Børnecykel fra Harald Nyborg
Fra : Povl

Dato : 12-05-04 10:53

Det er tid til en større cykel til den mindste af mine to drenge.
Valget står mellem at gøre den ældstes aflagte Winter-cykel i stand (den er
ret medtaget) eller købe en billig 16" cykel hos Harald Nyborg.
Vi vil ikke købe en kvalitets-cykel, da den alligevel bliver mishandlet
(smidt i sandkassen bl.a.)

Harald Nyborg har en billig 16" cykel til 500 kroner:

http://shor.ter.dk/555983289

Nogen som har erfaring med den cykel? Eller med cykler i den prisklasse? Er
det noget bras, eller den OK til en dreng på 4 år?

Venlig hilsen: Povl

Fra : Dorthe

Dato : 12-05-04 13:43

Hej Poul.

Jeg har får 2 år siden købt samme cykel i harald nyborg.
den holder da endnu, og den bliver bestemt ikke behandlet pænt.
Må sige at jeg har kun været tilfreds har endnu ikke ofret en krone udover
en lås.den er ude og køre hver dag.
Kan klart kun anbefalde den.

Håber at du kan bruge det til noget ellers spørg bare løs.

Hiulsen Dorthe

Fra : Povl

Dato : 12-05-04 14:47

"Dorthe" <dortheno@spamkity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en lås.den er ude og køre hver dag.
> Kan klart kun anbefalde den.
>
> Håber at du kan bruge det til noget ellers spørg bare løs.

Tak for tilbagemeldingen Der er også to andre, som har sagt at de er
glade for den cykel fra Harald Nyborg, så det hælder kraftigt mod, at det
bliver sådan en. Så får Andreas også glæden ved at få en ny cykel. Og jeg
sparer en masse arbejde med at reparere den gamle. Den er i øvrigt ret
medtaget og noget rusten.

Der er to fra dk.sport.cykling, som har anbefalet mig at reparere den gamle.
Den ene skrev, at han havde købt en billig cykel, men at den hurtigt var
begyndt at ruste og få problemer med lejerne. Men han skrev ikke noget om,
at det var en cykel fra Harald Nyborg. Og der er vel forskel på billige
cykler...

Svarene kan ses her:

Venlig hilsen: Povl

Fra : Povl

Dato : 12-05-04 17:57

Hej Dorthe

> [...]
> den holder da endnu, og den bliver bestemt ikke behandlet pænt.
> Må sige at jeg har kun været tilfreds har endnu ikke ofret en krone udover

Jeg skulle spørge fra drengenes mor, om cyklen har været brugt til transport
eller til leg? Har den stået meget indendørs, eller har den stået ude i
regnen meget af tiden?

Hilsen: Povl

Fra : Dorthe

Dato : 12-05-04 18:19

Cyklen har været brugt både til leg og transport. Men nok mest leg. Den har
aldrig stået inde. da vi desvære ikke at plads. men stået ude altid. den har
overlevet 2 vintere.
Samt en masse regn.

Hilsen Dorthe

Fra : Povl

Dato : 13-05-04 07:02

Hej Dorthe og Thomas

Dorthe skrev
> [...]
har
> aldrig stået inde. da vi desvære ikke at plads. men stået ude altid. den

thomas skrev
> mine 2 yngste (4 og 6 år) blev begge udstyret med nævnte cykel (dog i
> forskellig størrelse) sidste år og vi har kun været tilfredse.

Tak for jeres tilbagemeldinger. Jeg ved endnu ikke, om det bliver den ene
eller den anden cykel, da drengenes mor ikke føler sig tryg ved de billige
cykler. Så vi skal lige blive enige først

Venlig hilsen: Povl

Fra : thomas andersen

Dato : 12-05-04 14:52

"Povl" <cwdanecm@privat.dk> wrote in message
> [...]

mine 2 yngste (4 og 6 år) blev begge udstyret med nævnte cykel (dog i
forskellig størrelse) sidste år og vi har kun været tilfredse.

thomas