Reperation af Nikonos 5
Fra : Henrik Manley

Dato : 11-05-04 12:15

Nogle der har erfaringer med at skille søgeren ad på sådan en fyr? En af de
linser der sidder derinde er gået løs.

--
Henrik Manley
m@nley.dk http://bends.dk

Fra : Johnny Christensen

Dato : 11-05-04 21:56

"Henrik Manley" <m@nley.dk> wrote in message news:<yh6Njk0NEHA.4220@gud.bends.dk>...
> Nogle der har erfaringer med at skille søgeren ad på sådan en fyr? En af de
> linser der sidder derinde er gået løs.

Er det den indbyggede søger vi taler om her, eller den seperate søger
til 20 og 15 mm ?

JZC

Fra : Henrik Manley

Dato : 11-05-04 22:04

> Er det den indbyggede søger vi taler om her, eller den seperate søger
> til 20 og 15 mm ?

Indbyggede,

--
Henrik Manley
m@nley.dk, http://bends.dk

Fra : Johnny Christensen

Dato : 12-05-04 05:01

"Henrik Manley" <m@nley.dk> wrote in message news:<JUepzt5NEHA.4568@gud.bends.dk>...

> Indbyggede,

Så tror jeg at du kan være heldig med at læse i den oprindelige "The
Nikonos Handbook" af Jim & Cathy Church. Der er ret gode servicerings
beskrivelser i de sidste kapitler af bogen.
Det er en gammel svend efterhånden, men det burde være muligt af
fremskaffe den via bibliotek.

JZC