Cykelparkering op ad en væg...
Fra : jfo

Dato : 11-05-04 13:51

Hej.

Jeg har kun lidt plads udenfor mit hus og familiens cykler tager for meget
plads op
derude.
Så fik jeg den geniale idé at man kunne lave en slags stativ hvor cyklerne
står lodret op ad
muren. Hvordan forklarer jeg det Hmmm

Cyklerne skal stå på den lodrette mur med baghjulet støttende ned på jorden.
På denne måde
fylder de i højden istedet for i bredden. Det vil sige at der skal være et
almindeligt cykelstativ på
jorden der holder baghjulet på plads og så et fæste der holder forhjulet
fast oppe på muren. Cyklerne
skal holde vinkelret på både jorden og muren.

På muren over cyklerne kan man så have et halvtag der skal være lige så
bredt som cyklerne er høje
for at de kan hænge tørt.

Genialt ikke?
Kan man købe en anordning som denne?

-JFO

Fra : Joachim Aagaard

Dato : 11-05-04 16:52

"jfo" <fossadun@yahoo.com> skrev i en meddelelse >
> Genialt ikke?
> Kan man købe en anordning som denne?
>
> -JFO

Jeps det er genialt. Kildemoes laver netop sådan et beslag du skal bruge.
Fås hos din lokale Kildemoes- cykelforhandler.

VH Joachim