Word 2000: Gemme standardtabulator i Norma~
Fra : Martin Sommer

Dato : 14-05-04 07:48

Hej NG,

jeg har sammen med et par kollegaer siddet og rodet med at få gemt
standardtabulator i Word 2000 i Normal.dot. Det går fint med at gemme
Normal.dot, men standardtabulator er sat til 2,3 når Word åbnes igen. Er det
fordi vi (højst sandsynligt) overser noget, at vi ikke kan få gemt
tabulatorindstillingen?

På forhånd tak.

--
Martin Sommer

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 14-05-04 22:02

"Martin Sommer" <magik@solREMOVETHIS.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
det
> fordi vi (højst sandsynligt) overser noget, at vi ikke kan få gemt

I glemmer nok at normal.dot skal være "åben" når i laver ændringerne.
Åben word. Luk det aktive dokument og åben så normal.dot via Filer-åben
Under funktioner-indstillinger kan i på fanen Filplaceringer se, hvor filen
ligger.
Nu kan I lave Jeres ændringer og derefter gemme normal.dot. Så burde det
være slået igennem og gemt.
Hvis ikke man åbner normal.dot på denne måde, så vil det "kun" være en kopi
som I arbejder med.

Kurt

Fra : Martin Sommer

Dato : 15-05-04 12:19

Kurt B. Andersen wrote:
> [...]
> det være slået igennem og gemt.
> Hvis ikke man åbner normal.dot på denne måde, så vil det "kun" være

Hej Kurt,

tak for svaret. Vi brugte følgende fremgangsmåde:

Åbn Word
Foretag ændringer
Gem som dokumentskabelon
Luk Word
Overskriv Normal.dot med den gemte dokumentskabelon (c:\document and
settings\brugernavn\...)

Jeg ved ikke om det gør en forskel ift. dit forslag, men jeg prøver ad på
mandag.

--
Mvh. Martin Sommer

Fra : Martin Sommer

Dato : 17-05-04 12:33

Kurt B. Andersen wrote:
> [...]
> det være slået igennem og gemt.
> Hvis ikke man åbner normal.dot på denne måde, så vil det "kun" være

Hej igen,

dit forslag virkede glimrende. Mange tak for hjælpen.

--
Mvh. Martin Sommer

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 17-05-04 21:29

> Hej igen,
>
> dit forslag virkede glimrende. Mange tak for hjælpen.

Velbekomme

Kurt