Url Tjekker
Fra : Jan Bagge

Dato : 05-05-04 18:01

Hejza...

Er der nogle der kender et godt program der kan tjekke mine URLs for
broken... eller hvad det nu hedder

Fra : Ukendt

Dato : 06-05-04 21:39

Jan Bagge wrote:

> Hejza...
>
> Er der nogle der kender et godt program der kan tjekke mine URLs for
> broken... eller hvad det nu hedder

Prøv at kigge på AM Deadlink.

--
Henrik

Fra : Jan Bagge

Dato : 06-05-04 22:17

Har prøvet lige den.. men der er så mange ting man ikke kan, fx anager
resutaterne efter hvad testen gav....

Fra : Ukendt

Dato : 07-05-04 07:04

Jan Bagge wrote:

> Har prøvet lige den.. men der er så mange ting man ikke kan, fx anager
> resutaterne efter hvad testen gav....
>
> <Henrik> wrote

Nu skal jeg ikke ud i et længere forsvar for produktet, men det
almindelige klik på overskrifterne ordner linklisten efter feltindhold.
Fx vil et klik på Error samle de uduelige links øverst. Men vore behov
er selvfølgelig forskellige.

--
Henrik

Fra : Jan Bagge

Dato : 07-05-04 07:38

Ja, det så jeg da jeg hade venteder i ca 20 min på at den blev færdig

Fra : Jan Bagge

Dato : 07-05-04 14:47

Arrhhh... har kastede det tilbage hvor det kom fra, jeg kan ikke ha Iex
kørene nå jeg bruger programmet !!