mandrake 10
Fra : andy

Dato : 09-05-04 20:02

hej jeg har lige 2 spørgsmål ang. mandrake jeg har en mandrake 9.1 på
min server og den vil ikke boote 9.2 eller 10 kan jeg opgradere den over
nettet og hvordan.
og så er jeg ved at instalere mandrake 10 på min bærbar, og jeg læste i
et inlæg at:
Det kan anbefales lige at køre Community versionen over på en Official
når den er installeret.

Bare tilføj Official som ny kilde og lave en
urpmi --auto-select --update

hvordan gør jeg det?
på fordhånd tak

Fra : Keld Jørn Simonsen

Dato : 10-05-04 11:18

Den Sun, 09 May 2004 21:02:22 +0200. skrev andy:

> [...]
> når den er installeret.
>
> Bare tilføj Official som ny kilde og lave en

Der er noget om dette på http://klid.dk/sw/mdk100

Hilsen
keld