EFTERLYSNING !
Fra : Tommy Larsen [Scubag~

Dato : 13-05-04 21:48

Hej Alle.
Det måtte jo komme. (SUK))
Min RIB er blevet stjålet tirsdag/onsdag fra Sundby Sejlforening (Amager)
Der er tale om en 5m Tornado / 90HK Mercury 3 cyl. 2takt
Jeg vedlægger et link til et billede af den.

http://www.scubagear.dk/chardan/chardan.htm

Håber i vil holde et ekstra øje hvis i møder en orange "RIB"

På forhånd tak
God dykning !!

Tommy

Fra : Henrik Manley

Dato : 13-05-04 22:39

> [...]
>
> http://www.scubagear.dk/chardan/chardan.htm
>
> Håber i vil holde et ekstra øje hvis i møder en orange "RIB"

Jeg vil hermed opfordre til selvtægt. Ang. dusør vil jeg ikke kræve andet
end en eventuel erstatning af knækkede boldtræ.

Surt Show.

--
Henrik Manley
m@nley.dk, http://bends.dk

Fra : Dag Deberitz

Dato : 13-05-04 22:54

"Henrik Manley" <m@nley.dk> wrote in message

> [...]
> >

> Jeg vil hermed opfordre til selvtægt. Ang. dusør vil jeg ikke kræve andet
> end en eventuel erstatning af knækkede boldtræ.

Jeg føler med jer..... ;o(
Jeg reparerer RIB's og gummibåde over hele Vestfold her i broderlandet i
nord og vil også legge inn en lenk på www.dykkesiden.com 's liste over
stjålet udstyr for jer!
Har således kontakt med gummibåd-folk og dykkere over hele Norge. Kommer den
hit får du den tilbage. Og jeg kræver ikke engang erstatning for knækkede
boldtræ. Som gammel Tae-Kwon-do utøver rækker det nok med det.... ;oD

Divepartner Dykkeskole & Gummibåtverksted
Dag Deberitz
d-deberDELETE@online.no
Stavern - "Nårvei"

Dykk-o-fon: 922 35777
Besøk mine fotoalbum med dykking og annet:
http://community.webshots.com/user/busdiver_/
\!/
(@ @)
----oOO-(_)-OOo------------OOOO0000oooo...._([;]@-[=<
Alle evt. vedlegg samt mailstammen er virussjekket
med siste oppdatering av Trend MicroTm
PC-cillinTm Internet Security11(www.antivirus.com)

Fra : Abildgaard 3140

Dato : 13-05-04 23:25

scripsit "Tommy Larsen [Scubagear ApS]

> Det måtte jo komme. (SUK))
> Min RIB er blevet stjålet tirsdag/onsdag fra Sundby Sejlforening (Amager)

Dukker den op i Nordsjælland, bliver niddingene pryglet (økologisk
boldtræfri shotokan) og rullet i tjære og fjer, hvorpå jeg lover at sætte
dem i avisen til spot og spe.

--

|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>'

Fra : Henrik

Dato : 14-05-04 15:51

Jeg skal på sundet i weekenden - og hverken i København eller
Nordsjælland kan de føle sig sikre - svin !

Henrik
www.scubasserne.dk

Fra : Søren Arnvig

Dato : 14-05-04 17:36

"Tommy Larsen [Scubagear ApS] scubagear.dk>" <info@<sletmig> wrote in
message news:T9Roc.163805$jf4.8403239@news000.worldonline.dk...
> [...]
>
> http://www.scubagear.dk/chardan/chardan.htm
>
> Håber i vil holde et ekstra øje hvis i møder en orange "RIB"

Vi skal dykke omkring Amager Søndag og i fjorden de næste
par uger. Vi holder selvfølgelig øje efter den.

Søren Arnvig
Roskilde Frømandsklub