MS Windows
briani 27239
Kopiere filer til netværk fra Win98 UK til~
Fra : Poul Erik

Dato : 07-05-04 11:22

Jeg har en bærbar komputer, som jeg har købt brugt.

Jeg vil gerne have den på nettet via netkort, men ham der har haft den
tidligere har slettet Windows 98 - II DK installations filerne.

Jeg har selv en Windows 98 - II UK.

Når jeg prøver at installere netværks kortet (har driveren), siger den
at den skal bruge Windows 98 - II DK. Jeg prøvede at sætte den Windows
98 - II UK CD som jeg har. Den ville den ikke godtage.

Men, de filer den beder om, ligger på en anden maskine (Windows 98 -
II UK). Kan jeg kopiere dem herfra og over på den bærbare
(selvfølgelig i rette biblioteker), eller skal den formateres helt om
med Windows 98 - II UK CD'en.

Det letteste ville jo være blot at kopiere de filer.

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

--
== __o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.tele.cykeldk

Fra : Anders Pedersen

Dato : 07-05-04 22:03

On Fri, 07 May 2004 12:22:25 +0200, Poul Erik wrote:

> [...]
> med Windows 98 - II UK CD'en.
>
> Det letteste ville jo være blot at kopiere de filer.
Jo det kan godt lade sig gøre.
her er hvordan det gøres.

find inf files til netværkskortet som logger i
windows\inf
mon ikke mappen hedder det samme i en uk version.

over på den bærbare i mappen
windows\inf
og genstart pcen.

her efter går du ind i enhedshåndtering
og finder netværkskortet eller instalere det på ny via
tilføj hardware.

I listen over drivere til netværkskort som er i windwos finder du nu kortet
og trykker og.
den spørge nu efter de filer den skal for at kunne insstalere kortet.
som nok ligger i en cap fil på win98se uk cden.
for ud ser at der er et kort hvor driverne er i windws

Når det er gjort skulle netværkskortet være instaæeret.

Fra : Poul Erik

Dato : 07-05-04 22:32

On Fri, 7 May 2004 23:03:09 +0200, Anders Pedersen
<anders.pedersenNOSPAM@jubiipost.dk> wrote:

>Jo det kan godt lade sig gøre.
>her er hvordan det gøres.

En bekendt, læste mit indlæg og ringede, så jeg lånte hans Windows CD,
fik installeret de manglede filer. Så nu er jeg kørende, men tak for
oplysningen.

Poul Erik
Fjern cykel i adresse