Fisketegn!!
Fra : Anders D

Dato : 10-05-04 21:48

Hejsa Gruppe.

Jeg har søgt lidt på nettet for at finde en pris på et fisketegn.

Har fundet en pris for 1 år til kr 100.- , som sidst jeg købte et.

www.sportsfiskeren.dk skriver de det koster kr 250.-

Er der nogen der kan fortælle mig hvad prisen for et fisketegn for 1 år
koster ?

mvh

A.Duch

Fra : Claus

Dato : 10-05-04 21:58

Hej Anders

Det koster 100 kr lige nu men fra 1 juli , ( mener jeg ) stiger det til 125
kr, altså for et år , men på posthuset får du bare et girokort...

Claus

Fra : Isak

Dato : 10-05-04 22:03

Kr 100,-.
køb det på posthuset, så får du det stemplet med det samme og du løber
ikke ind i problemer med at skulle skaffe kviteringer osv.

Hilsen Isak

Fra : THOMAS SCHREIBER

Dato : 11-05-04 18:09

> køb det på posthuset, så får du det stemplet med det samme og du løber
> ikke ind i problemer med at skulle skaffe kviteringer osv.
>
> Hilsen Isak

Som jeg har forstået det, registrerer dagkort.dk dit cpr-nummer direkte i
fiskeridirektoratets(eller hvem det nu måtte være) database. Dvs du får et
nummer, som du kan oplyse hvis der kommer kontrol. Hvis du køber et
fisketegn på posthuset, og du taber det, er det bare synd for dig.

Jeg har mit nummer kodet ind på min mobil tlf, og har der derfor stort set
altid ved hånden.

--

Venligst, Grüsse, Regards,
Thomas Schreiber

Fra : Calle.

Dato : 11-05-04 22:32

THOMAS SCHREIBER wrote:

> [...]
> det bare synd for dig.
>
> Jeg har mit nummer kodet ind på min mobil tlf, og har der derfor

Det tror jeg ikke engang er nødvendigt, de kan jo slå dig op i databasen,
bare de får dit CPR.

--
Calle.

Fra : Calle.

Dato : 10-05-04 21:58

Anders D wrote:
> [...]
>
> På www.sportsfiskeren.dk skriver de det koster kr 250.-
>
> Er der nogen der kan fortælle mig hvad prisen for et fisketegn for 1

der er de 2 priser du skriver.
den til 100,- er til stangfiskeri, og den til 250,- er til garnfiskeri
du kan købe den direkte her, hvor du så printer en kvitering ud, og så kan
du straks svinge stangen. der er også et linnk med info om de forskellige
priser
http://www.dagkort.dk/fisketegn/

--
Calle.

Fra : Anders D

Dato : 10-05-04 22:18

"Calle." <Fake@Fake.Fake> wrote in

> [...]
> du kan købe den direkte her, hvor du så printer en kvitering ud, og så
> kan du straks svinge stangen. der er også et linnk med info om de

Takker allesammen. jeg har fået mit svar

Fra : enrico

Dato : 12-05-04 12:34

Krusninger i vandoverfladen er et godt fisketegn.

Fra : enrico

Dato : 12-05-04 22:49

On Wed, 12 May 2004 13:33:59 +0200, enrico <enricoool@hotmail.com>
wrote:

>Krusninger i vandoverfladen er et godt fisketegn.

Sorry

http://www.sportsfiskeren.dk/info/fisketegn/