Flytning af scrollbar
Fra : Bo Dudek

Dato : 01-05-01 06:40

Hej

Jeg er i sving med at lave et site. Tag en kigger her->>>

http://users.cybercity.dk/~dsl10138/forslag1/

Dvs, frames i rows. Jeg vil meget gerne have det hvide felt i
mainframe til at være en konstant størrelse ligegyldigt hvilken
opløsning siden ses i. Fint nok. Jeg sætter str af den frame til at
være fast (framen indeholder det hvide samt det højre
baggrunds-billede). Jeg vil hermed sætte en xtra frame i hver side og
sætte str til '*' i hver extra frame. Det, der er i overskud i
bredden, når de 2 eksisterende frames har taget deres delt, deles
ligeligt i 2, men så opstår problemet. Hvis der er for meget tekst i
den egentlige mainframe, så dukker der selvfølgelig en scrollbar op,
og den placeres - som altid - yderst til højre i den frame, hvor
scrollbaren nu er nødvendig. Spgsm:

Kan man på nogen mulig måde flytte en scroll bare HELT til højre men
stadig få den til at styre framen længere inde?? Eller skal jeg lede
efter andre løsninger??

/Bo Dudek
- som osse synes et eller andet smart ;)