info om ny post
Fra : Jan Riis Sørensen

Dato : 09-05-04 12:33

Hej

Jeg har sat en courier mailserver op på min Debian box og den fungerer fint.

Jeg checker løbende min post, men min kone checker ikke sin så tit, så jeg
eftersøger en funktion der kan smide en mail til mig når der er ny post til
min kone eller bare en pop up besked af en slags. Kan det lade sig gøre ?

--
Venlig hilsen / Regards

Jan Riis Sørensen

Fra : Michael Knudsen

Dato : 09-05-04 15:59

Jan Riis Sørensen wrote:
> [...]
> min kone eller bare en pop up besked af en slags. Kan det lade sig gøre ?

Du kan helt sikkert lave noget med procmail -- jeg brugte det foer i
tiden til at sende mig en SMS med From: og Subject:, naar jeg fik mail.
Hvis du leder efter noget popup, og du koerer X11, kan du kigge paa xbiff.

Mvh. Michael.
--
Rumour is information distilled so finely that it can filter through
anything.

Fra : Christian Joergensen

Dato : 10-05-04 09:27

On Sun, 09 May 2004 13:33:00 +0200, Jan Riis Sørensen wrote:

> [...]
> min kone eller bare en pop up besked af en slags. Kan det lade sig gøre ?

Smid noget lignende i en .procmailrc

:0 c

--
Christian Jørgensen | What is a magician but a practicing theorist?
http://www.razor.dk |