kobberhætter til stolper
Fra : Per H

Dato : 10-05-04 14:13

Er der en der ved hvor man kan købe firkantede messing eller kobber
hætter, til de lodrette stolper på et udvendigt rækværk

Jeg skal bruge nogle på 100 mm og 125 mm indv. målt
Gerne en URL.

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Quatalis

Dato : 10-05-04 14:27

Har set dem i zink hos Silvan, men kan ikke svare på om de også føres i
kobber. Måske kan de bestilles hjem - prøv at ringe til dem

/Qua

Fra : //zlgge

Dato : 10-05-04 14:54

"Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Er der en der ved hvor man kan købe firkantede messing eller kobber
> hætter, til de lodrette stolper på et udvendigt rækværk
>
> Jeg skal bruge nogle på 100 mm og 125 mm indv. målt
> Gerne en URL.

Hvad med at lave dem selv?
Du kan købe kobberplade hos enhver blikkenslager og få grovklippet det på
mål, så skal du bare selv folde hatterne til. 0,5 mm kobberplade kan du
klippe med en stor køkkensaks om nødvendigt og bukke over en træklods.

Mvh
//zigge

Fra : Robert Andersen

Dato : 10-05-04 20:56

"
> Jeg skal bruge nogle på 100 mm og 125 mm indv. målt
> Gerne en URL.

Kalundborg trælastkompagni (tidligere råd og dåd) har dem til ihvertfald
til 75 mm stolper. De koster hvist 40 kroner stykket.
-Hvis du finder dem billigere må du meget gerne sige til, skal nemlig bruge
12 stk, men er for nærrig til at give 600 kr for dem.

/Robert

------------------------------------------------------------ etc
Grundet for meget dåseskinke er min mailadresse er ugyldig, svar venligst i
gruppen

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 10-05-04 21:28

"Robert Andersen" <no@mail.adr> skrev i en meddelelse

> [...]
bruge
> 12 stk, men er for nærrig til at give 600 kr for dem.

Der findes også hætter i plast, mon ikke det er billigere?
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Robert Andersen

Dato : 10-05-04 23:57

> Der findes også hætter i plast, mon ikke det er billigere?

Bestemt, men jeg vil have dem i kobber, ligesom vores lamper.

/Robert Andersen

Fra : Michael Schrøder

Dato : 11-05-04 08:20

> Bestemt, men jeg vil have dem i kobber, ligesom vores lamper.

Sig endelig til hvis du finder dem - her i Svendborg har Silvan 7 stk og jeg
skal bruge 8 - og de kan ikke skaffe 1 til...

mvh Michael

Fra : Claus Larsen

Dato : 11-05-04 22:27

> [...]
bruge
> 12 stk, men er for nærrig til at give 600 kr for dem.

600,- ???

12 x 40 kr = 480,-
Så kan du jo bruge de sidste 120,- på en matematikbog

Claus Larsen
c.l(snabel-a)cool.dk

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 12-05-04 16:30

Claus Larsen wrote:
> "Robert Andersen" <no@mail.adr> skrev i en meddelelse
>
> 600,- ???
>
> 12 x 40 kr = 480,-
> Så kan du jo bruge de sidste 120,- på en matematikbog

Et fuldstændigt vildt gæt: 40 kroner plus moms ?

40 x 12 x 1,25 = 600

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 11-05-04 09:40

www.poda.dk måske ?

--
mvh/rg. Christian
If it isn't broken, don't "fix" it --

Fra : Per H

Dato : 11-05-04 14:22

On Tue, 11 May 2004 10:40:15 +0200, "Christian B. Andresen"
<nobody@domain.country> skrev:

>"Per H" <phbyg@privat.dk> wrote in message

>www.poda.dk måske ?

har forsøgt men de vil ikke lave under 50 af gangen
ellers et godt ( seriøst) forslag

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Bo Br

Dato : 11-05-04 18:17

Prøv en blikkenslager.

mvh. Bo Br

Fra : jfo

Dato : 11-05-04 19:38

Buddinge Trælast der hører til 'Byggekram' kæden har dem.
Også i kobber.