Hjælp.. Søges
Fra : Jim

Dato : 08-05-04 20:43

Hej Gruppe...

Jeg indrømmer at jeg ikke er Elite bruger internettet, men der er endnu ikke
lykkedes mig at finde en "Download Link" til Mandrake 10.0 på dansk. Er der
nogen her der kan hjælpe mig med et direkte link??

Mvh Jim

Fra : kristina

Dato : 08-05-04 23:21

Jim skrev:
> [...]
> lykkedes mig at finde en "Download Link" til Mandrake 10.0 på dansk. Er der
> nogen her der kan hjælpe mig med et direkte link??

Det kan være her ftp://klid.dk/Mandrake/iso/ der står en masse andet om
det på http://www.klid.dk/
ellers på http://www.linuxiso.org/distro.php?distro=29

Der er ikke en spical dk vertion af mandrake, men du7 vælger hvilket
land du vil have når du instalere, det syntes jeg selv er ret smart i
fordholdt til eks win. men det gør også at det fylder lidt mere. men
ellers kan mand også lave net install af sin linux hvis mand ikke gider
at bruge 3 cd-romer. og det tager ikke så lang tid som at hente 3
cd-rommer.

Fra : Ivar Madsen

Dato : 09-05-04 08:39

kristina skrev i -dk.edb.system.unix:

> ellers kan mand også lave net install af sin linux hvis mand ikke gider
> at bruge 3 cd-romer. og det tager ikke så lang tid som at hente 3
> cd-rommer.

Det er regtigtnok, jeg synes dog at det er for langsomt, så jeg plejer at hente
alle filerne ned, mens jeg aligevel ikke bruger maskinen, og så installere fra
localdisk.