Hjælp til salg af koncepter
Fra : Ken Schultz

Dato : 01-05-01 17:36

Hej

Vi har besluttet at sælge 2 af vore koncepter.

Det ene koncept (et kommercielt website) indeholder et domæne og en database
med en mængde links og anden data. Det andet koncept (en online-butik)
indeholder et domæne og et varelager.

Har I nogle gode råd til hvor vi kan sætte disse til salg online og evt.
hvad vi skal nævne af oplysninger for at gøre det interessant.

Jeg har selv tænkt på et opslag i dk.marked.kommerciel samt brug af f.eks.
QXL.dk med et mindstebeløb.

Men hvad kan vi ellers gøre brug af?

Hilsen Ken

Fra : Ricki Vejsmose

Dato : 02-05-01 21:45

Ken Schultz" <kschultz@dkconcepts.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Vi har besluttet at sælge 2 af vore koncepter.
[Snip]

Hvis jeres koncept er en investering værd ville en konkurrent sikkert give
mest. Eller en spiller som ser ud til selv at gå i en lignende retning af
jeres nuværende koncept.

Jeg ville personlig aldrig investere i en virksomhed/koncept opslået på en
online auktion.

Vh.

RV

Fra : Michael Stoltenborg

Dato : 03-05-01 19:25

> Jeg ville personlig aldrig investere i en virksomhed/koncept opslået på en
> online auktion.

Siden/konceptet www.Ringetoner.dk blev solgt til NetNordic efter at være sat
på aktion på qxl. Prisen var vist omkring 200.000,- hvilket godt nok heller
ikke lyder af meget.

--
Michael