Recordset
Fra : marie viby

Dato : 11-05-04 14:30

Jeg har brug for en præcis beskrivelse af hvordan jeg gå frem,
når jeg har oprettet min søgeformular med 3 felter. Jeg har min
database med 3 kategorier (udover ID). Jeg har oprettet en DSN.
Hvordan scripter jeg mine records? Hvis brugeren taster en
oplysning korrekt ind i et af felterne skal han komme hen på en
side hvor han får alle de oplysninger der er på f.eks det givne
varenummer. Hvis brugerens indtastede oplysninger er forkerte
allesammen, skal brugeren sendes hen til en side der siger, at
der ikke blev fundet nogle oplysninger.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Mikoangelo

Dato : 11-05-04 20:42

http://www.html.dk/tutorials/ASP

--
Mikoangelo - webmaster of
http://harrypotter.lk-data.net

Fra : marie viby

Dato : 11-05-04 21:50

marie viby wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> [...]
> der ikke blev fundet nogle oplysninger.
>
> --
> Vil du lære at kode HTML, XHTML, CSS, SSI eller ASP?
Jamen, det har jeg gjort, men jeg mangler en uddybende
beskrivelse
af søgeformular. Jeg får alle id numre med istedet for et som
brugeren søger på.

Fra : Christian Epstein

Dato : 11-05-04 22:14

> [...]
> beskrivelse
> af søgeformular. Jeg får alle id numre med istedet for et som

Et link vil altid hjælpe, men det jeg tror du mangler er noget i
retning af...

strSQL = "select * from TABELNAVN Where Id = '" &
Request.Form("FORMNAVN") & ""'
Set rs = Conn.Execute(strSQL)

/Christian