MS Windows
briani 27239
finde reg.key i regedit
Fra : rasmus carlsen

Dato : 06-05-04 19:16

Hejsa,

Jeg skal finde en registreringskode i regedit ... hvordan finder jeg den? I
hvilken af hovedmapperne? Og i hvilken af undermapperne! Der er jo 10
mapper, der hedder programmets navn (frontpage)

ras

Fra : John Frandsen

Dato : 06-05-04 20:40

"rasmus carlsen" <rasmus[punktum]carlsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa,
>
> Jeg skal finde en registreringskode i regedit ... hvordan finder jeg den?

Tryk F3 - og Voila

Mvh John

Fra : rasmus carlsen

Dato : 06-05-04 20:58

"John Frandsen" <oplyses@ikke.her> skrev i en meddelelse
> "rasmus carlsen" <rasmus[punktum]carlsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Tryk F3 - og Voila

- det finder jeg ikke reg-keyen med ...

ras

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 06-05-04 22:27

rasmus carlsen skriver:

> Jeg skal finde en registreringskode i regedit ... hvordan finder jeg den? I
> hvilken af hovedmapperne? Og i hvilken af undermapperne! Der er jo 10
> mapper, der hedder programmets navn (frontpage)

Du skal ikke regne med at du kan finde den direkte i
registreringsdatabasen, den kan ligge der kodet.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Gunnar

Dato : 07-05-04 07:53

> Du skal ikke regne med at du kan finde den direkte i
> registreringsdatabasen, den kan ligge der kodet.

Programmet Aida32 kan fortælle det.
Gunnar

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 07-05-04 07:55

Gunnar skriver:

> Programmet Aida32 kan fortælle det.

Registreringskoden til frontpage ??

Fra : hcma

Dato : 07-05-04 10:25

> Gunnar skriver:

> Registreringskoden til frontpage ??
>
> Klaus
> --
ja - hvis FP er installeret som særskilt program.
m v h
hc

Fra : rasmus carlsen

Dato : 07-05-04 11:13

"hcma" <hcma@has.dk> skrev i en meddelelse

> ja - hvis FP er installeret som særskilt program.

- det er den, men AIDA31 viser den ikke ... i software kan jeg afinstallerer
FP men ikke se koden.

ras

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 07-05-04 16:25

hcma skriver:

> ja - hvis FP er installeret som særskilt program.

Entlighten Me, how ???

Fra : rasmus carlsen

Dato : 07-05-04 11:13

> rasmus carlsen skriver:

> Du skal ikke regne med at du kan finde den direkte i
> registreringsdatabasen, den kan ligge der kodet.

- ja det ser ud som om den ligger kodet ...

ras