Webshop med radiobuttons
Fra : Jacob Buus

Dato : 07-05-04 14:21

Jeg er i gang med et projekt, der omhandler en webshop til salg
af tøj. Den delvist færdige sho pkan findes på
www.justimagine.dk/shop.
Problemet består i, at jeg skal have nogle radiobuttons til hvert
produkt; én gruppe til størrelse og én gruppe til farve.
Valget skal gemmes i en access database, hvor mine andre data
ligeledes er.
Det skal naturligvis være sådan, at hvis kunden ikke vælger farve
eller størrelse for et produkt, skal det ikke lægges i
indkøbskurven.
Jeg ville blive meget taknemmelig, hvis der er nogen, der har tid
til at se på det.
Jeg kan også sende database og asp, hvis det bliver nødvendigt.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Ukendt

Dato : 08-05-04 09:41

"> Jeg ville blive meget taknemmelig, hvis der er nogen, der har tid
> til at se på det.

Hej

prøv at se her. http://www.html.dk/tutorials/asp/lektion11.asp jeg tror det
kan hjælpe dig.

Fra : Mikoangelo

Dato : 09-05-04 15:53

Jacob Buus <admin@justimagine.dk> wrote in news:409b8d4f$0$3053
$14726298@news.sunsite.dk:

> [...]
> til at se på det.
> Jeg kan også sende database og asp, hvis det bliver nødvendigt.

Kan du ikke bare bruge JavaScript til at tjekke, om der er blevet
tjekket i de forskellige radiobuttons, og så afvise indtastningerne,
hvis man ikke har?

--
Mikoangelo - webmaster of
http://harrypotter.lk-data.net