.dk/default.asp?loadside=/Vis_produkt.asp?ISBN=87-7843-514-5

men er den noget værd ?

Kan I anbefale noget til en total newbee i asp.net ?

Hilsen Martin

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 15-05-04 09:28

Martin Ploug skrev:

> Jeg ved ikke, om dette er den rette gruppe.

Prøv i <news:dk.edb.programmering.dotnet> - der hører asp.net til.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Martin Ploug

Dato : 15-05-04 12:50

Hej Jens

Ok tak.

Spørgsmålet er nu oprettet i news:dk.edb.programmering.dotnet

Hilsen Martin

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 15-05-04 20:37

Martin Ploug skrev:

> Ok tak.

Velbekomme. Hvis du vil gøre lidt til gengæld, må du gerne læse min
signatur.
--
Jens Gyldenkærne Clausen