OTD 2 : Oprettelse af dk.livssyn.jødedom -~
Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 14-05-04 13:23

Tak til alle for deltagelse i spørgsmålet om oprettelse af
dk.livssyn.jødedom.

For: Undertegnede - Mogens Kall - Jørgen Vestergaard (JoVe) - Peter H -
Søren Bo Rødgaard Henriksen
Imod: Cyril Malka - Britt Malka (trafik?) - Kim2000 - Rasmus U. Pinnerup -
Lyrik
Ved ikke: Anders Peter Johnsen

Foreløbig skrinlægges projektet herfra. Tak til alle for høflig deltagelse.

Henrik, Slagelse

Fra : Britt Malka

Dato : 14-05-04 13:34

On Fri, 14 May 2004 14:23:13 +0200, "Henrik Vestergaard"
<vestergaard_henr@hotmail.com> wrote:

>Imod: Britt Malka (trafik?)

Hov, jeg er for - men jeg mente bare ikke, at den ville blive
overrendt.
--
Britt Malka
Tilmeld dig nyhedsbrev og få gratis ebog om html - http://www.tips-og-tricks.com/ebog.html

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 14-05-04 14:19

Hej Britt

"Britt Malka" <news@foxladi.com> skrev i en meddelelse
> Hov, jeg er for - men jeg mente bare ikke, at den ville blive
> overrendt.

Tak for forklaringen, og beklager jeg således misforstod...

Vi skrinlægger projektet foreløbig. Men tak for deltagelsen.

Henrik, Slagelse

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 14-05-04 14:45

Britt Malka wrote:

> Hov, jeg er for - men jeg mente bare ikke, at den ville blive
> overrendt.

Samme her!

Anders Peter Johnsen

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 14-05-04 20:52

Hej Anders

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVETHISwebspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:40a4cd46$0$138$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Samme her!

Der skal lyde samme uforbeholdne undskyldning for min misforståelse
herfra...

God weekend.

Henrik, Slagelse