Ambassadeur Record 5000 MOD SG
Fra : Thomas E.

Dato : 12-05-04 19:09

Hej allesammen

På min fars vegne må jeg spørge jer om hvor man bedst får solgt
en sådan klassiker, det er det første Ambassadeur hjul der udkom
og denne model kom ud i 1 år (1952).
Hjulet er meget god stand med original læder etui.

Mvh
Thomas
thomas(snabel a)lviv(punktum)dk

Fra : THOMAS SCHREIBER

Dato : 12-05-04 20:27

> [...]
> og denne model kom ud i 1 år (1952).
> Hjulet er meget god stand med original læder etui.

Prøv evt. http://www.lauritz.com/ og spørg dem om de har nogen der har
forstand på fiskegrej.

--

På forhånd tak
Thomas Schreiber

Fra : Kim

Dato : 12-05-04 21:10

Prøv Dansk grejsamler klub. http://www.grejsamler.dk/
Hilsen
Kim

Fra : Kim Jensen

Dato : 23-05-04 20:32

Prøv at se om du kan finde tilsvarende eksemplar f.eks. på Ebay for at se
priserne. Det kan jo evt. udbydes til en minimumspris.

mvh.

Kim