Listbox1 & Listbox2
Fra : DENNIS LARSEN

Dato : 02-12-00 00:05

Jeg har to listbox på min form og en knap!
I listbox1, er der fx disse værdier i strings = 1,4,7,3,19,15

Og hvis jeg trykker på min knap så skal der ske dette:

At alle de værdier der manler i listbox1, indsættes i listbox2 ( alså i
dette tilfællet disse værdier 2,5,6,8,9,10,11,12,13,14,16,17,18 )

Har i noget kode eller hjælp?

Kode skal passe til alle tal ( Disse tal er kun et eks. det kunne lige så
gode være tal fra 12 til 100 )??

--

Hilsen
Dennis Larsen

ICQ: 65241472
Hjemmeside: http://hjem.get2net.dk/DennisLarsen
E-Mail: larsen.dennis@get2net.dk

Fra : Claus Christiansen

Dato : 02-12-00 11:08

"DENNIS LARSEN" <larsen.dennis@get2net.dk> wrote in message
> [...]
>
> Har i noget kode eller hjælp?
>
> Kode skal passe til alle tal ( Disse tal er kun et eks. det kunne lige så

Se www.pythia.dk under tips: Items i combobox uden gentagelser

Claus

--
Claus Christiansen, TeamD member <cch@unipeople.dk>

Pythia: http://www.pythia.dk
Personal: http://www.bigfoot.com/~kruc
"Gravitation can not be held responsible for people falling in love"
A. Einstein