Kan man snyde IE
Fra : Jim

Dato : 09-05-04 20:01

Hej alle...

Jeg sidder med en 256/64 forbindelse, dvs at jeg kan downloade med ca. 29
kb/s... Mit spørgsmål er så: Er det muligt at "bilde" IE ind at man har en
hurtigere forbindelse, så man kan downloade med alle 256kb/s eller
deromkring??
Håber i kan hjælpe mig, hvis der er muligt...
MVH Jim

Fra : Palle Jensen

Dato : 09-05-04 20:12

Den 09 maj 2004 mumlede Jim noget i denne stil:

> [...]
> med alle 256kb/s eller deromkring??
> Håber i kan hjælpe mig, hvis der er muligt...

Du downloader præcis det du kan opnå.

Men du blander bit's og byte's sammen.

Du downloader med 29 Kbyte/sek og din linie er en 256 Kbit/sek

--
Palle Jensen

Fra : Leony

Dato : 09-05-04 20:43

In news:Xns94E4D7B4BB5E3Chewbacca@62.243.74.163,
Palle Jensen typed:

> Du downloader med 29 Kbyte/sek og din linie er en 256 Kbit/sek

Lille supplement:
På alle linier er der overhead og det kan man ikke undgå.
Hvis det er en trøst så er 29 KB/s maksimumhastighed for linien.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : John

Dato : 09-05-04 20:33

"Jim" <migselv_6@spammail.hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> deromkring??
> Håber i kan hjælpe mig, hvis der er muligt...

Hej Jim!

Træerne vokser ikke ind i himlen, men her kan du måle din hastighed:
http://81.19.245.211/speedtest/start_test_2.html
og også her: http://att.com.com/Bandwidth_meter/7004-7254_7-0.html

God fornøjelse! John

---