underlag i telt
Fra : Anita

Dato : 13-05-04 16:56

Vi skal snart holde havefest og har i den anledning lejet et stort
party-telt.

For at undgå at stolene går igennem plænen, vil vi gerne lægge et klæde i
bunden. Jeg har set det før, men aner ikke hvilken slags stof, det drejer
sig om.

Er der andre der tilfældigvis ved noget?

Pft.
Venligst Anita

Fra : land

Dato : 13-05-04 18:12

> Er der andre der tilfældigvis ved noget?

lej dog et gulv hos et teltudlejningsfirma

Fra : Anita

Dato : 13-05-04 22:37

"land" <lanthermus@hotmail.com> skrev

> lej dog et gulv hos et teltudlejningsfirma

Hvis jeg havde lyst til at bruge 1000 kr på det og havde lyst til at køre en
ekstra tur eller 2 med traileren, så ville jeg skam også gøre det. Men det
har jeg ikke lyst til, da jeg er sikker på at det kan gøres nemmere og
billigere. Det var derfor jeg spurgte.

Venligst Anita

Fra : TG4600

Dato : 14-05-04 06:33

"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> sig om.
>
> Er der andre der tilfældigvis ved noget?

Sædvanligvis går stolene ikke gennem plænen, med mindre den er meget blød
efter længere tids regnvejr el. lign. - men måske du kunne bruge en
'letvægts-pressenning' til et par hundrede kroner i byggemarked. Eller du
kunne leje en krafti pressenning i et udlejningsfirma... Men det bliver
aldrig det samme som et fast gulv

/TG

Fra : Anita

Dato : 14-05-04 12:08

"TG4600" <no@where.dk> skrev

> Sædvanligvis går stolene ikke gennem plænen, med mindre den er meget blød
> efter længere tids regnvejr el. lign.

Okay, jeg kunne ellers godt forestille mig at bordene kunne gøre det, hvis
der lige var en der lænede sig... Men det er ikke sikkert at problemet er så
stort.

> - men måske du kunne bruge en
> 'letvægts-pressenning' til et par hundrede kroner i byggemarked.

Ja, det var et bud. Men jeg har bare set nogen bruge noget tæppe-agtigt
noget. Sådan noget gråt filt-agtigt noget. Svært at forklare.

> Eller du
> kunne leje en krafti pressenning i et udlejningsfirma... Men det bliver
> aldrig det samme som et fast gulv

I know, men endnu er jeg kun en fattig studerende, hvormed der må spares,
hvor der kan.

Venligst Anita

Fra : Carsten Keller

Dato : 14-05-04 12:52

> Ja, det var et bud. Men jeg har bare set nogen bruge noget tæppe-agtigt
> noget. Sådan noget gråt filt-agtigt noget. Svært at forklare.

Måske det er FiberTex?

> I know, men endnu er jeg kun en fattig studerende, hvormed der må spares,
> hvor der kan.

En masse billige spånplader måske?

Keller

Fra : Poppe \(2750\)

Dato : 14-05-04 19:03

> En masse billige spånplader måske?

eller bare nogle masonit - koster en 2.4*1.2 plade ikke kun omkring 40 ? og
så kan man måske finde nogen der kan bruge dem til noget bagefter :)
Men som en anden sagde leje et gulv er nok den bedste løsning, hvis du lejer
teltet kan du jo høre dem om de ikke har et gulv du kan leje.

MVH
Christian Holst
slet "FJERNMIG" ved mails

Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 14-05-04 16:24

Jeg ved ikke lige, hvad det hedder. Det er nok sådan noget malere bruger til
at dække af med - det erlidt filtagtigt.
VH
jakob