Reset funktion
Fra : Lars Bang Christense~

Dato : 08-05-04 13:55

Hej jeg ville hører om der er nogen der kunne hjælpe mig med
scriptet til en reset funktion så man hvor på siden kan komme
tilbage til forsiden.

mvh

Lars

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 08-05-04 14:07

Lars Bang Christensen skrev:

>Hej jeg ville hører om der er nogen der kunne hjælpe mig med
>scriptet til en reset funktion så man hvor på siden kan komme
>tilbage til forsiden.

Det plejer man at lave med et link og ikke et script.

Du kan f.eks. se på Fidusos sider hvordan logoet står på hver
eneste side og linker til forsiden.

--
Bertel

Fra : Kurt Lund

Dato : 08-05-04 14:44

Bertel Lund Hansen skrev:

> Det plejer man at lave med et link og ikke et script.
>
> Du kan f.eks. se på Fidusos sider hvordan logoet står på hver
> eneste side og linker til forsiden.

Eller som moderne browsere forstår:

Placer <link rel="home" href="http://domæne.dk/"> i <head>-sektionen

--