5000l vandbassin
Fra : Heine

Dato : 09-05-04 19:18

Hej

måske et par dumme og overflødige spørgsmål, men jeg prøver lige alligevel,
vi har købt et 5000l vandbassin, med pumpe og overtræksfolie. Kan man putte
klor eller lign. i - eller vil det være dumt? Hvis ja, hvor meget skal man
putte i? Jeg tænker mest på, evt. fylde det om en uges tid - og kan det så
ikke stå til august? Eller er det helt hen i skoven? Kommer der alger i?

mvh

Heine

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 09-05-04 21:00

"Heine" <duppe@FJERNjyde.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke stå til august? Eller er det helt hen i skoven? Kommer der alger i?

Der skal klor i, medmindre du vil bade i en alge og bakteriesuppe.

Find den nærmeste swimmingpool-pusher eller matas-butik og køb noget klor,
noget PH-minus og et test-sæt. Så er du kørende.

Der skal anvendes ca. 1/4 deciliter klor om ugen og (efter behov) ca. samme
mængde ´PH-minus.

Hos den nærmeste Toys'r'us kan du købe en "vandstøvsuger" og et fiskenet, så
kan du også gøre bunden ren.

mvh
Bendt

Fra : Heine

Dato : 09-05-04 21:47

"Bendt Rasmussen" <razz2@dutpost.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> mængde ´PH-minus.
>
> Hos den nærmeste Toys'r'us kan du købe en "vandstøvsuger" og et fiskenet,

1000 tak