Bleer unødvendige/KINA/bæresele.
Fra : Bo Warming

Dato : 11-05-04 19:25

Lad barnet boltre sig på gamle aviser nøgen. Bær det i bæresele og du mærker
når det skal tisse og holder det så frem over græs el lign

Fremmedgørelse og kyskhedsbælte(onani-hindring) - NEJTAK

Barnevogne er for underudviklede status-snobber. Lad barnet sidde på din
ryg - evt klapvogn.
Muslimer og andre der skal puste ego falsk op bruger barnevogn.

Vore børn nød nøgenhed og i dobbeltsengen, der gjordes til kravlegaaard,
tissede altid i samme hjørne - lissom svin i en stald. Så der lagde vi
aviser under lagnet. De har aldrig haft DAMP eller andre problemer

Ondskabsfuld kvinde- og textilmode-magt, lægger vægt på facade. Tøj skal
varme når barnet SELV klynker , "jeg fryser". Pynt skal barnet selv
producere.

Sundhedsplejersken holdt med min (danske lægesekretær-) kone, med brask og
bram, så kompromisser var mig nødvendige - men selvom vi stod til
tvangsfjernelse, hvis ikke vi havde haft job begge to, så viste det sig at
SYSTEMET ER EN PAPIRTIGER. Foragt det. Modarbejd det.

Kinesiske skolebørns uniformer har en smæk så de sætter sig på hug og kan
skide og lorte uden at der kommer noget på tøjet. DK er uland at vi ikke
lærer af det overlegne Kina. Vore menneskerettigheder og børnerettigheder er
middelalderlige sammenlignet med især min nuværende kones land Japan.

At cykle med et småbarn , der har benene om din hals, er vel pædofili og
burde straffes. Men det er GODT FOR ALLE DE INVOLVEREDE. Kun de dømmesyge
uforstandige outsidere, bl.a. betjente, brokker sig - de er sindsyge.
--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 11-05-04 21:37

- de er sindsyge.

Det er kun dig der er det, Bo...

Fra : Bo Warming

Dato : 12-05-04 09:39

"Martin / Fårevejle" <jadahva@hotmail.com> wrote in message
> - de er sindsyge.
>
> Det er kun dig der er det, Bo...

Definerer du "sindsyge" som
"dem man er uenig med"?

Hvad er din definition?

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 12-05-04 10:16

> Definerer du "sindsyge" som
> "dem man er uenig med"?

Nej.

> Hvad er din definition?

Bo Warming!

EOD

Fra : Bo Warming

Dato : 12-05-04 11:15

> Nej.

> Bo Warming!

Har du hørt om begrebet "en tautologi"?
Det er når argumentationen bider sig selv i halen, dvs er blottet for logik.

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 12-05-04 12:52

> Har du hørt om begrebet "en tautologi"?
ja.

> Det er når argumentationen bider sig selv i halen, dvs er blottet for
logik.

Det tror jeg nu ikke jeg er den eneste der mener at min argumentation ikke
er...!

Fra : G.B.

Dato : 12-05-04 19:15

"Martin / Fårevejle" <jadahva@hotmail.com> skrev i meddelelsen

Kære venner i dk.familie.barn - tråden er crossposted til dk.politik - tjek
venligst, hvilke grupper I holder tråden kørende i.

Og sæt så lige Wamlingen i killfiltret...

--
The individual is the smallest minority.
Med venlig hilsen

Fra : Jan Andreasen

Dato : 12-05-04 16:15

Hvorfor blokerer du ikke bare ham (bloker afsender) i stedet for at reagere
på hans indlæg ?? Det er jo det, der er sjovt for ham !!!! At se, hvor mange
der føler sig provokeret

Jan Andreasen

Fra : Bo Warming

Dato : 12-05-04 16:44

"Jan Andreasen" <affaldspost@get2net.dk> wrote in message
> [...]
reagere
> på hans indlæg ?? Det er jo det, der er sjovt for ham !!!! At se, hvor

Nej der er ikke noget sjovt ved de uintelligente reaktioner.
-----------------

Jyllandsposten skriver 12maj under overskriften "Betjent såret af brosten"
følgende Ritzau-notits

"En politmand fra Heldigør Politi er foreløbig sygemeldt restan af ugen,
efter han mandag aften blev ramt af en brosten ved Holmegaardscenteret i
Kokkedal nord for København.
Politiet havde fået en anmeldelse om ballade ved Holmegaardscenteret, men
da patruljen kom rfrem var alt roligt.

"Patruljen skulle så køre fra stedet igen og holdt på Højengen ved
Holmegaardsvej, da der

*og nu kommer der sære*

pludselig røg en brosten gennem bagruden. Den ramte kollegaen på skulderen
og smadrede derefter forruden.

*den vandrette bane er da umulig"

fortæller den vagthavende hos Helsigør Politi, Holmegaardscenteret har i
længere tid været plaget af uroligheder, vold og røverier. Senest blev en
patruljebil nytårsaften raseret af et kanonslag og dagen efter blev en
grønshandler stukket ned, da han kom i klammeri med en gruppe unge i
området."

Ganskevist kan intifada-ungdom kaste præcist og vandret med tunge sten, for
at dræbe israelere, og traditionen har de ofte bragt med sig , men jeg
frygter at politi og mediers troværdighed går fløjten hvis man forbedrer på
de grumme historier.

Den tænkesomme og skeptiske læser vil let tænke, at den stenkasttrænede unge
angriber har sigtet skråt ovenfra mod politimandens hoved og skulder, men
uden at forårsage kraniebrud således som det skete på Nørrebro ved
bøsseoptoget for to år siden, hvor indvandrere stenede bøsser og politi.

Politiet i Helsingør har måske blevet forbløffet og er kommet til at knuse
forruden og sygedage og en god historie var så sikker..

Selv hvis stenen var skudt præcist vandret med en kanon, og således kunne
ryge både ind og ud af bilen, så vil den afbøjes ved at ramme politimanden.
JP- og Ritzau-journalisterne, samt politiet, bør overveje sandsynlige
begåede fejl og øge troværdighed.

Fra : ThomasB

Dato : 12-05-04 11:20

> Lad barnet boltre sig på gamle aviser nøgen.
** Tryksværte kan være giftigt, desuden kan papiret være farvet eller bleget
med kemikalier.

> Bær det i bæresele og du mærker
> når det skal tisse og holder det så frem over græs el lign
** Det kræver vel at man har "græs el lign" ved hånden.. Sidder man i en
sofa, bil, bus og barnet tisser, hvor skal man så holde det frem?

> Fremmedgørelse og kyskhedsbælte(onani-hindring) - NEJTAK
** Ble er ikke en hindring for onani hos småbørn.

> Barnevogne er for underudviklede status-snobber. Lad barnet sidde på din
> ryg - evt klapvogn.
** Barnevogne er nu ellers ret praktiske. Barnet har et fast sovested
udenfor, og man kan køre en tur når barnet er/ved at falde i søvn.
Jeg synes personligt at det er tumbet at vække barnet for at putte det i en
bæresele.

> Muslimer og andre der skal puste ego falsk op bruger barnevogn.
** Jeg tror der er flere ikke-muslimer der bruger barnevogn..

> Vore børn nød nøgenhed og i dobbeltsengen, der gjordes til kravlegaaard,
> tissede altid i samme hjørne - lissom svin i en stald.
** Ja, men det er da fint at i kunne leve med tis i sengen.. Jeg er bare
ikke helt sikker på at det er hygiejnisk.

> Så der lagde vi
> aviser under lagnet. De har aldrig haft DAMP eller andre problemer
** Nu har DAMP nok ikke noget med, hvor man tisser at gøre.

> Ondskabsfuld kvinde- og textilmode-magt, lægger vægt på facade. Tøj skal
> varme når barnet SELV klynker , "jeg fryser". Pynt skal barnet selv
> producere.
** Barnet skal have tøj på, og om man så vælger at tøjet skal være dyrt og
på mode, eller billigt og umoderne, er vel ligegyldigt.
Der er vel ingen der giver deres barn MERE tøj på, fordi det skal
"pyntes"...
Det har altid været "in" at pynte sig og sine - selv for 10.000 år siden, ja
selv døde blev pyntet.
Så i bund og grund, er det ulandsagtigt IKKE at pynte sig...

> [...]
> tvangsfjernelse, hvis ikke vi havde haft job begge to, så viste det sig at
> SYSTEMET ER EN PAPIRTIGER. Foragt det. Modarbejd det.
** Hvis man er uenig med "systemet", så skal man vel bare stemme på et andet
parti næste gang.
Men vær du glad Bo, for at vi har love og regler der bl.a beskytter de
svageste!

> Kinesiske skolebørns uniformer har en smæk så de sætter sig på hug og kan
> skide og lorte uden at der kommer noget på tøjet.
** Det er måske en af grundene til at de fleste sygdomme starter i asien?
Dårlig hygiejne? Det er f.eks bevist at man er mere syg, hvis man ikke
vasker hænder - tror du ikke det samme gælder numsen?
Kloakker har fjernet MANGE sygdomme, så hvis alle børn begynder at skide på
fortove, i sandkasser og lign. så er jeg ret sikker på at der vil være mere
sygdom blandt børn. (og voksne)

> DK er uland at vi ikke
> lærer af det overlegne Kina. Vore menneskerettigheder og børnerettigheder
er
> middelalderlige sammenlignet med især min nuværende kones land Japan.
** Vi tager vel det til os vi kan bruge. Hvis du synes du kan bruge ting fra
asien, så BRUG dem..

> At cykle med et småbarn , der har benene om din hals, er vel pædofili og
> burde straffes. Men det er GODT FOR ALLE DE INVOLVEREDE.
** Nej, Bo, det er ikke pædofili.. Det er uforsvarligt. Børn skal placeres i
et barnesæde, hvor skader vel fald ol. mindskes VÆSENTLIGT.. At det så er
bedre socialt at barnet har tæt kontakt med en voksen, er en anden sag. Det
kan man sagtens alligevel - bare ikke på cykel.

> Kun de dømmesyge
> uforstandige outsidere, bl.a. betjente, brokker sig - de er sindsyge.
** Betjente brokker sig, fordi loven siger at de skal brokke sig.
Flertallet har bestemt lovene.. så det er flertallet der er sindsyge, men
det var du vel klar over - altså at det er alle andre end dig der er
sindsyge

Mvh Thomas

Fra : Bo Warming

Dato : 12-05-04 14:29

"ThomasB" <tb_fjern@2ma2.dk> wrote in message
> ** Tryksværte kan være giftigt, desuden kan papiret være farvet eller
bleget
> med kemikalier.

Studer våde aviser - hverken sort tryksværte eller farvestof smitter af fra
side til side. Dvs barnet får heller ikke væsentlige mængder i sig.

> ** Det kræver vel at man har "græs el lign" ved hånden.. Sidder man i en
> sofa, bil, bus og barnet tisser, hvor skal man så holde det frem?

Et medbragt plastikbæger med låg

> ** Ble er ikke en hindring for onani hos småbørn.

Nogle er akrobater nok til at få fingeren ind og gnide sig til en art
udløsning, men prøv du at spænd en madras om skridtet og så onaner

> [...]
> udenfor, og man kan køre en tur når barnet er/ved at falde i søvn.
> Jeg synes personligt at det er tumbet at vække barnet for at putte det i

Ja, hvis der er rotter og hunde i haven, som bider børn, så er en forhøjet
sengeplads god til eftermiddagsluren
Ellers læg barnet på græsset. Lad det æde regnorme hvis det vil.

Jeg har aldrig vækket søn eller datter for at putte i sele. Hvis jeg vidste
jeg skulle på biblioteket snart, røg kalorius ind i kængurulommen på min
mave i god tid før. Ren pædofili. Skønt

> ** Jeg tror der er flere ikke-muslimer der bruger barnevogn..

Åbn øjnene. De er slaver. Autoritetstro. De bruger også sutteflasker med
pulvermælk, som alle kloge danske mødre har forladt. De er århundreder om
at sadle om til sunde ny vaner.
Amning som kinesere og japanere bruger er vejen frem - og vi er ved at følge
med, os tilbagestående danskere. Men Muhameds robotter lærer det måske
aldrig.

> ** Ja, men det er da fint at i kunne leve med tis i sengen.. Jeg er bare
> ikke helt sikker på at det er hygiejnisk.

Det meste røg i aviserne som blev smidt ud. Først efter et døgn begynder tis
at afgive ammoniak og dermed lugt. Babytis lugter MEGET MEGET LIDT
Du LYVER LODRET hvis du påstår at hygejnerisiko altså sygdomssmitterisiko
eksisterer fra pis

> ** Nu har DAMP nok ikke noget med, hvor man tisser at gøre.

Damp skyldes dårlig opdragelse .- og jeg har aldrig hørt om Dampbarn der var
i bæresele

> [...]
ja
> selv døde blev pyntet.
> Så i bund og grund, er det ulandsagtigt IKKE at pynte sig...

Barnet bør selv svøbe tæppe om sig, hvis det ikke kan være så aktivt at
varmen kommer indefra

Men mødre er ligeglade med børns velfærd - de har brug for en
PÅKLÆDNINGSDUKKE for at give veninder midreværdsfølelse fordi de har det
dyreste smarteste børnetøj. Så de gøres til mars og michelin mand med
polstring så de er næsten i kuvøse
flyverdragter er monstrummer

> [...]
andet
> parti næste gang.
> Men vær du glad Bo, for at vi har love og regler der bl.a beskytter de

Men de beskyttes bedst ved at man lærer dem SELVHJÆLP
og det man ikke dør af bliver man stærkere af. Eskimobørn er nøgne i sneen
når de leger. Tøj er OFTE pjat.
Man yder bjørnetjeneste ved at overbeskytte. Man er ond, hvis man gør noget
barnet kunne have klaret selv.

> [...]
> Kloakker har fjernet MANGE sygdomme, så hvis alle børn begynder at skide

> fortove, i sandkasser og lign. så er jeg ret sikker på at der vil være

Sygdomme starter IKKE i Asien mere end her. Det er overtro. Som du hygger
dig med fordi du er racist.
I ordets dårlige betydning. Jeg er racist i betydning "ven af
fædrelandet/EU-kultur"

Kloakker har måske bidraget til at kolera forsvandt - hvad ellers?

Ingen foreslår at de skal skider så det lugter eller andre træder idet. . En
plastikpose, som de sorte der bruges til hundelorte, koster lidet og kan
gøre lortene lugtløse og bakterier kan ikke trænge gennem polyethylen
Alleplastposer kan bruges

Min nabo og jeg har ikke haft hundelorte på fortovet efter der ophængtes på
plankeværket sorte hundeposer, hvormed folk med fingrene tager deres hunds
lorte op og smider dem ind til siden, hvor posen ikke skæmmer eller lugter
eller smitter.

> er
> ** Vi tager vel det til os vi kan bruge. Hvis du synes du kan bruge ting f
ra
> asien, så BRUG dem..
Det gør jeg. Og praler. Og håner afvigere fra bondefornuft. Und mig den
glæde

> [...]
Det
> kan man sagtens alligevel - bare ikke på cykel.

Politiet mente som dig. Menjeg trynede dem og de har fået en opsang fra
deres chef.
Det er fuldt ansvarligt at have børn på skuldrene.

Rådet for større færdselssikkerhed skrev fejl om det i brochure, og erkendte
fejlen og ændrede tryksagen.
Folk der har høj løn og kan tænke har mere respekt for mine fejlretningskrav
end folk på en ng, der blot sier "han er sindsyg"

Er nogen børn kommet til skade ved at ædru forælder havde dem på ryggen mens
den voksne cyklede. Nej aldrig. Du er med din overforsigtighed en ussel
børneskader.
Der er oplevelser i frihed

> [...]
> Flertallet har bestemt lovene.. så det er flertallet der er sindsyge, men
> det var du vel klar over - altså at det er alle andre end dig der er

Men når de brokker sig løgnagtigt, skal de trynes med videnskabelig
korrespondence, og det lykkedes.
Alle er lige lidt sindsyge i vort samfund, undtagen fjolser der søger
psykiaterhjælp ELLER er voldelige og undskylder sig med hallucinationer. De
ligger som de har redt. Kun de bør kaldes sindsyge.

Fra : ThomasB

Dato : 13-05-04 10:20

> bleget
>
> Studer våde aviser - hverken sort tryksværte eller farvestof smitter af
fra
> side til side. Dvs barnet får heller ikke væsentlige mængder i sig.

Bo, du læser vist ikke mange aviser, for så ville du vide, at man får sorte
fingre af at bladre i dem.
Så sig ikke at aviser ikke smitter af.
Jeg kan gå med til at lade sin pode boltre sig på et tæppe.

> Et medbragt plastikbæger med låg
Bo, det er vist nemmere sagt end gjort.
Barnet siger jo ikke ligefrem når det skal tisse, men man finder ud af det
NÅR det tisser.
Altså skal man konstant have et bæger i hånden, for ikke at få tis/lort på
sig. (og dette kan nok ike helt undgåes alligevel)
Jeg personligt bryder mig ikke om at få afføring/tis på mig - heller ikke
børns.

> Nogle er akrobater nok til at få fingeren ind og gnide sig til en art
> udløsning, men prøv du at spænd en madras om skridtet og så onaner
Onani kan også foregå når barnet er nøgent - hvilket det også bør være ofte.

> en
>
> Ja, hvis der er rotter og hunde i haven, som bider børn, så er en forhøjet
> sengeplads god til eftermiddagsluren
> Ellers læg barnet på græsset. Lad det æde regnorme hvis det vil.

Ja, helt enig, men barnet skal have tøj på hvis det er koldt - det er vel
fakta?
Ved godt du siger at "polarbørn" leger nøgne i sneen, men de har også et
andet fedtlag end vi "sydlændinge".
Det er bevist videnskabeligt, ellers ville de heller ikke kunne opholde sig
i minus 40 grader når de bl.a kører på slæde.
Lissom sorte/brune børn, kan opholde sig i solen dagen lang uden at blive
solskoldet...

> Jeg har aldrig vækket søn eller datter for at putte i sele. Hvis jeg
vidste
> jeg skulle på biblioteket snart, røg kalorius ind i kængurulommen på min
> mave i god tid før. Ren pædofili. Skønt

Underligt at du kalder det pædofili - alle ved at hudkontakt med sit
barn/spædbarn er det bedste for begge parter.
Så med mindre du foretog dig noget seksuelt med barnet mens det sad i
bæresele, så kan du kalde det omsorg.
Og ja, det er dejligt at bære sit barn i bæresele - bortset fra at man har
påvist at barnet muligvis kan tage skade i ryggen af at sidde i sele for
lang tid.

> [...]
følge
> med, os tilbagestående danskere. Men Muhameds robotter lærer det måske

Ja, det er muligt at de er autoritetstro, men hvis de havde samme
informationsniveau som bl.a i vesten, så ville de nok også være hurtigere
til at gøre det der nu er "in".. Mund til mund metoden er trods alt langsom
på så store afstande.

Et barn skal ammes når det er sultent - det er der ikke tvivl om. (det er
iøvrigt også den billigste og bedste mad der findes)

> [...]
> at afgive ammoniak og dermed lugt. Babytis lugter MEGET MEGET LIDT
> Du LYVER LODRET hvis du påstår at hygejnerisiko altså sygdomssmitterisiko
Jeg skrev at jeg ikke var sikker på at det var hygiejnisk.
Men jeg vil ikke kunne leve med tis i sengen, og sådan er vi så forskellige.

> Damp skyldes dårlig opdragelse .- og jeg har aldrig hørt om Dampbarn der
var
> i bæresele

Jeg klipper lige fra netdoktor:
Hvorfor får man ADHD/DAMP?

Når man har ADHD/DAMP, er der fejl i hjernens funktioner. Det kan skyldes en
eller flere af følgende forhold:

a.. Arv
b.. Uheldige påvirkninger i graviditeten (alkohol, tobak og infektioner).
c.. Meget små eller for tidligt fødte spædbørn.
d.. Hjerneskader opstået i første til tredje leveår.
Der er tale om forstyrrelser af funktionen i bestemte områder i hjernen.
Specielt to områder er påvirket, dels et område i bunden af hjernen, hvorfra
vågenhed reguleres (formatio reticularis), dels konstateret i hjernens
pandelapper (frontallapperne), som styrer hjernen og regulerer impulser.

At DAMP kommer af dårlig opdragelse, er din egen tolkning..

> ja
>
> Barnet bør selv svøbe tæppe om sig, hvis det ikke kan være så aktivt at
> varmen kommer indefra
Det kan et spædbarn ikke..

> [...]
> PÅKLÆDNINGSDUKKE for at give veninder midreværdsfølelse fordi de har det
> dyreste smarteste børnetøj. Så de gøres til mars og michelin mand med
Ja det sker, men at tale om mødre generelt, er plat Bo.
Intet barn har godt af at forældrene lever deres egne mindreværdskomplekser
ud gennem dem.

> [...]
>
> Men de beskyttes bedst ved at man lærer dem SELVHJÆLP
> og det man ikke dør af bliver man stærkere af. Eskimobørn er nøgne i sneen
Ja, de lever i en anden kultur, og har som sagt andre fedtdepoter.
Desuden kan der være 20 grader i solen på f.eks grønland.
Det kræver blot at det er vindstille.

> Man yder bjørnetjeneste ved at overbeskytte. Man er ond, hvis man gør
noget
> barnet kunne have klaret selv.

Ja, helt sikkert..

> [...]
> mere
>
> Sygdomme starter IKKE i Asien mere end her. Det er overtro. Som du hygger
Jo de gør.. bl.a influenza, sars og fugleinfluenza kommer fra asien.
Det er ikke overtro, det er fakta. Der kommer også mange sygdomme fra
afrika, også pga. dårlige hygiejniske forhold, og tæt befolkning sammen med
dyr.

> I ordets dårlige betydning. Jeg er racist i betydning "ven af
> fædrelandet/EU-kultur"

Og nej, jeg er ikke racist. Og lad venligt være med at projicere eller komme
med injurier.
Jeg tager de ting til mig, som jeg føler jeg kan bruge i min dagligdag.
At jeg kan ikke bruge skovskidermetoden fra asien til noget, har intet med
racisme at gøre.
Ej heller at jeg siger at influenza, sars og fugleinfluenza stammer fra
asien, har noget med racisme at gøre.

> Kloakker har måske bidraget til at kolera forsvandt - hvad ellers?
Pest?

> [...]
> plastikpose, som de sorte der bruges til hundelorte, koster lidet og kan
> gøre lortene lugtløse og bakterier kan ikke trænge gennem polyethylen
Ja, men det er da MEGET nemmere at bruge et toilet, så undgår man også
plastik.

> [...]

> lorte op og smider dem ind til siden, hvor posen ikke skæmmer eller lugter
Ja, men det er da dejligt at høre. Glæder mig meget.

> børnerettigheder
> ra
> Det gør jeg. Og praler. Og håner afvigere fra bondefornuft. Und mig den
> glæde

Der er vel ingen grund til at prale eller håne, du kan bare glæde dig over
at du gør noget smartere, end de fleste andre der bor omkring dig. Og hvis
folk ikke vil tage "dine" ting til sig, gør det dem ikke dumme. De har bare
en anden opfattelse end du.. Det skal vel respekteres at alle ikke er som
dig.

> Det
>
> Politiet mente som dig. Menjeg trynede dem og de har fået en opsang fra
> deres chef.
> Det er fuldt ansvarligt at have børn på skuldrene.

Og hvad sker der hvis barnet mister grebet, mens du sidder med hænderne på
styret?

> [...]
> Folk der har høj løn og kan tænke har mere respekt for mine
fejlretningskrav
> end folk på en ng, der blot sier "han er sindsyg"

Jeg vil godt se den brochure hvor der står, at børn godt må sidde på
skulderen af en voksen på cykel.

> [...]
mens
> den voksne cyklede. Nej aldrig. Du er med din overforsigtighed en ussel

Ja, på ryggen i en sele.. men sgu ikke på skulderne..

> Men når de brokker sig løgnagtigt, skal de trynes med videnskabelig
> korrespondence, og det lykkedes.

Er det lykkedes dig at få en betjent til at medgive dig, at det er sikkert
at cykle med et barn på skulderne?

> [...]
De
> ligger som de har redt. Kun de bør kaldes sindsyge.

Du har selv lige skrevet: "Kun de dømmesyge uforstandige outsidere, bl.a.
betjente, brokker sig - de er sindsyge."

Du kalder betjente der brokker sig "sindsyge"..

Mvh ThomasB

Fra : Bo Warming

Dato : 14-05-04 08:12

> [...]
> fingre af at bladre i dem.
> Så sig ikke at aviser ikke smitter af.
> Jeg kan gå med til at lade sin pode boltre sig på et tæppe.

Hvis du får en meget friskt-trykt avis, så kunne man i gamle dage få sorte
fingre. Af kulpartikler som ikke er allergi eller kræftfremkaldende.
Afprøv virkeligheden - studer våde aviser. De smitter ikke af.
Måske baby propper lidt i munden. Sund oplevelse, for da det ikke har smag,
spyttes det ud. Lissom jord. Men en regnorm kan nok blive slugt efter
tygning, hvis baby er sulten. Og det er heller ikke farligt.

> [...]
> sig. (og dette kan nok ike helt undgåes alligevel)
> Jeg personligt bryder mig ikke om at få afføring/tis på mig - heller ikke

Man får netop ikke urin eller afføring på sig, ved at have bleløs baby i
bæresele og holde frem over forhåndenværende toilet, græsplæne eller
plastikbæger du har i lommen - eller fortovet, helt inde ved siden.

Baby SIGER NETOP TIL - PR KROPSSPROG - de flytter på sig i bæreselen og man
erindres om - ja nu er det to timer siden stort måltid eller ½ time siden
stor mælketår - det er netop den puslen som sker for at signalere at der er
noget på vej - barnet er ubevidst - du bliver intuitiv - symbiose som da i
livmoderen - ren lykke - god start på forældrebarn-samspil.

Jeg fik mod til at afprøve dette med mine børn, fordi jeg havde oplevet hvor
problemfrit systemet er i en række ulande.
Opfind flere fortænkte problemer, du taler som den blinde om farverne, men
giver mig god anledning til at folkeoplyse

> Onani kan også foregå når barnet er nøgent - hvilket det også bør være
ofte.

Netop

> din

> Ja, helt enig, men barnet skal have tøj på hvis det er koldt - det er vel
> fakta?

Men at mor fryser på barnets vegne, er ikke tegn på at det er koldt nok til
tøjtvang. Smid et tæppe hen til baby, hvis du fryser. Barnet vil krybe ind i
tæppet, hvis DET fryser.
Babyer får ikke lungebetændelse af kulde - forkølelse har heller ikke den
sammenhæng med kulde, som man engang troede.

> Ved godt du siger at "polarbørn" leger nøgne i sneen, men de har også et
> andet fedtlag end vi "sydlændinge".

Vi er piveskide. Klynkende overbeskyttede svæklinge. Mig selv incl. Men min
sporty søn, som jeg hærdede på grænsen til tvangsfjernelse, er som en
eskimo - uden noget genetisk fedtlag. Men slanke, normalt-velpolstrede
sexede datter er også sygdomsfri og harmonisk og det har min
stenalderopdragelse næppe hovedæren for, men lidt. Aldrig anorexia-nykker
for mad var sag om selvforvaltning

> [...]
>
> Underligt at du kalder det pædofili - alle ved at hudkontakt med sit
> barn/spædbarn er det bedste for begge parter.

Forskellen mellem en pædagog og en pædofil, er at den pædofile kan lide
børnene

> Så med mindre du foretog dig noget seksuelt med barnet mens det sad i
> bæresele, så kan du kalde det omsorg.

Jeg tror de værreste pædofildømte har gjort skade på barnet.

> Og ja, det er dejligt at bære sit barn i bæresele - bortset fra at man har
> påvist at barnet muligvis kan tage skade i ryggen af at sidde i sele for
> lang tid.

Nej, det har man ALDRIG PÅVIST, men de overbekymrede kan teoretisere sig
frem til hvad de vil - og de er misundelige på de fri.

> [...]
> informationsniveau som bl.a i vesten, så ville de nok også være hurtigere
> til at gøre det der nu er "in".. Mund til mund metoden er trods alt

Vort informationsniveau handler om aktivt selv at søge informationer. men i
1350 år har Islams sønner og døtre lært "DU MÅ IKKE TÆNKE SELVSTÆNDIGT - du
skal underkaste dig det religiøse dvs politiske lederskab - dyd er at gå i
døden for helligkrig" Kun det har gjort Islam magtfuld. Og det er så
indarbejdet at de ikke kan blive som os på få hundrede år.
> Et barn skal ammes når det er sultent - det er der ikke tvivl om. (det er
> iøvrigt også den billigste og bedste mad der findes)

Lægerne strittede længe imod den bondefornuft.

> [...]
> Jeg skrev at jeg ikke var sikker på at det var hygiejnisk.
> Men jeg vil ikke kunne leve med tis i sengen, og sådan er vi så

Tis kom i avisrne, som gør ned i skraldeplastikpose og ikke afgav lugt. Ny
aviser lagdes under det hjørne af lagnet, der var vædet og inden næste
tissetår i hjørnet, var dette tynde lag bomuld blevet tørt.
Har man vaskemaskine er det ikke problem at vaske lagnerne lidt oftere end
ellers, fordi man giver sit barn frihed BLEFRIHED

> [...]
> pandelapper (frontallapperne), som styrer hjernen og regulerer impulser.
>
> At DAMP kommer af dårlig opdragelse, er din egen tolkning..

Som er klogere end lægernes. De lyver lodret at genetik er påvist.
Familieophobning kan være miljøskabt
Tabere får DAMP. Social arv. Der er intet påvist i hjernen. Igen lodret
lægeløgn.

De leverer en ½ teoriløgn til journalister der gør den færdig og du hopper
på den . Netdoktor er ikke sandheden.
> skal
> og
> siden,

> Det kan et spædbarn ikke..

Er de små så hyler de, og så hjælper den voksne.
Er de opdraget til selvhjulpenhed, så kan de meget tidligt løse næsten alle
problemer selv.

I mange trope-stammesamfund er det almen kendt at babyer der har
kolikskrigeri har indvoldsorm. Det er det eneste som baby og forældre ikke
kan gøre noget ved.

> Ja det sker, men at tale om mødre generelt, er plat Bo.
> Intet barn har godt af at forældrene lever deres egne
mindreværdskomplekser
> ud gennem dem.

Selvfølgelig generaliserer og overdriver lidt. Fyldeord og forbehold gør
usenetdebatter kedelige og uklare.
Ekstrabladet hælder mere tryksværte i overskriften end i brødteksten.
De (og Glistrup) er min læremester.
Men EB lyver ikke mere end andre medier, og kun snobber kalder dem "platte".

> [...]
> Ja, de lever i en anden kultur, og har som sagt andre fedtdepoter.
> Desuden kan der være 20 grader i solen på f.eks grønland.

Jeg har mere end tyve dage dette forår solet mig nøgen i min have, og jeg er
faktisk blevet kuldskær og trækfølsom med alderen og med min overvægt.

Jeg havde problemer med fødkulde indtil jeg efter ulandsophold begyndte at
gå barfodet udendørs året rundt. BLODOMLØBET lægger sig om, når man træner
sig til naturlighed. Fedtlags betydning som isolator er ammestuehistorie

> noget
>
> Ja, helt sikkert..

Nej. Nu overdriver _du_. Jeg udtalte mig provokatorisk.

> [...]
> racisme at gøre.
> Ej heller at jeg siger at influenza, sars og fugleinfluenza stammer fra

USA lader op til krig mod Kina ,PRmæssigt
Vi har altid haft berettiget mindreværdsfølelse overfor konfuziansk kultur.
Derfor vor opiumskrigholocaustning - læs min trådstart igår om Kina
Journalister siger altid at sygdom kommer fra naboen, men vi aner ikke om
hvorvidt der er kommet flere sygdomme fra os til kineserne - de spilder ikke
resourcer på sådan ond sladder. De spildte heller ikke resourcer på at
gennemTVINGE vaccination som kineserne opfandt, men konstaterede er
overfladisk symptombehandling i det lange løb.
Etnocentrisk blær , hovmodighed og arrogance er bedre ord end "racisme" om
løgnene om SARS+ som selvskabt kineserplage.

> Pest?

Pest overførtes fra rotter via lopper

Men dysenteri, måske

Men ikke kopper eller difteri.

Hvorfor tror du ikke at der kommer sygdomme fra os til Asien?

..
> [...]
> plastik.

> på
> Ja, men det er da dejligt at høre. Glæder mig meget.

Som altid har jeg ret, og mine kritikere har uret.
Hvis vi lærte inkontinente gamle at bruge hundeposer og urinbægre, ville vi
øge deres trivsel. At kræve at de skal gå ud på toilettet, når de skal af
med noget ofte om natten, er fascistoid ydmygelse af de gamle

> [...]
bare
> en anden opfattelse end du.. Det skal vel respekteres at alle ikke er som

Det er borgerpligt at reklamere for lykkeskabende fremskridt
Og danskere har frisprog og tåler godt venskabeligt dril om at de er
dumme/sindsyge hvis de ikke tør andet end hvad deres forældre gjorde,
selvom der er opnået indsigt ved kontakt med bl.a. kinesere.
Når man bruger ordet "pral" om sig selv, er det selvironi

"Når vi påpeger egne fejl, er det for at andre ikke skal have ret til at
kritisere os.. " OscarWilde

> [...]
> er

> Og hvad sker der hvis barnet mister grebet, mens du sidder med hænderne på

Du ved intet Du har aldrig prøvet det. Jeg ved at man har fin føling med
barnets tyngdepunkt og dets lårs omklamring af hals, og det behøver slet
ikke holde fast i mit hår

> erkendte
> fejlretningskrav
>
> Jeg vil godt se den brochure hvor der står, at børn godt må sidde på
> skulderen af en voksen på cykel.

Brochuren som de korriggerede efter korrespondence med mig, hvor de endte
med at give mig ret i alt, var fra ca 1986 og gik også på at de påstod det
var ulovligt at have børn i bæresele på cyklen.
Fjolser. Overforsigtige anti-trivsels narrehatte. Glædesdræbere.
Forbuds-fanatikere.

> mens
>
> Ja, på ryggen i en sele.. men sgu ikke på skulderne..

Hvorfor ikke. Der er aldrig sket ulykker.
Når forældre har været ædru

> [...]
> betjente, brokker sig - de er sindsyge."
>
> Du kalder betjente der brokker sig "sindsyge"..

Vær lidt musikalsk. Selvfølgelig rekruterer politiet ikke mænd, der er
lægeligt diagnosticeret som psykiatrisk lidende

Se af sammenhængen, at jeg bruger ordet folkelig-vulgært, dvs "politiet er
helt gal på den, efter min mening, og klart uingelligente". Det er politiet
ofte, bl.a. når de blander sig i ædrus folk tackling af deres børn - hvilket
måske sker sjældnere efter at jeg provokerede dem til at blande sig i mit
privatliv, og i efterfølgende korrespondence trak de følehornene til sig.

Fra : Kevin Vilhelmsen

Dato : 14-05-04 08:32

14/05/04 9:11Bo WarmingOi_oc.7572$jI4.3670@fe33.usenetserver.com

> Vær lidt musikalsk. Selvfølgelig rekruterer politiet ikke mænd, der er
> lægeligt diagnosticeret som psykiatrisk lidende

Men Bo Warming ved bedre, han er jo læge? og dermed i sin gode ret til at
dianosticere en hel gruppe på een gang.
Under samme videnskabelige dække som at Jorden er flad og at månen er lavet
af gul ost.
Jo intelligent og velargumenteret er det.
--
Vh Kevin
Fjern nospam ved privat svar

Fra : Kevin Vilhelmsen

Dato : 14-05-04 08:35

14/05/04 9:31Kevin VilhelmsenBCCA427B.22837%skovalleen10nospam@stofanet.dk

> [...]
> af gul ost.
> Jo intelligent og velargumenteret er det.

Til læserne i familie barn.
Jeg var igen ikke opmærksom på at Bo krydspostede, troede jeg var I DK
politik, det er en fejl at det sidste indlæg kom til jer.

Fra : Bo Warming

Dato : 14-05-04 08:45

"Kevin Vilhelmsen" <skovalleen10nospam@stofanet.dk> wrote in message
> [...]

> Jeg var igen ikke opmærksom på at Bo krydspostede, troede jeg var I DK
> politik, det er en fejl at det sidste indlæg kom til jer.

Hvis man er læge, er man hjernevasket til at adlyde muslimimportørerne og
anbefale dårlig HYGIEJNEHYSTERISK børneopdragelse

Fordi jeg er klogere end læger vedr mikrobiologi og fysiologi via min
biokemi cand.scient.uddannelse, kan jeg levere de væsentlige sandheder, som
medierne fortier

Fundatsen anbefaler og tillader den art emnerelevant X-post, som jeg beriger
usenet med

Fra : G.B.

Dato : 14-05-04 13:00

Kevin Vilhelmsen <skovalleen10nospam@stofanet.dk> skrev i meddelelsen

> Men Bo Warming ved bedre, han er jo læge?

Hvornår skulle han være blevet det?

Fra : Bo Warming

Dato : 14-05-04 14:09

"G.B." <nonono@nospam.invalid.com> wrote in message
> Kevin Vilhelmsen <skovalleen10nospam@stofanet.dk> skrev i meddelelsen

> Hvornår skulle han være blevet det?

Aldrig, hvis kort svar ønskes.

Da Sædhjælpsfondet i 1985 overgik overgynækologernes inseminations-makværk
mht kvalitet og prisbillighed, og jeg havde afsonet for rugemor-formidling,
kaldte jeg mig i telefonbogen for SÆDLÆGE, lissom der var annoncer for
naturlæger, og kinesernes barfodslægers enorme triumfer er meget
respekteret.

Det gav fængselsdom for kvaksalveri i Vestre (bødehefte) - lærerige,
spændende og gratis dage. Uden risiko for afvisning, som når man køber
turisttur hos Politiken.

Læger for os selv bør vi alle læger - yderst sjældent kan cand.med.er
bidrage positivt.

En af de mest udbredte sygdomme er diagnosen. Karl Kraus

Sd En gunstig fejldiagnose har altid været mere virksom end den bedste
medicin. Markus M. Ronner

sd En syg mand er mindre omhyggelig, når han er under LÆGELIGT ANSVAR,
end når han selv tager sig af sit helbred Nietzsche

sd Folk der er raske, er blot mennesker der ikke ofrer sig selv nok
opmærksomhed. Jules Romain

sd For hver sygdom, lægerne helbreder med medicin, fremkalder de ti hos
raske mennesker ved at indpode dem med den virus, som er tusind gange mere
farlig end nogen mikrobe: ideen at man er syg Marcel Proust

sd For uhelbredelige skal man ikke ville være læge: det er Zarahustras
lære: - så gå I bare bort!

sd- God heals and the doctor takes the fees. Benjamin
Franklin.

sd Hvad lægerne angår, skulle de netop være formidlere af denne foragt -
ikke af recepter, men derimod af en ny dosis væmmelse ved deres patienter
hver dag...

sd Hvis en læge behandler en forkølelse, vil den gå væk i løbet af to
uger. Lader man forkølelsen passe sig selv, vil den være overstået på
fjorten dage. Gloria Silverstein

sd Hvis en læge behandler en forkølelse, vil den gå væk i løbet af to
uger. Lader man forkølelsen passe sig selv, vil den være overstået på
fjorten dage. Gloria Silverstein

sd Hvis jeg ikke åd stesolider, ville jeg være narkoman. Graffiti

sd Ingen mand er helt over for sin kones psykiater. Eric
Berne

sd Lægedom som bider mest, gemeenligen heeler best.
Danske Ordsprog

Sd Lægekunsten består i at more patienten mens naturen helbreder
sygdommen. Voltaire

sd Lægekunsten består i at underholde patienten, mens naturen
klarer sygdommen. Voltaire

sd Læger er ikke en stand, det er en sammensværgelse.
Voltaire

sd Man er meget ilde faren, hvis man ikke rigtig har tillid til læger og
dog ikke kan klare sig uden deres hjælp.Johann Wolfgang von Goethe

Sd Man må være skabt for sin læge, ellers forgår man ved sin læge.
Nietzsche

Sd Medicinens kunst består i at more og opmuntre patienten, mens
naturen helbreder sygdommen Francois de Voltaire

Sd- Most men die of their remedies, not of their diseases.
Moliere

sd- Naturen gjør det beste, men lægen tager lønnen.
Danske Ordsprog

Sd Omsorg for helbredet er livets største hindring. Platon

sd Ordet "virus" er lægelatin og betyder direkte oversat: "det har
jeg ikke den ringeste anelse om". Ukendt

Sd Patience is a remedy for every sorrow. .Publius Syrus

sd Preserving the health by too strict a regimen is a wearisome
maladyLa Rochefoucauld (1613-1680)French Classical Writer.

sd- Sandheden gør ikke så megen Gavn i Verden, som dens Skin gør
Skade. La Rochefouceauld

sd Statistik er en stor løgn, der består af lutter små sandheder.
Lionel Strachey

Sd There are some remedies worse than the disease. .Publius Syrus

sd Tidligere, da religionen var stærk og videnskaben svag, tog
folk fejlagtigt trolddom for medicin, nu hvor videnskaben er stærk og
religionen svag, tager folk fejlagtigt medicin for trolddom.
Nietzsche

sd- To ask a docter's opinion about osteopathy is equivalent to going to
Satan for information about Christianity. Mark Twain

sd To lie still and think little is the cheapest medicine for diseases of
the soul.Nietzsche

Sd We are healed of a suffering only by experiencing it in full. Marcel
Proust

sd Yderlige én fordel ved at være fattig: lægen kurerer dig hurtigere.
Kin Hubbard

Sd+ Pain is unjust, and all the arguments that can not soothe it, only
rouse suspicion. Racine

sd+ To the person with a toothache, even if the world is tottering, there
is nothing more important than a visit to a dentist. George
Bernard Shaw

sd+++ En god læge redder, om ikke altid fra sygdommen, så dog fra en dårlig
læge Jean Paul

sdAc Mange kvinder er først tilfredse med deres læge, når de ser
dårlige ud på en fascinerende måde. August Strindberg.

sdan En syg mand er mindre omhyggelig, når han er under LÆGELIGT ANSVAR,
end når han selv tager sig af sit helbred Nietzsche

sdbivirk Lægerne vil i den kommende verden blive gjort ansvarlig for flere
liv end selv vi generaler Napoleon

sdbivirk Hvis man som syg hjemme havde det lige så uroligt som på
et hospital, ville lægen sige: "Dette her går ikke, De må indlægges!"
K.K. Steincke

sdbivirko Strive to preserve your health; and in this you will
better succeed in proportion as you keep clear of the physicians,
for their drugs are a kind of alchemy concerning which thereare no fewer
books than there are medicines Leonardo Da Vinci
(1452-1519)Italian Painter, Sculptor, and Inventor.

sdbkemi Lægerne vil i den kommende verden blive gjort ansvarlig
for flere liv end selv vi generaler Napoleon

sdbv Operationen gik godt - men patienten døde.
Anonym

sdd Den der hjælper hurtigt, hjælper dobbelt.

sddd As long as men are liable to die and are desirous to live, a
physician will be made fun of, but he will be paid. La Bruyére

sDdd De fleste af mine patienter begynder med at fortælle mig, nøjagtig
hvad de fejler, og hvad jeg skal gøre ved det Thomas
Stearns Eliot

sddd Den enkelte læge er meget anstændig lægestanden som kollektiv er
meget uanstændig Konrad Lorenz

sddd Den læge, der taler nedsættende om sine kolleger, deklasserer sig
selv og sin kunst. Christoph W. Hufeland

sddd Døden skal have en årsag. Danske Ordsprog

sddd En doktor og en bonde vide mere, end en doktor aldene.
Danske Ordsprog

sddd Enhver læge og enhver politiker har sin yndlingsdiagnose.
Benjamin Disraeli1808-1881

sddd Financial ruin from medical bills is almost exclusively an
American disease. RoulTurle y

sddd Get your facts first, and then you can distort them as much as you
please.

sddd God heals, and the doctor takes the fees. Benjamin
Franklin

Sddd Grupper ledet af amerikaneren Robert Gallo og franskmanden Luc
Montaignier offentliggjorde hver for sig det nyfundne HIV. Det var
imidlertid fusk i resultaterne, for deres virus var meget ens.
Illustreret Videnskab nr. 1/96

sddd Han var så lærd, at han kunne sige hat på ni sprog,men så uvidende,
at han købte en ko til at ride på. Benjamin Franklin

sddd Hvis en læge helbreder, ser solen det,hvis han dræber, skjuler
jorden det. James Kelly

sddd Jeg har opgivet lægeprofessionen, fordi jeg - selv om det kan lyde
kynisk - ville have en profession, i hvilken man skulle tænke sig mere om
Esther Vilar

sddd Let no one suppose that the words doctor and patient can disguise
from the parties the fact that they are employer and employee.
George Bernard Shaw

sddd Man bør aldrig gå til en læge uden at vide, hvad der er hans
yndlingsdiagnose. Henry Fielding

sddd Mange kokke forsalte suppen, og mange læger fører snart til
graven. Danske Ordsprog

sddd Medicinens fremskridt er uhyre. Man er ikke længere sikker på
sin død Hanns-Hermann Kersten

sddd My doctor is nice; every time I see him, I'm ashamed of what I think
of doctors in general Mignon McLaughlin

sddd Nogle millioner års praktiske forsøg og ca. 70 års medicinsk
forskning har sandsynliggjort, at modermælk er velegnet som føde for
spædbørn Mikal Rode

sddd Når alle de andre symptomer forsvinder, så forsvinder også symptomet
taknemmelighed. Hippokrates

sddd The examined life has always been pretty well confined to a
privileged class. Edgar Z. Friedenberg

sddd There are more doctors in a single North Shore medical
building than in one entire West side ghetto Jack Starr

sddd Vist er det rigtigt, at alkohol aldrig har helbredt en mand hans
forkølelse, men det har en læge heller aldrig. Winston Churchill

sddd++ Det er let at gøre sig lystig over lægekunsten, så længe
man er rask. Moliere

sddddd You know, Tolstoy, like myself, wasn't taken in by
superstitions like science and medicine. George Bernard Shaw

sdddDet bedste læge i verden er dyrlægen. Han kan ikke spørge sine
patienter, hvad er galt - han må vide det. Will Rogers

sdddMed undtagelse af læger, er der ingen så stupide som grammatikkere
Heraklit

sddds Do not put your faith in statistics say until you have carefully
considered what they do not say. William W. Watt

sddds Kendsgerningner er stædige størrelser, men statistik er mere
eftergivende Laurence J. Peter Facts are stubborn
things, but statistics are more pliable. William W.
Watt?Mark Twain

sddds Med statistik kan man bevise alt - også det modsatte.
James Callaghan

sdddstatistik Man kan kun have tiltro til en statistik, når man
selv har forfalsket den. Winston Churchill

sde Da vi har gjort lægerne til købmænd, tvinger vi dem til at lære
handelsknebene. George Bernard Shaw

sdego Gud helbreder, og lægen indkasserer honoraret. Benjamin
Franklin

sdego Naturen er den bedste læge.

sdflø Civilisation er den uafladelige formering af unødvendige
nødvendigheder. Mark Twain

sdl Uden virkelig medfølelse blier man aldrig nogen god læge
Axel Munthe

sdlaissezfaire Moral for læger - Den syge er en parasit på
samfundet.
I en vis forstand er det uanstændigt at leve længere.
Det at vegetere videre i fej afhængighed af læger og praktikker efter at
meningen med livet, retten til livet er gået tabt,
burde medføre en dyb foragt fra samfundets side. Nietzsche

sdlide Every invalid is a physician.

sdlæ At ligge stille og tænke lidet, er den BILLIGSTE MEDICIN for sjælens
sygdomme. Nietzsche

sdlÆGENS JOB ER: Altid trøste, - ofte lindre - sjældent helbrede.
Hippokratesm kægekunstens far

sdLÆud Just as eating against ones will is injurious to health, so
study without a liking for it spoils the memory, and it retains nothing it
takes in. Leonardo Da Vinci

sdLÆueslmk Der findes ikke en eneste arbejdsgiver, som ikke har sin
arbejdsgiver over sig i form af forbrugeren Lord Leverhulme

sdLÆufso Much of your pain is self chosen. It is the bitter potion
by which the physician within you, heals your sick self.
Kahlil Gibran

sdmr "You ought to be a doctor, as you always want people to do, what they
don't want to do". Oscar Wilde

sdp "At være læge" vil sige at være den stærkeste af to! En dygtig læge
formår mere med et fugtigt håndklæde end den udygtige med hele sit apotek
Schweninger

Sdp Allerede et par af min barndoms lærere gjorde det klart for
mig, at det er ialtfald ikke enhver givet at bespise fem tusind med et par
halvtørre småfisk. Palle Lauring

sdp Den bedste læge er den, der evner at indgyde håb.
Samuel Taylor Coleridge

Sdp Den, som har universitetet bag sig, ved intent om kunsten at læge.
Er han et selvstændigt hovede, så bygger han sig sin egen lægekunst efter
sit eget hovede. Schweninger, Bismarcks huslæge

sdp Det at være læge er selv at ville lide. Søren
Kierkegård

sdp Hvad Vægt ligger der på, om Lægen selv tror på de Midler han
foreskriver, når den Lidende har Tillid til dem og til ham, og virkelig
bedres igjennem sin Tro? Hvorfor ikke gjøre Mennesker lykkeligere gjennem en
Illusion Edvard Brandes 1847-1931

sdp Hvilken velgerning og hvilken nødvendighed for menneskeheden
løgnen er - det ved kun lægerne og kvinderne Anatole France

sdp Kun et godt menneske kan være en stor læge. H.
Nothnagel

sdp Man er meget ilde faren, hvis man ikke rigtig har tillid til læger
og dog ikke kan klare sig uden deres hjælp. Johann Wolfgang von
Goethe

sdp Når lægerne ikke kan helbrede en sygdom, giver de den i hvert fald
et smukt navn Voltaire

sdp Placebos magt: tro, forventninger og selvopfyldende profetier
Da jeg spurgte dr. Albert Schweitzer, hvordan han ville forklare det faktum,
at nogen overhovedet med rimelighed kunne forvente at blive rask efter at
være blevet behandlet af en heksedoktor, svarede han,at det, jeg bad ham om,
var at røbe en hemmelighed, som læger havde båret på lige siden Hippocrates'
dage. "Men jeg skal alligevel fortælle Dem det," sagde han, mens hans ansigt
oplystes af et skævt smil: "Heksedoktoren klarer det af samme grund, som vi
alle klarer det. Enhver patient går rundt med sin egen doktor indeni. Når de
kommer til os, er det fordi de ikke kender den sandhed. De bedste resultater
opnår vi, når vi giver den læge, der bor i enhver patient, en chance for at
gribe ind." Placebo er den læge, der bor inden i os. Norman
Cousins

sdp Statistik kan ikke erstatte dømmekraft. The doctor treats the
patient while nature cures the disease. Voltaire

sdp Under et smerteanfald blev Bismarck vred over Schweningers
ustandseligespørgsmål om sygdommens opståen.Tja, svarede S. den store
statsmand, men så må De hellere henvende Dem til en dyrlæge. Da Schweninger
under et tilfældigt besøg fandt den store statsmand færd med at indtage
suppe, som lægen just havde forbudt, kastede sidstnævnte resolut suppen ud
af vinduet!

sdp We have not lost faith, but we have transferred it from God to the
medical profession George Bernard Shaw

sdpdød En gunstig fejldiagnose har altid været mere virksom end
den bedste medicin. Markus M. Ronner

sdpHar du set en Læge gå omkring mellem de Syge, så har du vel lagt Mærke
til, at den bedste gave, Han bringer, bedre end alle Lægemidler og end al
hans Omsorg, er når han bringer Håb, når der siges: "Lægen håber".
Søren Kierkegard

Sdplacebo Nobody dies nowadays of fatal truths; there are too many
antidotes for them. Nietzsche

sdpp Wherever the art of medicine is loved, there also is love of
humanity. Hippocrates

sdpplacebo En gunstig fejldiagnose har altid været mere virksom
end den bedste medicin. Markus M. Ronner

sdpvi Doubt is not a pleasant condition, but certainty is.
Voltaire

Sdr Den "rene" er fra begyndelsen blot et menneske, som vasker sig og
forbyder visse spiser, der medfører hudsygdomme, og som ikke sover med de
snavsede kvinder fra det lavere folk, som nærer afsky for blod - hverken
mere eller mindre! Nietzsche

sdselv Først har man møje med at emancipere sig fra sine lænker,
og sluttelig må man endog emancipere sig fra denne emancipation! Enhver af
os må, om også på meget forskellig vis, doktorere på sin lænke-syge
(Ketten-Krankheit), også efter at han har brudt lænkerne.
Nietzsche

Sdselv Selvet siger til jeg'et "Føl smerte her" . Og da lider det og tænker
på, hvordan det ikke mere skal lide - og just derfor bør det tænke.Selvet
siger til jeg'et "Føl lyst her" . Da fryder det sig og tænker på, hvordan
det igen og igen skal fryde sig - og just derfor bør det tænke. . Nietzsche

sdsm Smerten, der følger med Tilstaaelsen, vil være som et bittert
Lægemiddel, der vil helbrede. Søren Kierkegaard

sdsm Vær tålmodig og hård; en dag vil denne pine være nyttig for dig. Ovid

sdsp Lægen skal ligesom kongelige personer holde sig så fjerne og
ophøjede som muligt, eller lider deres anseelse skade .
Axel Munthe

sdspcop Den bedste læge er den, der evner at indgyde håb.
Samuel Taylor Coleridge

sdspol I gamle dage udgik der en helbredende kraft fra kongerne,men den
svandt med parlamentarismen. Nu er den overgået til lægerne,der jo er
efterkommere af oldtidens magere og præster. Einar
Geert-Jørgensen

sdspop The best surgeon is he that hath been hacked himself.
English proverb

Fra : Kevin Vilhelmsen

Dato : 14-05-04 16:28

14/05/04 13:59G.B.40a4b4ad$0$185$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

> Hvornår skulle han være blevet det?
>
> --
> The individual is the smallest minority.
> Med venlig hilsen
> Georg

BW er ikke læge, men mener aligevel at han er i stand til at diagnosticere
politiet som sindsyge, hvilket der er faldet op til flere domme for at kun
læger må.
At kalde andre sinssyge er derfor injurier.
Men BW er ligeglad, han fortsætter med at fastholde at hans uddannelse er
bedre, selv om det slat ikke er det der er pointen her.
EOD

Fra : Bo Warming

Dato : 14-05-04 16:47

> [...]
> Men BW er ligeglad, han fortsætter med at fastholde at hans uddannelse er
> bedre, selv om det slat ikke er det der er pointen her.

Læger i al almindelighed kan ikke diagnosticere sindsyge - kun psykiatere
og i nogen grad praktiserende familielæger har autorisation til det.

Se sammenhængen hvor jeg bruger sindsyg som skældsord-slang.

Jeg påklistrer ikke præcist psykose-navn - jeg vrænger folkeligt.

Min uddannelse gør mig ikke kompetent, i sig selv.

Men da jeg fik brug for at vide alt som gynækologer ved, for at give
barnløse overlegen assistance, supplerede jeg min uddannelse, idet jeg bor
nær Universitetstes Lægevidenskabelige Bibliotek.

Ingen har kunne påpege noget ukorrekt i det meget lægelige, jeg har gjort
mig klog på i over ti år på internettet.

Lotte Heise måtte af med 30000 kr for at kalde den morddømte Jønke for
psykopat.

Jeg har aldrig nærmet mig, hvad man kan injuriedømmes for.

Men hvis det skete ville det ikke røre mig. Bødeincasso er uduelig. Ord kan
ikke såre. Du er latterligt nedvurderende mod politiet, hvis du tror, at en
injuriesag kunne rejses af dem mod mig. De er jo ikke små usenet-nørder. De
har ledere med proportionssans og perspektiv.

Når politiet blander sig i min overlegent børnevenlige utraditionelle måde
at tackle mine børn på, er de "sindsyge" - vil jeg fastholde. Men ikke i
psykiatrisk forstand. Psykiatri bør ingen have respekt for.
Og da jeg skrev til politiet om hvordan og hvorfor de havde kvajet sig, trak
de som sagt følehornene til sig, og er vist blevet klogere siden. Det er
borgerpligt at belære inkompetente offentligt ansatte.

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 14-05-04 23:31

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote in message

> Lad barnet boltre sig på gamle aviser nøgen. Bær det i bæresele og du mærker
> når det skal tisse og holder det så frem over græs el lign

Nemlig! Vi har sågar benyttet aviser, som havde været brugt til
indpakning af fisk. Ingen problemer der, børnene elskede det!
I stedet for bæresele, som er en opfindelse skabt af kapitalister, har
vi blot benyttet et reb.

> Barnevogne er for underudviklede status-snobber. Lad barnet sidde på din
> ryg - evt klapvogn.
> Muslimer og andre der skal puste ego falsk op bruger barnevogn.

Det er fuldstændig rigtigt. Faktisk ser jeg stort set kun
fremmedarbejdere og kapitalistsvin bruge barnevogne. Vi - og alle vores
venner - har blot trukket vores børn over jorden på en gammel
affaldssæk, eller også har vi tvunget dem til at gå selv. Ingen - og jeg
gentager: ingen - af vores børn har Damp, autisme eller kræft, og det må
udelukkende skyldes denne transportform.

> Vore børn nød nøgenhed og i dobbeltsengen, der gjordes til kravlegaaard,
> tissede altid i samme hjørne - lissom svin i en stald. Så der lagde vi
> aviser under lagnet. De har aldrig haft DAMP eller andre problemer

Altså, hele vores familie tisser og har afføring i sengen...?? Hvad
specielt er der ved det? Man behøver i øvrigt ikke at lægge aviser
under, for det tørrer af sig selv. Aviserne skaber faktisk en falsk
tryghed, som kan give børnene alvorlige psykiske problemer. Vi tisser
desuden også i flasker, når vi ikke lige gider at gå på toilettet.

> Ondskabsfuld kvinde- og textilmode-magt, lægger vægt på facade. Tøj skal
> varme når barnet SELV klynker , "jeg fryser". Pynt skal barnet selv
> producere.

Nej, jeg er ikke enig. Hvis barnet fryser, må det selv løse problemet og
skabe den nødvendige varme. Det andet er unødvendig pylren.

> [...]
> tvangsfjernelse, hvis ikke vi havde haft job begge to, så viste det sig at
> SYSTEMET ER EN PAPIRTIGER. Foragt det. Modarbejd det.

Det har vi sandelig også gjort! Sundhedsplejersker er dumme,
cigarrygende båtnakker, som desværre intet ved om børn. Intet! Dette
skyldes sandsynligvis deres ufatteligt spinkle erfaringsgrundlag, for de
fleste af dem har aldrig set - endsige rørt - et barn.

> [...]
> middelalderlige sammenlignet med især min nuværende kones land Japan.

Visse afrikanske og sydamerikanske stammer lader børnene skide, lorte,
møje sig og pisse tis ned ad benene UDEN at sætte sig på hug. Det
betragter jeg som ufatteligt sundt, og rent faktisk forekommer der
hverken grå stær eller blodpropper blandt børn i disse lande. Kina er
håbløst bagefter med deres "klapbukser", som kræver at man sætter sig på
hug. Mange kinesiske børn er blevet kriminelle som følge af denne tvang.

> At cykle med et småbarn , der har benene om din hals, er vel pædofili og
> burde straffes. Men det er GODT FOR ALLE DE INVOLVEREDE. Kun de dømmesyge
> uforstandige outsidere, bl.a. betjente, brokker sig - de er sindsyge.

Betjente skulle have nogle bank! De er kun ude på at inddrive bøder, og
tænker ikke det mindste på sikkerhed eller folks helbred. Mine børn lå
over mine skuldre, når jeg skulle cykle med dem begge samtidigt, hvilket
dog stoppede da de var 18 og 23 år. Ingen af dem har være ramt af
kighoste, sprængte akillesener eller skaldethed som voksne, ligesom
ingen af dem er kommet indenfor politiet.

Tak for din saglige gennemgang af en god, sund og fornuftig
børneopdragelse, Bo Worming. Det er altid en fornøjelse at læse indlæg
fra personer, som har en omfattende saglig indsigt i emnet.

Mvh. JIB

Fra : Bo Warming

Dato : 15-05-04 10:30

"Jørn Ibsen" <ji@iteration.dk> wrote in message
> [...]
> indpakning af fisk. Ingen problemer der, børnene elskede det!
> I stedet for bæresele, som er en opfindelse skabt af kapitalister, har

Grunden til at mænd bliver skaldede men ikke kvinder, er ifølge nogle
forskere at stenalderbarnet hang i mors lange hår, så hår var
overlevelsesnødvendigt for mødre. Men ikke for jagende fædre, der aldrig bar
børnene. Spædbørn kan ved fødslen holde deres vægt i fingrene, - i mange
minutter kan de bære sig i den voksnes lillefingre fx.
Denne evne forsvinder når den ikke bruges. Selvfølgelig er evnen beregnet på
at holde i mors hår, sådan som abe-unger gør..

Jeg havde læst Liedloff's fremragende 1982-bog om disse ting
"Kontinuum-konceptet" og klippede ikke siden mit hår, og jeg havde flettet
reb ind i mine alt for korte fletninger, hvis ikke min kone forlangte
Snuggly-bæresele , og det kompromis landede vi på

Det er let at gøre nar af overskuds-danskeres kreative leg med
fornufts-spædbarnspleje i tilbage-til-naturen stil

Lettest er for mange at gøre som naboen. Og det går jo meget godt. Man haves
saglige grunde mod den "leg med traditionerne" , som jeg foreslår?

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 16-05-04 20:39

> [...]
> reb ind i mine alt for korte fletninger, hvis ikke min kone forlangte
> Snuggly-bæresele , og det kompromis landede vi på

Ja, ærgerligt når de hysteriske kvindfolk får deres vilje, så man må ty
til moderne latterlige hjælpemidler. Dermed kan man være sikker på at få
børn, som har DAMP inden de bliver 2 år.

Til gengæld fik du vel så din vilje mht. at made barnet med levende
regnorme og rå kartofler?

Fra : Bo Warming

Dato : 16-05-04 22:20

> "Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote in message

> Ja, ærgerligt når de hysteriske kvindfolk får deres vilje, så man må ty
> til moderne latterlige hjælpemidler.

Hysteri er en udfordring - trættende men oftest uundgåelig. Kvinder er
kvinder.. Kronprinsen kan være nok så meget en 007 efter sin CirkusMili-tid
med stunts uden stuntman - men nu kommer det svære

"Hysteria is a natural phenomenon, the common denominator of the
female nature. It's the big female weapon, and the test of a man is his
ability to cope with it". Tennessee Williams

> Til gengæld fik du vel så din vilje mht. at made barnet med levende
> regnorme og rå kartofler?

Jeg satte babymad i et trug og lod det selvhjulpne vidunder forsyne sig
selv - som stalddyr gør.

Man skal være ensom og kontaktsøgende, hvis man gider sidde og MADE - "en
skefuld for farmor og en skefuld for mormor."

Når ungen er på græs, har den måske taget en gratis smagsprøve af dyrelivet,
fx en regnorm, og har fundet ud af at babymaden, der er kogt, smager bedre.

Rå kartofler er ufordøjelige, idet ukogte stivelses-molekyler er kompakt
sammenrullede,
Hvis baby afprøvedes et stykke ikke-varmebehandlet kartoffel, ville enhver
baby straks spytte ud - hvis ikke den var så sulten, som man end ikke var i
koncentrationslejrene.(Cirka 10% af næringen optages fra ukogte rodfrugter,
og hvis du spiser varieret, behøver det ikke give diarre).

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 17-05-04 08:05

> Jeg satte babymad i et trug og lod det selvhjulpne vidunder forsyne sig
> selv - som stalddyr gør.

....det kunne jeg vist have sagt mig selv...

Fra : Bo Warming

Dato : 17-05-04 08:32

> "Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote in message

> ...det kunne jeg vist have sagt mig selv...

Forklar mig fordelene ved at *made*

- "en ske for mormor og en ske for farmor" ?

Fra : ThomasB

Dato : 17-05-04 13:19

> Forklar mig fordelene ved at *made*
>
> - "en ske for mormor og en ske for farmor" ?

Fordelen er at barnet får noget at spise.
Barnet er først motorisk udviklet til at spise selv, ved omkring 6-9 mdrs
alderen - og derefter spiser de også selv. (men skal måske stadig hjælpes
lidt)

Hvis man er stoppet med at amme iden 9 mdrs alderen, er det nødvendigt at
*made*...

Fra : Bo Warming

Dato : 17-05-04 13:44

> [...]
> lidt)
>
> Hvis man er stoppet med at amme iden 9 mdrs alderen, er det nødvendigt at

Sulten er det bedste krydderi - og sulten er den bedste læremester.

Når man begynder at nedtrappe amningen, så bør man ikke stjæle fra barnet
den SELVHJÆLPS-UDDANNELSE, der ligger i selv at møve sig hen til den
vellugtende babymad og stikke ædespalten ned dertil.
Tallerken er egnet "foder-trug" og da vi var to om at oplære min søn og min
datter, og moderen ret konventionel, så var ske i brug, fra hendes side. Men
den er aldeles unødvendig.

Det giver selvtillid når man klarer noget uden voksnes hjælp. Vedr alt hvor
den voksne gerne nævenyttigt gør sig selv uundværdlig, bør man se sig om
børnemishandler, hvis man ikke giver barnet en chance for at klare tingene
selv. Hvilket vi er 3 der har gode erfaringer med, mindst - min søn, min
datter og jeg - og moderen der kommanderede mig over i Nørrebroparken med
barnevognen da sønnen kolikskreg, og som siden flyttede hjem til Jylland,
anerkender idag at de tog ikke skade af min stenalderfacon.

Fordi magtliderlige voksne gerne vil være VIGTIGE HALVGUDER, er de slemme
til at påstå og gejle hinanden op til at "barnet får jo ikke noget at spise"
hvis ikke man mader

"Civilization er den uafladelige formering af unødvendige nødvendigheder."
Mark Twain

"Hver gang du gør noget for et barn, som det selv kunne have gjort, har du
holdt det en smule tilbage i sin udvikling." Steen Larsen, professor på
Danmarks Lærerhøjskole

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 17-05-04 21:37

> Fordi magtliderlige voksne gerne vil være VIGTIGE HALVGUDER, er de slemme
> til at påstå og gejle hinanden op til at "barnet får jo ikke noget at spise"
> hvis ikke man mader

Det kan også blot være et udslag af ganske almindelig omsorg at give sit
barn mad.

"Hyppig brug af citater er en primitiv erstatning for vægtige
argumenter", sagt af Palle Jensen.

Fra : Bo Warming

Dato : 17-05-04 21:46

> "Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote in message

> Det kan også blot være et udslag af ganske almindelig omsorg at give sit
> barn mad.

Belyver du mig nu, som om jeg har anbefalet at droppe omsorg og droppe at
give børn mad.

Læs hvad jeg skriver. Jeg anbefaler LANGT SUNDERE måder at hjælpe børnene
til at spise, end de nuværende formynderiske og svækkende

> "Hyppig brug af citater er en primitiv erstatning for vægtige
> argumenter", sagt af Palle Jensen.

Hver har sin stil

Du er ikke til dokumentation og poetiske visdomsord - andre er.
Ingen tvinger dig til at læse mine indlæg

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 17-05-04 22:02

> Ingen tvinger dig til at læse mine indlæg

Nej, det ville være tortur af højeste grad.
Så hellere få revet neglene af.

Fra : Bo Warming

Dato : 18-05-04 07:39

> "Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote in message

> Nej, det ville være tortur af højeste grad.
> Så hellere få revet neglene af.

Jeg kan altså få usenettere til frivilligt at åbne og læse, hvad der
forudsigeligt river tæppet væk under læserens selvtillid. Indstil mig til
Tortur-Nobelprisen. Disseker og find det ømme punkt jeg rammer hos dig.

Lynndie England fandt med hunde,hætter,tvangsonani og oralsexsimulering et
ØMT PUNKT hos muslimer, så de ikke kan have hemmeligheder for os om gemte
bomber. Men hun havde sit publikum i kort snor. Du opsøger psyke-smerten.
(Information i fredags oplyser, at Israels højesteret har forbudt de andre
forhørs-fornyelser, men de erotik-relaterede virker særlig godt på netop de
koran-indoktrinerede)

((Væsentligere er, at Camre(DF) ifl JP d.d. har afsløret, at en
V-EU-kandidat har finansieret udgivelsen af sin _kogebog_ med EU-midler))

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 18-05-04 11:32

> Jeg kan altså få usenettere til frivilligt at åbne og læse, hvad der
> forudsigeligt river tæppet væk under læserens selvtillid. Indstil mig til
> Tortur-Nobelprisen. Disseker og find det ømme punkt jeg rammer hos dig.

Det må være min sans for almen dannelse og sund fornuft, der rammes
hårdest.

> [...]
> forhørs-fornyelser, men de erotik-relaterede virker særlig godt på netop de

Der er forskel på at muntre sig med et par enkelte vanvittige indlæg fra
en person, man alligevel ikke tager seriøst, og så til at nærlæse alt,
hvad han har skrevet.

> ((Væsentligere er, at Camre(DF) ifl JP d.d. har afsløret, at en
> V-EU-kandidat har finansieret udgivelsen af sin _kogebog_ med EU-midler))

Nå.

Fra : Bo Warming

Dato : 18-05-04 13:07

> "Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote in message

> Det må være min sans for almen dannelse og sund fornuft, der rammes
> hårdest.

Altså - du er masochist og åbner frivilligt indlæg, der er dig tortur VÆRRE
END NEGLEAFRIVNING, fordi du har "almen dannelse og sund fornuft".

Min sunde fornuft kan godt få mig til at overkomme små-ubehageligheder,
- men smerter?

Min sunde fornuft får mig til dovenskab mht pis og lort og børneopdragelse
til selvhjælp
og min almen dannelse får mig til at tro på størst mulig lykke for flest, og
derfor vægte tortur som cost-benefit fordelagtig overfor terrorister.
Men forklar mig din komplicerede dannelse og fornuft.

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 18-05-04 15:09

> Altså - du er masochist og åbner frivilligt indlæg, der er dig tortur VÆRRE
> END NEGLEAFRIVNING, fordi du har "almen dannelse og sund fornuft".

At tvinges til at læse alle dine indlæg er tortur værre end
negleafrivning.

Nu har du fået den 2 gange, så begynder sætningen vel også snart at
trænge ind hos dig - eller er jeg nu optimist på det punkt?

> Min sunde fornuft kan godt få mig til at overkomme små-ubehageligheder,
> - men smerter?

Sådan har jeg det også. Derfor kommenterer jeg også enkelte indlæg fra
personer, jeg absolut ikke respekterer.

> [...]
> derfor vægte tortur som cost-benefit fordelagtig overfor terrorister.
> Men forklar mig din komplicerede dannelse og fornuft.

Min dannelse og fornuft må være yderst kompliceret for dig, da den
udelukker diverse ekskrementer i spande og syltetøjsglas. Jeg forventer
ikke, at du forstår den, men finder det spændende at du forsøger.

Fra : Bo Warming

Dato : 18-05-04 16:15

> [...]
>
> Nu har du fået den 2 gange, så begynder sætningen vel også snart at
> trænge ind hos dig - eller er jeg nu optimist på det punkt?

Jeg er smigret over at jeg kan ramme så ØMME PUNKTER vedr dine selvbedrag og
livsløgne, at dine selvvalgte pinsler ved læsning er værre end den værst
tænkelige smerte-tortur.

> Sådan har jeg det også. Derfor kommenterer jeg også enkelte indlæg fra
> personer, jeg absolut ikke respekterer.

Hvis at læse alle mine indlæg, er som at få revet neglene af, så må også
læsning af nogle få, være ret slemt

> Min dannelse og fornuft må være yderst kompliceret for dig, da den
> udelukker diverse ekskrementer i spande og syltetøjsglas. Jeg forventer
> ikke, at du forstår den, men finder det spændende at du forsøger.

Hvis jeg udførte mine eksperimenter iført hvid kittel og havde sagerne i
reagensglas, og fik løn fra et universitet, så du beundre den
samfundsgavnlige forskning.

Der er autoritetstro mennesker og der er drenge-i-kejserens-ny-klær.

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 18-05-04 19:40

> Jeg er smigret over at jeg kan ramme så ØMME PUNKTER vedr dine selvbedrag og
> livsløgne, at dine selvvalgte pinsler ved læsning er værre end den værst
> tænkelige smerte-tortur.

Jeg forstår at du er smigret - dermed har du jo nået dit mål med
provokerende og underlødige indlæg på nettet.

> Hvis at læse alle mine indlæg, er som at få revet neglene af, så må også
> læsning af nogle få, være ret slemt

Det glæder mig, at du også deler min opfattelse.

> Hvis jeg udførte mine eksperimenter iført hvid kittel og havde sagerne i
> reagensglas, og fik løn fra et universitet, så du beundre den
> samfundsgavnlige forskning.

Uanset hvordan du går klædt eller hvor du nu opbevarer din urin vil jeg
aldrig nedværdige mig til at beundre dine handlinger. Det
samfundsgavnlige i at pisse i syltetøjsglas er forholdsvis begrænset.

> Der er autoritetstro mennesker og der er drenge-i-kejserens-ny-klær.

Og der er landsbytosser.

Fra : Bo Warming

Dato : 19-05-04 03:02

> Det glæder mig, at du også deler min opfattelse.

"Hvis" betyder at jeg for tankeeksperimentets skyld går ind på din
besynderlige teori, om at du er så såret af mine ord, at negleafrivning
ville være behageligere.

> Uanset hvordan du går klædt eller hvor du nu opbevarer din urin vil jeg
> aldrig nedværdige mig til at beundre dine handlinger. Det
> samfundsgavnlige i at pisse i syltetøjsglas er forholdsvis begrænset.

Spørgsmålet er om du ville få den ide at hade/foragte, hvis varen(min
pioner-forskning) var pakket ind hvidkitlet.

> Og der er landsbytosser.

Da jeg fik børn, og straks brugte bæresele, som var importeret fra Canada
til et lille flippet hippie engrosfirma på Bornholm, så man aldrig andet end
barne- og klapvogne.
Ti år senere var de almindelige.

Da jeg kom hjem fra ulandene og konsekvent kørte hensynsfuldt, men uden
respekt for stoplys og færdselsregler, var dette et særsyn. Idag er det
normen på Nørrebro

Jeg var med fra start hos Glistrup, og er altså bagmand for DF.

Min pionergerning mht rationel, doven håndtering af pis og lort, er oppe
imod større tabuer, og det generer mig ikke, for landsbytosse-skældsordet
giver ikke blødende sår. Vil man ændre verden, må man være hårdhudet overfor
noget så bagatelagtigt som uskældning

Fra : Ironi

Dato : 19-05-04 00:13

"Jørn Ibsen" <ji@iteration.dk> skrev i en meddelelse
> "Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote in message

VÆRRE

> At tvinges til at læse alle dine indlæg er tortur værre end
> negleafrivning.

Skal vi ikke lige teste din påstand?
Du skal selvfølgelig selv være forsøgspersonen.

Fra : Bo Warming

Dato : 19-05-04 02:53

"Ironi" <@> wrote in message
> "Jørn Ibsen" <ji@iteration.dk> skrev i en meddelelse

> VÆRRE

> Skal vi ikke lige teste din påstand?
> Du skal selvfølgelig selv være forsøgspersonen.

Jørn Ibsen har kun talt for sig selv, vedr at læsning om min biokemiske
eksperimenteren smerter ham mere end negleafrivning. Men han læser det
frivilligt alligevel!

Jeg forstår slet ikke at travle mennesker læser andet end, hvad de finder
interessse i.

Det minder mig om den snerpede dame, der stod op på en stige for at se ind i
nabohaven, så hun kunne rapportere til politiet om blufærdighedskrænkende
nøgensolbadning

Fænomenet er interessant, fordi netbetjente i 1999 for en kort tid, fik mig
smidt af usenet ved at lyve til udbydere, at jeg skrev OffTopic.
Hvis de mishagedes ved indholdet af, hvad jeg postede, hvorfor lukkede de
ikke indlægget straks, når de oplevede skuffelse, og ignorerede og gik
videre?. Deres censur er nu bekæmpet og fortid. Udbydere ignorerer
netbetjente, som har vist sig utroværdige. Men når andre udviser tendens til
samme intolerance, bør det hænges ud og analyseres.

Fra : ThomasB

Dato : 18-05-04 14:56

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> skrev i en meddelelse

> Sulten er det bedste krydderi - og sulten er den bedste læremester.

Jamen, så lader vi da barnet gå sultent i seng, hvis ikke det kan kravle hen
til truget selv...

> Når man begynder at nedtrappe amningen, så bør man ikke stjæle fra barnet
> den SELVHJÆLPS-UDDANNELSE, der ligger i selv at møve sig hen til den
> vellugtende babymad og stikke ædespalten ned dertil.

Hvem gør ikke det?

> [...]
min
> datter, og moderen ret konventionel, så var ske i brug, fra hendes side.

Ja, men hyggeligt for barnet og den voksne. Det kunne være at barnet lærte
noget andet ved at blive "fodret" med babymad af mor og far - f.eks at man
skal hjælpe hinanden?

Lad være med at være så ensidig.

> Det giver selvtillid når man klarer noget uden voksnes hjælp.

Ja, men hvad gør man hvis barnet ikke kan selv?

> [...]
> børnemishandler, hvis man ikke giver barnet en chance for at klare tingene

Man behøver ikke gøre sig uundværlig. Og barnet har selvfølgelig godt af at
lave alt det den kan selv - kender ingen som mader deres børn, hvis de kan
spise selv.

> [...]
> barnevognen da sønnen kolikskreg, og som siden flyttede hjem til Jylland,
> anerkender idag at de tog ikke skade af min stenalderfacon.

Nej, men "ikke at tage skade" er ikke det samme som, at det er godt...

> Fordi magtliderlige voksne gerne vil være VIGTIGE HALVGUDER, er de slemme
> til at påstå og gejle hinanden op til at "barnet får jo ikke noget at
spise"
> hvis ikke man mader.

Du er igen ensidig. Det gælder om at hygge sig med barnet, og barnet lærer
altså stadig andet end at spise, ved at blive madet, når det selv har svært
ved det.

> "Civilization er den uafladelige formering af unødvendige nødvendigheder."
> Mark Twain

Som om du læser et citat, og tror at "nu har du fundet de vise sten".
Citater er gode, men man skal sgu ikke basere hele sin verden på dem - det
bliver man ensidig af.
De er MEGET lidt detaljeret og kan forståes på mange måder, og altså ikke
kun på "Bo Warming - måden".

Og når du så samtidig læser citaterne ude af sammenhæng, så går det jo helt
galt.

> "Hver gang du gør noget for et barn, som det selv kunne have gjort, har du
> holdt det en smule tilbage i sin udvikling." Steen Larsen, professor på
> Danmarks Lærerhøjskole

Ja, hvis man giver sit barn strømper på, når det selv kan, så er man dum.
Men har man travlt, og giver sit barn strømper på, selvom det selv kan, hvad
er man så?

Fra : Ironi

Dato : 19-05-04 00:16

"ThomasB" <tb_fjern@2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, hvis man giver sit barn strømper på, når det selv kan, så er man dum.
> Men har man travlt, og giver sit barn strømper på, selvom det selv kan,
hvad
> er man så?

Stresset og i tidsnød?

Fra : Bo Warming

Dato : 19-05-04 03:00

"Ironi" <@> wrote in message
> "ThomasB" <tb_fjern@2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> hvad
>
> Stresset og i tidsnød?

Eller man har for god tid, og vil gerne holde barnet tilbage i udvikling, så
det bliver hjælpeløst og svagt.

Menneskets civilisation er om FORLÆNGET BARNDOM, der muliggør at kultur
tillæres. Men det er gået over gevind, når vil skaber svaghed og tillært
hjælpeløshed, i stedet for styrke og selvhjulpenhed.

Kvinder taler babysprog med børn - lærer dem at kalde det en "vov-hund".

Mænd er direkte og ærlige og kalder tingene ved rette navn, og låser ikke
ind i et "børne-getto". Mænd går efter resultater .- udvikling
Kvinder nyder at være uundværlige. Også som sygepeljersker er de slemme til
at babyficere patienterne, for at skabe job til sig selv og deres veninder.

Og når der ikke er behandlingsobjekter nok blandt danske børn og syge, så
står de bag import af farlige muslimer, som er så dejlige problembefængte,
dvs bekræfter kvinders/behandleres egoisme:

"Livet som flygtningemedarbejder er en oplevelse af meningsfuldhed. De
sagsbehandlere, som plejer at møde RESOURCE FATTIGE DANSKE, møder nu
*inspirerende klienter* med samme sociale status og uddannelsesniveau som
dem selv.
Mange behandlere siger, at for første gang i deres professionelle liv har de
oplevet, at de havde lyst til at lave det professionelle forhld om til et
egentligt venskab. En del kvinder beretter at de bliver sexuelt tiltrukket
af disse mænd, som har en holdning og en sexuel udstråling, som er *yderst
pirrende* for dem." Håndbog om Indvandrere og flygtninge, Forlaget
Kommuneinformation. 1991

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 19-05-04 08:43

> Eller man har for god tid, og vil gerne holde barnet tilbage i udvikling, så
> det bliver hjælpeløst og svagt.

Lad os lige få den skåret ud i pap: Du mener, at hvis man har travlt og
giver sit barn strømper på, skyldes det at man har for god tid og gerne
vil holde sit barn tilbage i udvikling? Sig mig, har du drukket af dine
syltetøjsglas?

Det er naturligvis enhver forældres højeste ønske at holde sit barn
tilbage i udvikling, hvem kan være i tvivl om det?

> [...]
> at babyficere patienterne, for at skabe job til sig selv og deres veninder.

Endnu en Bo Warming-generalisering.
Masser af kvinder har et yderst fornuftigt syn på kommunikation med
børn.
Utallige mænd taler om rapænder, vovhunde og babubiler.

Dine fordomme vedrørende sygeplejerskers hensigter med den påståede
babyficering af patienter udtrykker blot din manglende forståelse for
almindelig omsorg. Er dette, hvad du selv oplever, hver gang du bliver
indlagt?

> Og når der ikke er behandlingsobjekter nok blandt danske børn og syge, så
> står de bag import af farlige muslimer, som er så dejlige problembefængte,
> dvs bekræfter kvinders/behandleres egoisme:

Og så et citat:
> Luk dig
> inde i uvidenhed og intolerance, hvis du vil, men respekter, at folk er
> forskellige

Med endnu en selvmodsigelse fra din side vil jeg trække mig fra tråden.

Jeg er netop faldet over dit seneste (OT) indlæg vedr. din afføring,
hvilket beviser dit ønske om at provokere mest muligt, mens du savlende
venter på reaktionerne fra andre læsere.

Jeg agter ikke at læse dit næste indlæg om hvorledes man roligt kan
spise videre, selvom man lige har brækket sig ned i tallerknen.

Fra : Bo Warming

Dato : 19-05-04 09:19

> [...]
>
> Lad os lige få den skåret ud i pap: Du mener, at hvis man har travlt og
> giver sit barn strømper på, skyldes det at man har for god tid og gerne

Der er andre motiver involveret, bl.a. at være normal.

Det er ofte fortrængt at forælderen nyder, at barnet ikke blive selvhjulpen
alt for hurtigt.

Hvis man har travlt så siger man i god tid "prøv at se om du kan få
strømperne på selv" hvis man af erfaring ved at der er håb om at barnet kan
klare det selv.
Man skal aldrig misbillige hvis det ikke lykkes. Glæden for barnet ligger i
selve den selvtillidudviklende proces. Aldrig i interesse for den voksnes
reaktion.

Hvis man har travlt så undlader man evt strømper og nøjes med sko.

Hvis barnet siden siger "det er nu rarest med stømper i de sko" så er der
grund til at gå mere op i den bagatel. Barfodethed bør også afprøves, hvis
ikke frostvejr. Og kan barnet lære at modstå drillerier fordi det er
anderledes, så er der også gevinst i det.

Men mine forslag er nok kun interessante for få forældre med pionerånd og
lyst til samfundsforbedring. Og jeg har ingen foragt for masserne der
frygter at være anderledes end normen.

> Endnu en Bo Warming-generalisering.
> Masser af kvinder har et yderst fornuftigt syn på kommunikation med
> børn.
> Utallige mænd taler om rapænder, vovhunde og babubiler.

Ja, ingen regler uden undtagelse

> [...]
> babyficering af patienter udtrykker blot din manglende forståelse for
> almindelig omsorg. Er dette, hvad du selv oplever, hver gang du bliver

Jeg har været indlagt for brok og tropesygdom, kortvarigt. Jeg husker ikke
babyficering.

> Jeg er netop faldet over dit seneste (OT) indlæg vedr. din afføring,

Afføringsindlægget er da ikke OT. Hvad mener du?
Mit sidespor ovenfor om muslimimporten er en anelse OT, cirka så meget som
gennemsnittet af indlæg i disse ng

Fra : G.B.

Dato : 19-05-04 10:36

"Jørn Ibsen" <ji@iteration.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg agter ikke at læse dit næste indlæg om hvorledes man roligt kan
> spise videre, selvom man lige har brækket sig ned i tallerknen.

Ved du hvad et killfilter er?

Fra : G.B.

Dato : 19-05-04 11:28

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> skrev i meddelelsen

> Lad barnet boltre sig på gamle aviser nøgen. Bær det i bæresele og du
> sindsyge.

Jeg måtte lige se hvad du havde skrevet - gudfader bevares, Bo. Søg hjælp -
hurtigt!