Mandrake 10 som cd-image?
Fra : Jakob

Dato : 10-05-04 13:05

Hej!

Jeg har gennem mange år arbejdet med MS Windows, men har i de
sidste par dage siddet og leget lidt med Knoppix, for at få et
indtryk af Linux som styresystem. Det har givet mig blod på
tanden, og jeg er nu blevet klar på at installere en "rigtig"
distribution. I stedet for at bruge en frygteligt masse tid på
at vælge den helt rigtige, så tror jeg bare at jeg simpelthen
vælger at kaste mig over Mandrake. Så kan jeg jo altid skifte
senere hen hvis jeg skulle blive træt af den. Jeg kan se at den
seneste version af Mandrake hedder "10.0 Official". Men kan man
ikke downloade nogle cd-images af den i stedet for at lave en
net-installation? Jeg ville jo gerne undgå at skulle til at hente
tingene flere gange hvis jeg nu skulle finde på at formatere
eller noget...

Hilsen Jakob!

Fra : Carsten

Dato : 10-05-04 13:11

Hej Jakob
du kan hente Mandrake her

ftp://klid.dk/mandrake/iso/

Fra : Jakob

Dato : 10-05-04 13:21

Carsten skrev:

>Hej Jakob
>du kan hente Mandrake her
>
>ftp://klid.dk/mandrake/iso/

Hej Carsten!
Tak for det hurtige svar Er i gang med at hente... Hvad
betyder det at det er "Community"?

Hilsen Jakob

Fra : Flare

Dato : 10-05-04 15:39

> Tak for det hurtige svar Er i gang med at hente... Hvad
> betyder det at det er "Community"?

Det er en prereleaset udgave ift til official. Official har en "del"
rettelser oft. community udgaven. Men det er ikke noget der ikke relativt
hurtigt kan opdateres med urmpi --auto-select --update

Mvh
Anders