farcry - sidste bane (tror jeg)
Fra : sniper_Nolight

Dato : 11-05-04 20:39

jeg skal kæmpe mod 5 soldater og ham overskurken - krieger eller hvad han
hedder - samme sekund jeg kigger over det skrivebord eller konsol eller hvad
det er dør jeg kort tid efter - kan jeg løbe et sted hen? - skurken hopper
rundt mens jeg koncentrerer mig om at nakke de fem "blå" - selvom jeg dræber
de fem dør jeg lynhurtigt da hverken kugler eller granater lader til at bide
på ham - og gemmesteder er der ingen af. går jeg efter krieger først dræber
soldaterne mig istedet. måske jeg har sat sværhedsgraden en tak for højt....
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Ukendt

Dato : 11-05-04 21:25

Kan en granat launcher ikke nakke ham? Det brugte jeg, meget effektivt. Jeg
gik efter hovedet på overskurken.

--
Hilsen

Anders

Byt ---(a)--- med @

Fra : moses

Dato : 12-05-04 08:34

Nej det er ikke sidste bane.

Krieger kan nakkes men ikke med granater og lignende.
Rifler med korte byger og kun headshots.
Så ryger han hurtigt.

Moses

Fra : sniper_Nolight

Dato : 12-05-04 16:25

ok tak til jer begge - jeg må på den igen!

Fra : sniper_Nolight

Dato : 13-05-04 19:57

> ok tak til jer begge - jeg må på den igen!

Done - end of game - en af de bedste spiloplevelser længe

Fra : Larsen

Dato : 13-05-04 20:29

> Done - end of game - en af de bedste spiloplevelser længe
> --
> sniper_Nolight

Enig!

larsen