Rådgivning live...
Fra : Arnt Eirik

Dato : 08-05-04 15:51

På dk.techgear.dk finner du en boks med følgende info
sitat:
Se om Peter er online og kan give vejledning
via Jabber, Yahoo, ICQ eller MSN?

Nå har det seg slik at det støtt lyser grønt, men jeg kan jaggu
ikke finne ut hvor eller hvordan jeg får "live" rådgivning med
Peter på f.eks MSN som jeg nå har...

Peter??

Arnt Eirik

Fra : KC

Dato : 08-05-04 17:06

"Arnt Eirik" <arnt_e_hansen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nå har det seg slik at det støtt lyser grønt, men jeg kan jaggu
> ikke finne ut hvor eller hvordan jeg får "live" rådgivning med

Personligt ville jeg have ringet eller mailet direkte til butikken fremfor
at gå "offentlig", men det er nok bare mig

KC

Fra : Arnt Eirik

Dato : 08-05-04 17:09

"KC" <kc@kcdk.com> skrev i melding

> "Arnt Eirik" <arnt_e_hansen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Personligt ville jeg have ringet eller mailet direkte til butikken fremfor
> at gå "offentlig", men det er nok bare mig
>
> KC

Kan jo være greit for flere å finne en "løsning" på dette vel

Arnt Eirik

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 08-05-04 17:07

Arnt Eirik skrev i Message-ID: <2g4ae4F4dlgqU1@uni-berlin.de>:

> Nå har det seg slik at det støtt lyser grønt, men jeg kan jaggu ikke
> finne ut hvor eller hvordan jeg får "live" rådgivning med Peter på
> f.eks MSN som jeg nå har...

(Du kunne bare have sendt mig en personlig mail om dette)

Hvis du holder musen henover de forskellige protokoller vil et tooltip
vise dig miner adresse ved de forskellige protokoller.

For at at hjælpe dig, er de vedhæftet her i min signatur... :)

--
Peter Fjelsten
Yahoo Messenger : fjelsten

Fra : Arnt Eirik

Dato : 08-05-04 17:10

"Peter Fjelsten" <nospam@adr.dk> skrev i melding

> [...]
> vise dig miner adresse ved de forskellige protokoller.
>
> For at at hjælpe dig, er de vedhæftet her i min signatur... :)

Jaggu flott.. Takker Peter

Arnt
(som ikke fant dette

Fra : Allan Hansen

Dato : 08-05-04 18:23

> [...]
> På dk.techgear.dk finner du en boks med følgende info
> sitat:
> Se om Peter er online og kan give vejledning

Hvad vil du have rådgivning om ? Det er ligeså forudsigeligt som
radiodyrlægen: Tørkost, kastereres eller aflives , men det kunne være sjovt
hvis der også var webcam

Allan Hansen,