Skærme
Fijala 3554
Bedste fladskærm til maks. 4000 kr.
Fra : Dahl

Dato : 11-05-04 21:30

Hejsa,

Hvilken fladskærm vil i anbefale?

Maks pris er 4000 og størrelsen skal mindst være 17 tommer. Den skal primært
bruges til tekstbehandling, men lidt spil ind imellem vil sikkert også
forekomme. Jeg har en ide om at den gerne må have DVI interface. Er det en
god ide og får man noget ud af det?

Håber nogle kan hjælpe.

/Dahl

Fra : Anders [8000]

Dato : 11-05-04 21:41

> Hvilken fladskærm vil i anbefale?

Den ligger en lille smule over dit budget, men er til gengæld rigtig fed.

Har selv lige købt den.

>. Er det en
> god ide og får man noget ud af det?

I korte træk et bedre billede.

Mvh. Anders

Fra : Thomas VJ

Dato : 14-05-04 12:37

"Anders [8000]" <vipberg@hotmail.com> wrote in message

> Den ligger en lille smule over dit budget, men er til gengæld rigtig fed.

Hej Anders,

Ved godt det ikke lige har så meget med Dahls spørgsmål at gøre, men fulgte
der vægbslag med og i så fald, kan du så tilte skærmen mens det hænger på
væggen?

mvh
Thomas

Fra : Anders [8000]

Dato : 14-05-04 16:35

> Ved godt det ikke lige har så meget med Dahls spørgsmål at gøre, men
fulgte
> der vægbslag med og i så fald, kan du så tilte skærmen mens det hænger på
> væggen?

Hejsa!

Nej, det eneste der fulgte med var den der aluminium fod.

Hvis du har flere spørgsmål spørger du bare.

Mvh. Anders