IBM ATA100 harddisk på Asus A7V133?
Fra : Hoox

Dato : 01-05-01 12:55

Jeg har lige købt en ny IBM 61.4GB ATA100 harddisk jeg gerne vil have sat
som master på mit Asus A7V133.
Første spørgsmål...Hvordan kan jeg enable S.M.A.R.T mode for den, når disken
først bliver detected efter de andre diske i opstarten? Altså disken ikke
kan findes inde i bios.
Jeg har fået det til at virke så den er C Drev, men det vil ikke lykkedes at
installere styresystem på den. Windows 2000 siger noget med write acces og
win98SE stopper bare under installationen. Er det umuligt eller er det mig
der gør noget forkert???

Fra : Philip Darabos

Dato : 02-05-01 20:07

Husk at opdatere bios.....der er problemer med promise controlleren.
Philip

Fra : Hans Pedersen

Dato : 03-05-01 07:26

On Tue, 1 May 2001 13:54:34 +0200, "Hoox" <hoox@cool.dk> wrote:

>Windows 2000 siger noget med write acces

Og du har indlæst Promise driverdisketten under installationen ved at
trykke F6 i begyndelsen af processen?

Hans Pedersen, Esbjerg
http://h2ns.dk
ICQ#: 9178476