Problemer med filter
Fra : P.L.

Dato : 01-12-00 08:41

Hej alle!!!
Jeg er netop gået fra D3 til D4, men i den forbindelse er der problemer med
TTable.filter på nogle af mine gamle programmer.
Problemet er, at nogle af Tfields indeholder ø, hvilket giver fejl. I D3
'indkapslede' jeg f.eks. Lø<5 i filteret således 'Lø'<5, men det vil D4 squ'
ikke gå med til. Forsøger jeg i stedet med "Lø"<5 brokker D4 sig m.h.t.
"-tegnet.
Er der nogle af jer, som kan komme med en løsning ?????????

Peter

Fra : P.L.

Dato : 01-12-00 13:22

Jeg har selv fundet løsningen. Istedet for 'Lø'<5 skal der stå [Lø]<5

Peter

P.L. <jessie-peter@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:mDIV5.17$pk5.185@news.get2net.dk...