Oulook 2003 - Brev i systray
Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 05-05-04 08:42

Hejsa,

jeg kunne godt tænke mig, at Outlook 2003 viste
et brev i dets systray når der er ulæste mails.
Ligesom i Outlook Express.

Jeg har godt nok aktiveret funktionen der gør, at
der popper en lille meddelelse op på skrivebordet,
men det er ikke altid jeg sidder ved PCen når der
kommer mails - så jeg er nødt til jævnligt at åbne
Outlook for at tjekke. Dette vil jeg gerne undgå.

Kan man slå denne funktion til i Outlook 2003?
- Jeg ønsker ikke et tredjepartsprogram til dette.

Håber nogen har et svar, på forhånd tak.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : Brian Olsen

Dato : 05-05-04 09:06

"Mikael Nørrelund Andersen" <nospam@mikael-noerrelund.dk> wrote in message news:40989ad4$0$22940$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...

> Kan man slå denne funktion til i Outlook 2003?
> - Jeg ønsker ikke et tredjepartsprogram til dette.

Vælg Funktioner
Vælg Indstillinger
På fanebladet Indstillinger klikker du på E-mail-Indstillinger
Klik på Vælg Avancerede E-mail-indstillinger
Sæt hak ved Vis konvolutikon i meddelelsesområdet

Mvh
Brian Olsen

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 10-05-04 22:05

Brian Olsen wrote:
> [...]
> Klik på Vælg Avancerede E-mail-indstillinger
> Sæt hak ved Vis konvolutikon i meddelelsesområdet

Mange tak, den havde jeg ikke selv fundet.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 13-05-04 11:15

Mikael Nørrelund Andersen wrote:

> Mange tak, den havde jeg ikke selv fundet.

Kan man få den til ikke at fremkomme, når det er
spam?
- Jeg har en regel der sletter alt jeg betegner som spam.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : Martin K. R.

Dato : 13-05-04 11:30

> Kan man få den til ikke at fremkomme, når det er
> spam?
> - Jeg har en regel der sletter alt jeg betegner som spam.

Det kan man godt. Modificér din regel med 'Clear the message flag' (ved ikke
hvad den hedder på dansk).
Jeg bruger det selv, men det er lidt noget skidt hvis der hentes både spam
og ikke-spam fra mailserveren i samme omgang (så forsvinder konvolut
ikonet).

Martin

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 13-05-04 14:28

Martin K. R. wrote:
> [...]
> message flag'
> men det er lidt noget skidt hvis der hentes både
> spam og ikke-spam fra mailserveren i samme omgang

Jeg prøver og ser om jeg kan leve med det.
Mange tak.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen