MS Windows
briani 27239
W2K opstart, hvordan gør jeg lige det?
Fra : Kim S

Dato : 08-05-04 20:28

Hej i gruppen
Når jeg starter min W2K kommer der en dialogboks, sommer hedder
"Log på Windows" hvor man vælger "Bruger" og "Adgangskode"
Så er mit spørgsmål om jeg ikke kan slippe for at trykke på "OK" knappen
ved opstart??
MVH Kim S

Fra : Thorkild Dalsgaard

Dato : 09-05-04 08:03

"Kim S" skrev
> [...]
> "Log på Windows" hvor man vælger "Bruger" og "Adgangskode"
> Så er mit spørgsmål om jeg ikke kan slippe for at trykke på "OK" knappen

Download

http://www.microsoft.com/ntworkstation/downloads/PowerToys/Networking/NTTweakUI.asp
Unzip til en temp (C:\temp\) mappe,
Højreklik på C:\temp\tweakui.inf
og vælg 'Install'
Læs hjælpefilen og luk den.
I 'Control Panel', åbn 'Tweak UI', vælg 'Logon' tab,
og udfyld 'User name', 'Password' og vælg 'Log on automatically at system
startup'

mvh
Thorkild Dalsgaard

Fra : Thomas G. Madsen