ADO/ODBC i win98/Winnt 4.0
Fra : Frank Mikkelsen

Dato : 01-05-01 08:04

Hej Gruppe,

Jeg har opdaget en "sjov" ting ved ADO og de ovennævnte styresystemer. Hvis
man laver Set database = New ADODC.Recordset til samme database i et program
flere gange, lad os sige man laver den f.eks. 5 gange, så vil NT kun skabe
en forbindelse til databasen, hvorimod win98/ME laver 5 forbindelser...
Mit spørgsmål til gruppen er så, hvad skyldes denne forskel?
Eller rettere hvordan får jeg win98 til at opføre sig som NT?
Jeg har prøvet at installere den nyeste ODBC-driver, JetEngine 4.0 og
MDAC2.6.

Er man tvunget til at lave en ny recordset hver gang man skal fyre en
SQL-sætning af, når det er den samme database man vil kontakte?

MVH

Frank