|  | 		    
					
        
         
          
         
	
          | |  | BMW 730 med mange km Fra : BK
 | 
 Dato :  06-05-04 20:21
 | 
 |  | Hej
 
 Er en BMW 730i V8 der har gået små 400.000 km mon ved at være død?
 Hvor mange km kan man egentlig forvente af sådan en motor? og resten af
 bilen 11 år gl.?
 
 m.v.h.
 Bjarne
 
 
 
 |  |  | 
  jan@stevns.net (06-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : jan@stevns.net
 | 
 Dato :  06-05-04 20:31
 | 
 |  | 
 
            BK <bjarne.kjaer@mail.tdcadsl.dk> skrev :
 >Er en BMW 730i V8 der har gået små 400.000 km mon ved at være død?
 >Hvor mange km kan man egentlig forvente af sådan en motor? og resten af 
 >bilen 11 år gl.?
 Hvem hulen har haft råd til at trille 400kkm i en bimmer med v8 ? 
 gys!
 bortset fra det, hvis den er passet og plejet kan den nok køre længe,
 hertillands bliver de jo ikke ligefrem overanstrengt ;)
 Er det en du vil købe, skal den sgu' være billig.
 -- 
 jan@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"
 Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.dkfritidbil.dk |  |  | 
  BK (06-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : BK
 | 
 Dato :  06-05-04 20:34
 | 
 |  | jan@stevns.net wrote:
 > BK <bjarne.kjaer@mail.tdcadsl.dk> skrev :
 >
 >
 >>Er en BMW 730i V8 der har gået små 400.000 km mon ved at være død?
 >>Hvor mange km kan man egentlig forvente af sådan en motor? og resten af
 >>bilen 11 år gl.?
 >
 >
 > Hvem hulen har haft råd til at trille 400kkm i en bimmer med v8 ?
 >
 > gys!
 >
 > bortset fra det, hvis den er passet og plejet kan den nok køre længe,
 > hertillands bliver de jo ikke ligefrem overanstrengt ;)
 >
 > Er det en du vil købe, skal den sgu' være billig.
 >
 >
 Hvor lidt er billigt?  Der forlanges 100k
 
 
 
 
 |  |  | 
  Thomas (06-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Thomas
 | 
 Dato :  06-05-04 20:39
 | 
 |  | 
 "BK" <bjarne.kjaer@mail.tdcadsl.dk> wrote in message
 news:409a9005$0$247$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
 > Hej
 >
 > Er en BMW 730i V8 der har gået små 400.000 km mon ved at være død?
 > Hvor mange km kan man egentlig forvente af sådan en motor? og resten af
 > bilen 11 år gl.?
 >
 > m.v.h.
 > Bjarne
 >
 
 
 Hej
 
 Er det ikke kun en 6'er der ligger i 730'eren?   Den skal vist hede 740 før
 der ligger en V8'er i
 
 
 Mvh
 
 Thomas
 
 
 
 
 |  |  | 
  Brian Fisker [8900] (06-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Brian Fisker [8900]
 | 
 Dato :  06-05-04 21:05
 | 
 |  | "Thomas" <BambanosREmOvE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
 news:Ruwmc.153858$jf4.8253193@news000.worldonline.dk...
 > > Er en BMW 730i V8 der har gået små 400.000 km mon ved at være død?
 > > Hvor mange km kan man egentlig forvente af sådan en motor? og resten af
 > > bilen 11 år gl.?
 
 I en overgangsperiode eksisterede der både en 3.0 og en 4.0 liters V8er til
 de større Bimmere.
 
 \Mandal, der er på udkig efter en Servopumpe til sin Alfa Romeo 156 (hvor
 finder man en sådan?)
 
 
 
 
 |  |  | 
   Mogens Knudsen (07-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Mogens Knudsen
 | 
 Dato :  07-05-04 20:15
 | 
 |  | 
 
            On Thu, 6 May 2004 22:04:57 +0200, "Brian Fisker [8900]"
 <Mandal@FJERNDETTEedb.dk> wrote:
 >\Mandal, der er på udkig efter en Servopumpe til sin Alfa Romeo 156 
 >(hvor finder man en sådan?)
www.alfatec.dk /Mogens
 Biler fra @lfa til Omeg@
www.alfa-gt.de |  |  | 
  [8700] Brian Mark Ma~ (06-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : [8700] Brian Mark Ma~
 | 
 Dato :  06-05-04 21:13
 | 
 |  | http://home.online.no/~st-arhol/bmw7308tekn.htm
 "Thomas" <BambanosREmOvE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
 news:Ruwmc.153858$jf4.8253193@news000.worldonline.dk...
 >
 > "BK" <bjarne.kjaer@mail.tdcadsl.dk> wrote in message
 > news:409a9005$0$247$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
 > > Hej
 > >
 > > Er en BMW 730i V8 der har gået små 400.000 km mon ved at være død?
 > > Hvor mange km kan man egentlig forvente af sådan en motor? og resten af
 > > bilen 11 år gl.?
 > >
 > > m.v.h.
 > > Bjarne
 > >
 >
 >
 > Hej
 >
 > Er det ikke kun en 6'er der ligger i 730'eren?   Den skal vist hede 740
 før
 > der ligger en V8'er i
 >
 >
 > Mvh
 >
 > Thomas
 >
 >
            
             |  |  | 
   Bjørn Jørvad (06-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bjørn Jørvad
 | 
 Dato :  06-05-04 21:15
 | 
 |  | 
 "[8700] Brian Mark Madsen" <REMOVEbrianm@mobilixnet.dk> skrev i en
 meddelelse news:409a9bd9$0$306$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
 > http://home.online.no/~st-arhol/bmw7308tekn.htm Det er ikke ligefrem nogen raket..!
 --
 Med venlig hilsen
 Hr. Bjørn
            
             |  |  | 
    Kim Voss Schrader (06-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Kim Voss Schrader
 | 
 Dato :  06-05-04 21:19
 | 
 |  | 
 
            Hej!
 "Bjørn Jørvad" wrote:
 > 
 > "[8700] Brian Mark Madsen" <REMOVEbrianm@mobilixnet.dk> skrev i en
 > meddelelse news:409a9bd9$0$306$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
 > > http://home.online.no/~st-arhol/bmw7308tekn.htm > 
 > Det er ikke ligefrem nogen raket..!
 Næh, men til gengæld bruger den 7.5L motorolie og 12.5L kølervæske...! Sådan
 noget får jeg aldrig råd til at holde kørende    -- 
 Mvh, Kim Voss Schrader
 OBS: Der kan max. attaches 30kb i e-mails til mig, ellers bouncer de.
            
             |  |  | 
     Bjørn Jørvad (06-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bjørn Jørvad
 | 
 Dato :  06-05-04 21:44
 | 
 |  | 
 "Kim Voss Schrader" <teknik_kim@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
 news:409A9D9F.43773076@tdcadsl.dk...
 KLIP
 > Næh, men til gengæld bruger den 7.5L motorolie og 12.5L kølervæske...!
 Sådan
 > noget får jeg aldrig råd til at holde kørende    Det var da noget af en sjatpisser.
 Jeg må hælde 7,6 liter motorolie og dog kun 9,6 liter kølevand på potten.
 Så kan jeg til gengæld muntre mig med 7,6 liter gearkasseolie.
 Utroligt alt det sjask kan hældes på en motor med 2 cylindre mindre og et
 volumen på blot 2,8 liter..  )
 --
 Med venlig hilsen
 Hr. Bjørn
            
             |  |  | 
      Kim Voss Schrader (06-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Kim Voss Schrader
 | 
 Dato :  06-05-04 22:10
 | 
 |  | 
 
            Hej!
 "Bjørn Jørvad" wrote:
 > 
 > Det var da noget af en sjatpisser.
 Du må om nogen vide det    > Jeg må hælde 7,6 liter motorolie og dog kun 9,6 liter kølevand på potten.
 Damn...
 
 > Så kan jeg til gengæld muntre mig med 7,6 liter gearkasseolie.
 Hmm, jeg bruger sølle 2 liter på Escorten :)
 
 > Utroligt alt det sjask kan hældes på en motor med 2 cylindre mindre og et
 > volumen på blot 2,8 liter..  )
 Jeps. Du må hellere gå udfra det er nødvendigt :)
 -- 
 Mvh, Kim Voss Schrader
 OBS: Der kan max. attaches 30kb i e-mails til mig, ellers bouncer de.
            
             |  |  | 
       Bjørn Jørvad (06-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bjørn Jørvad
 | 
 Dato :  06-05-04 22:22
 | 
 |  | 
 "Kim Voss Schrader" <teknik_kim@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
 news:409AA99C.FCFBB195@tdcadsl.dk...
 KLIP
 > Hmm, jeg bruger sølle 2 liter på Escorten :)
 Den manuelle version skal også kun have 2 til 2,1 liter..;)
 Det er GearTronic´en som jo er den enste, der kan købes til min model som
 sluger en halv oliekilde.
 Potten skal også have lidt servoolie, 0,85 liter og sprinklerbeholderen
 rummer hele 4,5 liter.
 Hvis benzinprisen stiger til 12,50 for 1 liter blyfri 98, kan jeg fylde
 tanken helt for en flad tudse...;)
 > Jeps. Du må hellere gå udfra det er nødvendigt :)
 Instruktionsbogen ligger foran mig, så jeg tror nok det er korrekt..  )
 --
 Med venlig hilsen
 Hr. Bjørn
            
             |  |  | 
        KASO (07-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : KASO
 | 
 Dato :  07-05-04 08:08
 | 
 |  | 
 
            ....
 > Hvis benzinprisen stiger til 12,50 for 1 liter blyfri 98, kan jeg fylde
 > tanken helt for en flad tudse...;)
 >
 ....
 Køb dog en bil med en ordentlig tank - min gl. MB 280S tog 96l  (98 oktan) -
 tankpasserne kiggede sjovt på mig, når jeg fyldte den op - selv om jeg
 sjældent kørte den langt ned - kun så der var plads til 70-80l    Jeg prøvede dog i Luxembourg, hvor benzinen var billig, at fylde bil + en
 enkelt 10l reservedunk - og lige runde 100l    |  |  | 
         Andreas M. Hansen (07-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Andreas M. Hansen
 | 
 Dato :  07-05-04 08:19
 | 
 |  | 
 
            > Køb dog en bil med en ordentlig tank - min gl. MB 280S tog 96l  (98
 oktan) -
 > tankpasserne kiggede sjovt på mig, når jeg fyldte den op - selv om jeg
 > sjældent kørte den langt ned - kun så der var plads til 70-80l    >
 Var det ikke Jaguar XJ6 som havde 2 stk. 80 liters tanke ? - så sådan en
 germansk svagpisser skal ikke komme her med sit praleri   mvh
 Andreas M. Hansen
            
             |  |  | 
          Brian Sørup (07-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Brian Sørup
 | 
 Dato :  07-05-04 08:39
 | 
 |  | 
 "Andreas M. Hansen" <nokke99@hotmail.com> skrev i en meddelelse
 news:2g0rikF357dlU1@uni-berlin.de...
 > > Køb dog en bil med en ordentlig tank - min gl. MB 280S tog 96l  (98
 > oktan) -
 > > tankpasserne kiggede sjovt på mig, når jeg fyldte den op - selv om
 jeg
 > > sjældent kørte den langt ned - kun så der var plads til 70-80l    > >
 >
 > Var det ikke Jaguar XJ6 som havde 2 stk. 80 liters tanke ? - så sådan
 en
 > germansk svagpisser skal ikke komme her med sit praleri   Så vidt jeg husker var det 2 stk 45L tanke i Jag'en - min Astrovan
 rummede 102L iflg. manualen, men jeg har en enkelt gang tanket 106L.....
 --
 Brian Sørup
 Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car
            
             |  |  | 
           Andreas M. Hansen (07-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Andreas M. Hansen
 | 
 Dato :  07-05-04 08:54
 | 
 |  | 
 
            > Så vidt jeg husker var det 2 stk 45L tanke i Jag'en - min Astrovan
 > rummede 102L iflg. manualen, men jeg har en enkelt gang tanket 106L.....
 > --
 Det kan da godt være at jeg husker forkert - alting var jo større og bedre
 dengang jeg var dreng....   mvh
 Andreas M. Hansen
            
             |  |  | 
           Andreas M. Hansen (07-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Andreas M. Hansen
 | 
 Dato :  07-05-04 09:04
 | 
 |  | 
 
            > Så vidt jeg husker var det 2 stk 45L tanke i Jag'en - min Astrovan
 > rummede 102L iflg. manualen, men jeg har en enkelt gang tanket 106L.....
 > --
 Jeg har googlet lidt, og du har fuldstændig ret - total capacity = 20
 gallons, som jo svarer til 90 l, så dine 2 x 45 passer jo fint.
 -  Og en uforebeholden undskyldning til KASO for mit uberettigede angreb på
 hans mercer...   mvh
 Andreas M. Hansen
            
             |  |  | 
            KASO (07-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : KASO
 | 
 Dato :  07-05-04 19:47
 | 
 |  | 
 "Andreas M. Hansen" <nokke99@hotmail.com> skrev i en meddelelse
 news:2g0u6rF387rjU1@uni-berlin.de...
 > > Så vidt jeg husker var det 2 stk 45L tanke i Jag'en - min Astrovan
 > > rummede 102L iflg. manualen, men jeg har en enkelt gang tanket 106L.....
 > > --
 >
 > Jeg har googlet lidt, og du har fuldstændig ret - total capacity = 20
 > gallons, som jo svarer til 90 l, så dine 2 x 45 passer jo fint.
 > -  Og en uforebeholden undskyldning til KASO for mit uberettigede angreb
 på
 > hans mercer...   >
 > mvh
 >
 > Andreas M. Hansen
 >
 Du er tilgivet     |  |  | 
          Bjørn Jørvad (07-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bjørn Jørvad
 | 
 Dato :  07-05-04 13:24
 | 
 |  | 
 "Andreas M. Hansen" <nokke99@hotmail.com> skrev i en meddelelse
 news:2g0rikF357dlU1@uni-berlin.de...
 KLIP
 > Var det ikke Jaguar XJ6 som havde 2 stk. 80 liters tanke ? - så sådan en
 > germansk svagpisser skal ikke komme her med sit praleri   Apropos tankindhold og påfyldning af samme.
 Jeg husker fra tankpassertiderne en potte, der havde påfyldning i baglygten.
 Denne skulle klappes ud og indenfor sad tankstudsen.
 Den var også meget brugt til nyansatte. De vandrede rundt om potten flere
 gange, hvorefter de opgivende måtte spørge: "Hvor fylder jeg benzin på".
 Dem med studs bag ved bageste nummerplade, var ikke nær så morsomme.
 Jeg kan ikke huske, hvad modellen hed. Kan vort levende billeksikon det..?
 --
 Med venlig hilsen
 Hr. Bjørn
            
             |  |  | 
           Verner Johnsen (07-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Verner Johnsen
 | 
 Dato :  07-05-04 15:23
 | 
 |  | 
 
            On Fri, 7 May 2004 14:23:34 +0200, "Bjørn Jørvad"
 <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> wrote:
 >
 >Jeg kan ikke huske, hvad modellen hed. Kan vort levende billeksikon det..?
 Det fandtes på flere amerikanske modeller omkring 1956 med denne
 feature    Den mest udbredte af dem var nok Chevrolet.
 -- 
 Venlig hilsen Verner
 1986 VW Transporter Syncro 2,1 l (Autocamper)
 1990 SAAB 9000 CDi 2,3 16V
            
             |  |  | 
            Bjørn Jørvad (07-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bjørn Jørvad
 | 
 Dato :  07-05-04 16:21
 | 
 |  | 
 "Verner Johnsen" <vejoh@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse
 news:ui6n90prake4uh307srjdr0lsl9ii6ndgo@4ax.com...
 
 KLIP
 
 > Den mest udbredte af dem var nok Chevrolet.
 
 O.k .... jeg synes ellers at kunne huske, den var europæisk.
 
 Jeg startede mit glorværdige taknpasserjob omkring 1968/1969.
 
 Kan det mon passe ...ala Zephyr .. lygten var aflang og ikke ret så bred..?
 
 --
 Med venlig hilsen
 Hr. Bjørn
 
 
 
 
 |  |  | 
             Verner Johnsen (07-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Verner Johnsen
 | 
 Dato :  07-05-04 19:21
 | 
 |  | 
 
            On Fri, 7 May 2004 17:20:59 +0200, "Bjørn Jørvad"
 <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> wrote:
 >O.k .... jeg synes ellers at kunne huske, den var europæisk.
 >
 >Jeg startede mit glorværdige taknpasserjob omkring 1968/1969.
 >
 >Kan det mon passe ...ala Zephyr .. lygten var aflang og ikke ret så bred..?
 Det er slet ikke utænkeligt, at der endda var flere Europæiske
 modeller, der havde denne lille finesse    På den tid var det endog meget normalt for flere Europæiske
 bilproducenter at efterligne alle de vidunderlige opfindelser, som kom
 fra Amerika, men da jeg ikke har en fortid som tankpasser, kan jeg
 ikke lige udpege hvilke modeller det drejer sig om.
 -- 
 Venlig hilsen Verner
 1986 VW Transporter Syncro 2,1 l (Autocamper)
 1990 SAAB 9000 CDi 2,3 16V
            
             |  |  | 
              Bjørn Jørvad (07-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bjørn Jørvad
 | 
 Dato :  07-05-04 19:47
 | 
 |  | 
 "Verner Johnsen" <vejoh@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse
 news:0ijn90pipm4lpel4r2iq8216dgo3jnie9b@4ax.com...
 KLIP
 > men da jeg ikke har en fortid som tankpasser, kan jeg
 > ikke lige udpege hvilke modeller det drejer sig om.
 Det er unægtelig en mangel i din bilmæssige opdragelse..  ))
 Det var jo dengang benzin hed noget rigtigt som BP, Esso, Chevron, Uno-X
 (der kommer hun, den heks)  osv. osv....   --
 Med venlig hilsen
 Hr. Bjørn
            
             |  |  | 
         Bjørn Jørvad (07-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bjørn Jørvad
 | 
 Dato :  07-05-04 12:15
 | 
 |  | 
 "KASO" <a@b.dk> skrev i en meddelelse
 news:409b35c5$0$169$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
 KLIP
 > Køb dog en bil med en ordentlig tank - min gl. MB 280S tog 96l  (98
 oktan) -
 > tankpasserne kiggede sjovt på mig, når jeg fyldte den op - selv om jeg
 > sjældent kørte den langt ned - kun så der var plads til 70-80l    Det har altid irriteret mig at bilfabrikanter tager udgangspunkt i
 tankindholdet målt ud fra mindste fællesnævner = mindste motor modellen kan
 købes med.
 Hvor går man ikke den anden vej...?
 Tag nu til eks. min jolle. Den er udlagt efter den største anbefalede motor
 og tanker derfor 320 liter god blyfri 92.
 > Jeg prøvede dog i Luxembourg, hvor benzinen var billig, at fylde bil + en
 > enkelt 10l reservedunk - og lige runde 100l    Jeg erindre i mine unge dag, når en Jaguar kom ind på stationen og en
 nyansat skulle flyde bilen op (med dens 2 sidetanke).
 Det skete tit at denne stolt forkyndte: "Jeg har fyldt 60 liter på bilen
 Hr." hvorefter kunden sagde: "Hvad med den anden tank ..?"...  )
 --
 Med venlig hilsen
 Hr. Bjørn
            
             |  |  | 
          ///JJ (07-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : ///JJ
 | 
 Dato :  07-05-04 15:29
 | 
 |  | 
 
            Bjørn Jørvad wrote:
 > Det skete tit at denne stolt forkyndte: "Jeg har fyldt 60 liter på
 > bilen Hr." hvorefter kunden sagde: "Hvad med den anden tank
 > ..?"...  )
 *LOL*
 Mvh
 ///JJ
            
             |  |  | 
          KASO (07-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : KASO
 | 
 Dato :  07-05-04 19:46
 | 
 |  | 
 "Bjørn Jørvad" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> skrev i en meddelelse
 news:409b6f43$0$174$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 >
 > "KASO" <a@b.dk> skrev i en meddelelse
 > news:409b35c5$0$169$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
 >
 > KLIP
 >
 > > Køb dog en bil med en ordentlig tank - min gl. MB 280S tog 96l  (98
 > oktan) -
 > > tankpasserne kiggede sjovt på mig, når jeg fyldte den op - selv om jeg
 > > sjældent kørte den langt ned - kun så der var plads til 70-80l    >
 > Det har altid irriteret mig at bilfabrikanter tager udgangspunkt i
 > tankindholdet målt ud fra mindste fællesnævner = mindste motor modellen
 kan
 > købes med.
 >
 > Hvor går man ikke den anden vej...?
 Der findes da også bilmodeller med "diffentieret tankstørrelse" - fx. Audi
 A2, der 3L-versionen kun rummer 20(?) liter - men mere normale mængder i de
 øvriger versioner. Citroën BX havde vist også forskellige tankstørrelser
 afh. af motorstørrelse (hvor de ikke blot monterede den store i alle
 modeller, ved jeg ikke).
            
             |  |  | 
   BK (06-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : BK
 | 
 Dato :  06-05-04 21:59
 | 
 |  | 
 
            Tak lige sådan en side jeg har ledt efter
 [8700] Brian Mark Madsen wrote:
 > http://home.online.no/~st-arhol/bmw7308tekn.htm > 
 > 
 > "Thomas" <BambanosREmOvE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
 > news:Ruwmc.153858$jf4.8253193@news000.worldonline.dk...
 > 
 >>"BK" <bjarne.kjaer@mail.tdcadsl.dk> wrote in message
 >>news:409a9005$0$247$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
 >>
 >>>Hej
 >>>
 >>>Er en BMW 730i V8 der har gået små 400.000 km mon ved at være død?
 >>>Hvor mange km kan man egentlig forvente af sådan en motor? og resten af
 >>>bilen 11 år gl.?
 >>>
 >>>m.v.h.
 >>>Bjarne
 >>>
 >>
 >>
 >>Hej
 >>
 >>Er det ikke kun en 6'er der ligger i 730'eren?   Den skal vist hede 740
 > 
 > før
 > 
 >>der ligger en V8'er i
 >>
 >>
 >>Mvh
 >>
 >>Thomas
 >>
 >>
 > 
 > 
 > 
            
             |  |  | 
  N/A (13-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : N/A
 | 
 Dato :  13-05-04 19:30
 | 
 |  | 
 
 
 |  |  | 
  Mogens Knudsen (13-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Mogens Knudsen
 | 
 Dato :  13-05-04 19:30
 | 
 |  | On Fri, 7 May 2004 14:44:10 +0200, <Jes> wrote:
 
 > Du kan købe en 740 V8 af mig..300000 km fra 93.
 > Sortmetal, abs, airbag, aircondition, Klima, Alu.
 > automatgear, c.lås, service ok, servo, startspærre
 > hvid læder, stort anlæg, auto start, m.m....meget velholdt
 > Pris 135.000 Kroner.
 
 Er der nogle billeder?
 
 /Mogens
 
 
 |  |  | 
   Mogens Knudsen (13-05-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Mogens Knudsen
 | 
 Dato :  13-05-04 19:32
 | 
 |  | On Thu, 13 May 2004 20:30:09 +0200, Mogens Knudsen
 <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> wrote:
 
 >Er der nogle billeder?
 
 Har set den i Bilbasen nu -
 
 /Mogens
 
 
 |  |  | 
 |  |