Formmail + forum på TDC Web-20?
Fra : BeerHunter

Dato : 11-05-04 22:29

Hej

Jeg skal have 2 ting på min hjemmeside, der ligger hos TDC på et Web-20
webhotel:

1) En form med felter til navn + adresse + emailadresse mv. som så sendes
via email ved klik på en knap, samtidig sendes en email til udfylderen
(afsender) med tak for emailen.

2) Et Forum der nærmest ligner en Nyhedsgruppe, alle kan poste et indlæg /
spørgsmål og alle kan svare.

Hvordan griber jeg det nemmest an ?

Mvh. BeerHunter

Fra : Lars K.

Dato : 12-05-04 08:15

In article <zAboc.243$fz7.145@news.get2net.dk>, BeerHunter@X2nightX.dk
says...
> Hej
>
> Jeg skal have 2 ting på min hjemmeside, der ligger hos TDC på et Web-20
> webhotel:

Det er da dejligt

> [...]
> (afsender) med tak for emailen.
>
> 2) Et Forum der nærmest ligner en Nyhedsgruppe, alle kan poste et indlæg /

Øh! Prøv at beskrive hvilke service du har adgang til på din server asp
php og så nøjes med at spørge i den gruppe som har forstand på det sprog
som du har adgang til.

Det lyder til at du ikke har meget erfaring og så er det nok et lidt
stort skridt at vil lave disse ting. Har du en side som det skal være på
eller er du helt blank.

FUT: dk.edb.internet.webdesign.serverside

--
Lars - 9000 Østbyen
Mit legerum :) http://www.evt.dk

Fra : BeerHunter

Dato : 13-05-04 19:38

Hej

Jo jeg er blank, så det er faktisk en cut-and-paste løsning jeg leder efter,
jeg ønsker ikke at udvikle den selv.

Jeg har faktisk fundet en email-form i PHP, så hvis der findes noget Forum i
PHP eller evt. et sted hvor jeg kan købe et Forum og så bare linke til det
fra 'min' side, er det perfekt.

Mvh. BeerHunter

Fra : Anita Abildgaard Jen~

Dato : 21-05-04 20:17

så hvis der findes noget Forum i
> PHP eller evt. et sted hvor jeg kan købe et Forum og så bare linke til det
> fra 'min' side, er det perfekt.

Jeg kan kun anbefale http://phpbb.com/, her kan man downloade et forum, der
er dansk brugsanvisning (kig evt. http://www.phpbb2.dk/forum/ )- meget nemt
at installere, enhver skulle kunne finde ud af det
Så kan man også altid installere nye designs dertil, eller lave sine egne,
hvis man er lidt kreativ.

Mvh. Anita