Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Hvilken Mozilla browser
Fra : Nederbasse

Dato : 05-05-04 18:15

hejsa
Hvilken Mozilla browser er det der ikke skal installeres men bare pakkes ud
?

Lars

Fra : Morten K. Hansen

Dato : 05-05-04 19:48

Den 05-05-2004 19:15, skrev Nederbasse:
> hejsa
> Hvilken Mozilla browser er det der ikke skal installeres men bare pakkes ud
> ?

Det tror jeg du kan finde alle udgaver af Mozilla der kan, både
Seamonkey, Firefox osv. Du skal bare hente dem fra deres ftp server.

Her er mappen med de forskellige versioner af 1.7RC1:
http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/mozilla/releases/mozilla1.7rc1/
Så vælger du en udgave der passer til din platform.

--
Med venlig hilsen / Best regards
Morten K. Hansen   http://hansen-winkel.dk/

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 06-05-04 08:51

Nederbasse skrev:

> Hvilken Mozilla browser er det der ikke skal installeres men
> bare pakkes ud ?

Hvis du mener en browser der ikke har noget installationsprogram,
men bare er en samling filer der skal pakkes ud i et katalog, så
tror jeg du skal tilbage til FireBird 0.7:

<http://www.mozilla.org/products/firefox/releases/0.7.html>

Den efterfølgende FireFox fås så vidt jeg ved kun med installer til
Windows - og Mozilla har længe (altid?) kommet med installer til
Windows.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 06-05-04 09:04

On Thu, 06 May 2004 09:51:03 +0200, Jens Gyldenkærne Clausen wrote:

> [...]
[snip]
> Den efterfølgende FireFox fås så vidt jeg ved kun med installer til
> Windows

Firefox fås da sandelig også bare pakket i en zip-fil.
Kik lidt på deres FTP-server.

http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/

--
Mvh. Lars

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 06-05-04 09:12

Lars Jørgensen skrev:

> Firefox fås da sandelig også bare pakket i en zip-fil.

Sør'me så - tak for rettelsen.

Det gælder faktisk også for Mozilla:

<http://ftp25moz.newaol.com/pub/mozilla.org/mozilla/releases/mozilla1.7rc1/>
--